حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین تبلت vivo اواخر سال جاری عرضه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، ویوو

اولین تبلت ویوو به نظر یک محصول فوق‌العاده است چرا که اولین تجربه این شرکت از عرضه تبلت است. به همین دلیل انتظار می‌رود که مشخصات و ویژگی‌های بسیار خوبی را در آن شاهد باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اولین تبلت ویوو و شروع یک رقابت جدید

به گزارش gizchina، شرکت ویوو اخیرا ورود خود را به بازار تبلت‌ها تایید کرده است. همچنین این شرکت اولین محصول خود را در آخرین فصل سال جاری معرفی کرده و آن را وارد بازر خواهد کرد.

ویوو نام تجاری Vivo Pad را برای تبلت آینده خود به ثبت رساند

لازم به ذکر است که بر اساس گزارش‌هایی که سال گذشته منتشر شد، Vivo و زیر بند مستقل آن یعنی iQOO، تصمیم به تولید و عرضه محصولات جدیدی همچون تبلت و نوت‌بوک گرفته‌اند. در همان زمان این شرکت نام‌های تجاری VIVO Pad، iQOO Pad، iQOO Book و NEX Book را ثبت کرده است. همچنین چند روز پیش خبری منتشر شد که بر اساس آن شرکت ویوو، علامت تجاری VIVO Pad را در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا ثبت کرده است. علاوه بر موارد گفته شده، حق ثبت اختراع این شرکت برای طراحی و ظاهر تبلت خود نیز ثبت شده بود که اخیرا منتشر شده است.

اولین تبلت ویوو

طراحی اولیه اولین تبلت ویوو

این تصویر نشان می‌دهد که طراحی قسمت جلوی تبلت جدید ویوو از طراحی تمام صفحه‌ای استفاده می‌کند که ازحاشیه‌های کمی برخوردار است و به نوعی دنباله رو استاندارد طراحی چند سال اخیر است. همچنین در قسمت پشت این دستگاه شاهد حضور یک ماژول دوربین با مقداری برآمدگی هستیم که قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص این برند در آن خودنمایی می‌کند.

 

ویوو تنها بازیگر میدان نیست؛ دیگران نیز هستند…!

لازم به ذکر است که محصولات برند اوپو در بخش تبلت‌ها نیز در حال آماده شدن هستند. برند زیرمجموعه‌ای آن یعنی ریلمی اخیراً خبر از عرضه نوت بوک‌ها و تبلت‌های این شرکت تحت عنوان Realme Book و Realme Pad داده است. بر اثر شیوع بیماری کرونا، بازار تبلت‌ها شاهد یک رشد و افزایش فروش بوده است. بنابر آمار و اطلاعات منتشر شده توسط IDC، فروش تبلت‌ها رشد ۱۹.۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرده است.

عرضه تبلت‌ها به بازار نیز اکنون به ۵۲.۲ میلیون واحد رسیده است که این مقدار بالاتر از آخرین رکورد مثبت این بازار در سه ماهه چهارم سال ۹۶ است. پس به نظر می‌رسد ورود شرکت‌هایی که تا کنون محصولاتی در زمینه تبلت‌ها نداشته‌اند، به این بازار کاملا منطقی و درست است.

علاوه بر موضوع گفته شده، شرکت‌هایی نیز وجود دارند که محصولات محبوب و شناخته‌ شده‌ای در زمینه تبلت‌ها دارند که به عنوان مثال می‌توان به شیائومی اشاره کرد. آخرین تبلت این شرکت یعنی Mi Pad 4 در سال ۹۷ معرفی شد و اکنون که این شرکت متوجه رشد و احیا بازار تبلت‌ها شده است، اقدام به طراحی نسل پنجم آن کرده است. گرچه بسیاری هنوز هم معتقدند شیائومی این محصول را به بازار عرضه نخواهد کرد.

 

مشکل شیائومی در عرضه نکردن Mi Pad 5 چیست؟!

برای بررسی این مسئله باید به دو نکته توجه کرد. اول اینکه بازار محصولات دیجیتال با مشکل جدی کمبود تراشه ناشی از شیوع ویروس کرونا روبرو است. بنابراین تولید کنندگان مجبور هستند تا تراشه‌ها را فقط برای کالاهایی که اولویت بالاتری دارند سفارش دهند.

به گفته مدیرعامل اینتل مشکل کمبود تراشه تا سال ها ادامه خواهد داشت

دوم اینکه نیاز کاربران در استفاده از تبلت‌ها شاهد تغییرات بسیار زیادی بوده است، بنابراین شرکت‌های سازنده مجبورند استراتژی و برنامه‌های خود را برای عرضه تبلت‌هایی کاربرپسند، اصلاح نمایند. در غیر این صورت، محصولات آن‌ها نیاز کاربران با برآورده نخواهد ساخت و کالاهای تولید شده روی دست تولید کننده خواهد ماند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان