حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی A53 5G با اگزینوس ۱۲۸۰ و قیمت ۴۴۹ یورو رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

بالاخره یکی از مهم ترین موبایل های سامسونگ برای سال ۲۰۲۲ رونمایی شد. همانطور که انتظار می رفت، سامسونگ گلکسی A53 5G با اگزینوس ۱۲۸۰ رسما معرفی شده و با قیمت ۴۴۹ یورویی خود کار سختی برای رقابت با محصولات دیگر دارد. البته به یاد داشته باشید این قیمت بازار اروپاست ولی ۴ سال آپدیت اندروید می تواند ارزش ویژه ای به آن بدهد.

سامسونگ گلکسی A53 5G

Galaxy A53 5G

Galaxy A53 5G

سامسونگ Galaxy A53 5G با تراشه ساخت این شرکت کره ای ارائه می شود. Exynos 1280 که معرفی جداگانه ای تا کنون نداشت، در قلب این گوشی و البته Galaxy A33 5G می تپد. فعلا سامسونگ به عنوان کرده یک CPU هشت هسته ای در این SoC بسنده کرده و فرکانس دو شاخه را روی ۲.۴ و ۲ گیگاهرتز عنوان می کند.

انتخاب حافظه رم بین ۶ و ۸ گیگابایت و حافظه داخلی بین ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود. خوشبختانه پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا ۱ ترابایت وجود دارد.

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با شارژ سریع ۲۵ وات برای Galaxy A53 5G ارایه می شود. ضخامت ۸.۱ میلی متری و وزن ۱۸۹ گرمی برای بدنه پلاستیکی و باتری در این اندازه منطقی است. به خصوص که نمایشگر دستگاه ۶.۵ اینچی انتخاب شده است. ابعاد کلی برابر ۷۴.۸ در ۱۵۹.۶ در ۸.۱ میلی متر بوده که حاشیه نمایشگر کمی را نوید می دهد.

پشتیبانی از گواهی IP67 برای ضد آب و گردوغبار بودن از مزایای طراحی این گوشی محسوب می شود.

Galaxy A53 5G

Galaxy A53 5G

نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی زیر پوشش گوریلا گلس ۵ قرار گرفته است. همچنین حسگر اثرانگشت زیر پنل قرار دارد.

در بخش دوربین یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر را در کنار دوربین زاویه دید عریض ۵ مگاپیکسلی و ۲ دوربین ۵ مگاپیکسلی عمق سنج و فوق عریض می بینیم. دوربین نسلفی ۳۲ مگاپیکسلی است.

اندروید ۱۲ در کنار رابط کاربری One UI 4.1 برای گلکسی ای ۵۳ فایو جی در نظر گرفته شده است.

قیمت گلکسی A53 5G

از نظر قیمتی باید گفت که ۴۴۹ یورو برای مدل پایه در نظر گرفته شده است. این قیمت بازار اروپاست که معمولا از باقی بازارها بالاتر اعلام می شود. زمان عرضه هم تقریبا از ۲ هفته آینده خواهد بود.

قیمت Galaxy A53 5G

قیمت Galaxy A53 5G

نظر شما درباره گلکسی ای ۵۳ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

اینجا دارن میفروشن ، اونا تازه معرفی کردنش 😂

ali karimi

سلام، a33 _5جی با اگزینوس1280 و این گوشی هم با 1280،این دیگه چجورشه، مگه چیپست قحطی هستش خب، یعنی 1280 از اسنپ778جی بهتره که تو a52s استفاده شده؟؟ دیگه گوشی های سری A سامسونگ خیلی شلوغ پلوغ شده

Mahdi

یه همچین گوشی میانرده ای با این مشخصات فقط جای ۱۲۸۰ اسنپ ۸۶۵ اگه بود ، ۴ سال اپدیت اندرویدش فوق‌العاده است

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)