حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A53 5G سامسونگ با شارژ سریع ۲۵ وات در FCC دیده شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

رندرهای گلکسی A53 5G سامسونگ ماه‌هاست که به‌بیرون درز پیدا کرده، اما هنوز خبری از زمان معرفی رسمی این گوشی به‌میان نیامده است. بااین‌حال، پس از انتشار جزئياتی پیرامون تراشه و رنگ‌بندی میان‌رده آینده سامسونگ، حال این شرکت موفق به کسب گواهینامه FCC برای گلکسی A53 خود شده که در آن پشتیبانی از توان شارژ ۲۵ وات برای آن تأیید می‌شود.

پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات در گلکسی A53 5G سامسونگ

در گزارش منتشرشده توسط mysmartprice آمده است که اخیرا گوشی میان‌رده گلکسی A53 5G سامسونگ توسط دو آژانس NBTC و FCC تأیید شده که در این میان مورد دوم جالب است، زیرا نام گوشی مذکور همراه با یک شارژر 25 واتی دیده شده است. این مورد نشان می‌دهد که حداقل یک نسخه از A53 ممکن است با یک شارژر ۲۵ واتی عرضه شود. البته این به‌معنای ارائه‌ی شارژر درون جعبه دستگاه نیست و ممکن است تنها به‌منظور پشتیبانی از این میزان توان شارژ باشد که البته باز هم نسبت به نسل پیشین با توان ۱۵ وات، یک پیشرفت محسوب می‌شود.

در این لیست همچنین تأیید شده است که گوشی هوشمند متعلق به سامسونگ با شماره مدل SM-A536E/DS درواقع Galaxy A53 5G است. هفته گذشته، این گوشی در پایگاه داده‌های Bluetooth SIG و HTML5Test نیز مشاهده شد. ظاهر شدن در پایگاه‌های اطلاعاتی گواهینامه‌های مختلف مطمئناً به زمان معرفی قریب‌الوقوع آن اشاره دارد.

پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات در گلکسی A53 5G سامسونگ

پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات در گلکسی A53 5G سامسونگ

به‌هرحال، این گواهینامه‌های جدید همچنین تأیید می‌کنند که یکی از نسخه‌های گلکسی A53 5G دارای شماره مدل SM-A536E/DS است، جایی که «DS» باید به‌معنای عملکرد دو سیم‌کارت باشد.

شایعات پیشین از عرضه این گوشی با صفحه‌نمایش 6.46 اینچی AMOLED با وضوح +FHD و رفرش‌ریت 120 هرتز، حسگر اثرانگشت اپتیکال درون نمایشگر، تراشه Exynos 1200، ترکیب دوربین چهارگانه پشتی با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی درکنار دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی و همچنین باتری ۴۸۶۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات خبر می‌دادند.

دیدگاه شما پیرامون احتمال عرضه گلکسی A53 5G سامسونگ با شارژ سریع ۲۵ وات چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی