حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گلکسی A53 5G سامسونگ را ببینید: همان گلکسی A52 بدون جک هدفون

اگر همه چیز مطابق روال سال‌های گذشته پیش برود، می‌توان انتظار داشت که سری جدید میان‌رده خانواده A سامسونگ در اوایل سال آینده میلادی معرفی شود. حال امروز، رندر کامل گلکسی A53 5G این شرکت توسط افشاگر مشهور، OnLeaks، با همکاری وب‌سایت Digit منتشرشده است که اولین نگاه ما به این دستگاه سامسونگ را نشان می‌دهد. همچنین طبق این رندر، طراحی کلی این گوشی شباهت زیادی به نسل پیشین خود یعنی گلکسی A52 5G داشته و شاید تنها تغییر واضح را بتوان به حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نسبت داد.

رندر گلکسی A53 5G سامسونگ

همان‌طور که در این رندرها مشاهده می‌کنید، سامسونگ گلکسی A53 ظاهری تقریباً یکسان با گلکسی A52 دارد، اما پنل پشتی آن، این‌بار کاملا صاف بوده و همان خمیدگی بسیار جزئی نسل پیشین را نیز ندارد. با این حال، لبه‌های این دستگاه صاف نیستند و طراحی منحنی دارند.

رندر گلکسی A53 5G سامسونگ

رندر گلکسی A53 5G سامسونگ

برجستگی دوربین نسبت به A52 اصلاح شده و اکنون شبیه به پنل پشتی گوشی است. اطراف ماژول دوربین منحنی‌های صافی وجود دارد که به آن ظاهری یکپارچه می‌دهد.

رندرها همچنین وجود یک آرایه دوربین چهارگانه در پشت و یک سوراخ نمایشگر در قسمت جلو دستگاه برای تعبیه دوربین سلفی در آن را تأیید می‌کنند. در ادامه، سامسونگ تصمیم گرفته تا در این نسخه، جک 3.5 میلی‌متری صدا را حذف کند؛ بنابراین اکنون باید به استفاده از کانکتور Type-C یا هدفون‌های بی‌سیم بسنده کنید.

رندر گلکسی A53 5G سامسونگ

رندر گلکسی A53 5G سامسونگ

گلکسی A53 همچنین دارای ضخامت 8.14 میلی‌متر و 9.73 میلی‌متر با احتساب برآمدگی دوربین پشتی بوده که درنتیجه کمی نازک‌تر از گلکسی A52 می‌باشد.

طبق برخی شایعات گذشته، انتظار می‌رود که گلکسی A53 دارای دوربین اصلی با سنسور 64 مگاپیکسلی و پشتیبانی از لرزشگیر اپیتکال تصویر و نمایشگری با رفرش ریت 120 هرتزی باشد که تمامی این موارد، در نسل پیشین این گوشی نیز موجود بود.

علاوه‌بر این، ممکن است تنها شاهد عرضه نسخه 5G گلکسی A53 توسط سامسونگ باشیم که یعنی این شرکت قصد دارد فروش نسخه 4G را کنار بگذارد. با این وجود، هنوز هیچ اطلاعاتی از تراشه موجود در این دستگاه و مقدار رم و حافظه داخلی آن در دسترس نیست.

انتظار می‌رود با نزدیک شدن به زمان معرفی گلکسی A53، اطلاعات بیشتر و رندرهای دقیق‌تری از میان‌رده جدید سامسونگ منتشر شود.

نظر شما راجع‌به طراحی و مشخصات احتمالی گلکسی A53 سامسونگ چیست؟ آیا از حداقل تغییرات صورت‌گرفته در طراحی آن رضایت داشته و یا انتظار داشتید سامسونگ در سال جاری، طراحی خاص‌تری را برای میان‌رده خود انتخاب می‌کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadreza

طراحی A52 طراحی خیلی خوب و کاملی بود اما به نظرم بهتره یه تغییرات جزیی محسوس تو طراحی A53 بده

ramin123

همین الان a52s گوشی کاملی تو رده ی میان رده هست، تنها مزیت اومدن نسخه جدید، جذاب کردن قیمت نسخه قبلی هست!!

ali karimi

سلام، خب چه فایده داره وقتی همون آ52 هسنش، خب آ52اس خوبه که چه نیازی بود به این گوشی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی