حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین تبلت ویوو با Snapdragon 870، نمایشگر رفرش ریت بالا و باتری بزرگ ارایه می شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، شایعات، ویوو

انتظار داریم اولین تبلت Vivo که گمان می‌رود با نام Vivo Pad آن را بشناسیم در نیمه اول سال 2022 عرضه شود. اولین گزارش درباره آن که ماه گذشته منتشر شد ادعا می‌کرد که از تراشه اسنپدراگون 870 قدرت می‌گیرد. به تازگی اطلاعات کلیدی جدیدی در مورد تبلت Vivo به اشتراک گذاشته است. گفته می شود که اولین تبلت ویوو با Snapdragon 870، نمایشگر رفرش ریت بالا و باتری بزرگ ارایه می شود.

اولین تبلت ویوو

گزارش جدید به ما می گوید که تبلت Vivo دارای نمایشگر با نرخ تازه سازی بالا است. با این حال، او اندازه صفحه نمایش را اعلام نکرد. او اضافه کرد که یک تجربه تمام صفحه را ارائه می دهد و دارای حاشیه هایی با اندازه یکسان است. مشخص نیست که این تبلت دارای پنل OLED یا LCD است.

اسنپدراگون 870

اسنپدراگون 870

این تبلت مجهز به اسنپدراگون 870 ممکن است باتری با ظرفیت حدود 8000 میلی آمپر ساعت داشته باشد. حوالی تابستان امسال گزارش شد که باتری با شماره مدل BW-B1 و ظرفیت 8040 میلی آمپر ساعتی، ممکن است تبلت Vivo آینده را تامین کند. این گزارش همچنین ادعا کرد که سیستم عامل تبلت تجربه ای مشابه OriginOS for Fold را ارائه می دهد.

انتظار می‌رود که جزئیات دیگر تبلت‌ها در هفته‌های آینده مشخص شود. همه برندهای اصلی گوشی های هوشمند چینی روی تبلت ها و دستگاه های تاشو کار می کنند. در حالی که انتظار می رود ویوو اولین تبلت خود را در نیمه اول سال 2022 عرضه کند، گمان می رود در سال آینده چندین تبلت را معرفی کند. در اخبار مرتبط، انتظار می‌رود ویوو در سال آینده لپ‌تاپ‌های تاشو و گوشی تاشو را معرفی کند.

سه ماهه اول سال 2022 احتمالا شاهد ورود گوشی های سری Vivo X80 خواهیم بود. همچنین گفته می شود که این شرکت در حال کار بر روی یک پرچمدار برتر با برند NEX است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اولین تبلت ویوو بتواند موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)