حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های با کیفیت گلکسی A53 سامسونگ یک روز مانده به رونمایی منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

سامسونگ به طور رسمی گلکسی A53 5G را فردا (هفدهم مارس_۲۶ اسفند) در کنار سایر گوشی های سری A مانند A33 و A73 5G معرفی می‌کند. تا کنون بسیاری از مشخصات گلکسی ای ۷۳ به لطف گواهینامه های مختلف فاش شده است. در حال حاضر نیز رندر های با کیفیت گلکسی A53 5G منتشر شده، که خبر از همان طراحی مورد انتظار می‌دهند.

گلکسی A53 5G از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد

یک افشاگر اطلاعات به نام Sudanshu Ambhore، رندر های گلکسی A53 5G را به اشتراک گذاشته است. این دستگاه در چهار رنگ مشکی، سفید، نارنجی و آبی به دست کاربران خواهد رسید. در تصاویر منتشر شده می‌توانیم قاب پشتی و نمایشگر این تلفن هوشمند را ببینیم. سامسونگ از ترند این روز های بازار پیروی کرده و میان رده جدید خود را به پانچ هولی در مرکز نیمه بالایی صفحه نمایش مجهز کرده است. چهار لنز نیز در ماژول دوربین مستطیل شکل این دستگاه دیده می‌شود. سه سنسور بر روی یکدیگر قرار گرفته و دوربین چهارم در سمت راست و بالای فلش قرار گرفته است.

رندر Galaxy A53

بر اساس گزارش های منتشر شده در گذشته می‌دانیم که میان رده آینده سامسونگ دارای صفحه نمایش Super AMOLED با اندازه ۶.۵ اینچی و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. همان‌طور که انتظار می‌رفت، این نمایشگر به رزولوشن FullHD+ (تراکم ۴۰۷ پیکسل در هر اینچ) دارد. از ویژگی های مثبت این صفحه نمایش، توانایی تولید روشنایی ۸۰۰ نیتی است. در نهایت باید اشاره کنیم که این نمایشگر به وسیله گوریلا گلس ۵ محافظت خواهد شد.

رندر Galaxy A53

همان‌طور که GizmoChina نیز اشاره کرده است، گلکسی A53 5G سامسونگ نیروی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی تامین می‌کند. با وجود آنکه با یک محصول میان رده روبرو هستیم، اما سامسونگ تصمیم گرفته تا گوشی میان رده آینده خود را به استاندارد IP67 مجهز کند. این دستگاه همچنین از USB Type-C  نیز برخوردار خواهد بود. خوشبختانه جک ۳.۵ میلی متری نیز در Galaxy A53 در دسترس بوده و حذف نخواهد شد. انتظار داریم که این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۲ به دست خریداران برسد.

گلکسی A53 سامسونگ ممکن است قیمت بالاتری نسبت‌به گلکسی A52s داشته باشد

نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ می‌تواند با میان رده های جدید خود، بازار برند های چینی مثل شیائومی یا ریلمی را به خطر بیندازد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ramin123

A53 که تو تکنولایف که موجود شده🤦‍♂️😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی