حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی A53 5G با Exynos 1200 در گیک بنچ دیده شد!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، سامسونگ، شایعات

کمپانی کره‌ای سامسونگ به لطف فروش بالای سری Galaxy A خود طی سال‌های گذشته، توانسته است سهم بزرگی از بازار گوشی‌های ارزان‌تر و میان رده را در اختیار بگیرد. سامسونگ گلکسی A53 5G، نسل جدیدی از گوشی‌های میان رده سامسونگ است. ظاهراً این دستگاه، به تراشه قدرتمندی از سامسونگ مجهز خواهد شد!

سامسونگ گلکسی A53 5G با ۸ گیگابایت حافظه رم و Exynos 1200 در گیک بنچ

رندر Galaxy A53 5G مدتی پیش منتشر شد که تقریباً همان طراحی نسل قبل را نمایش می‌داد.

 

رندر گلکسی A53 5G سامسونگ را ببینید: همان گلکسی A52 بدون جک هدفون

 

حال Gizmochina خبر جذابی از این گوشی داده است. چندین گزارش موثّق، نشان می‌دهند که سامسونگ در حال کار بر روی گوشی Galaxy A53 5G است. همان طور که از نام آن مشخص است، این محصول جانشین Galaxy A52 خواهد شد. حال اطلاعات جدید لیست شده در گیک بنچ، نشان می‌دهند که این گوشی قرار است با تراشه‌ای از سامسونگ روانه بازار شود.

این گوشی، با شماره مدل SM-A536U در گیک بنچ ۵ ظاهر شده است. امتیازات کسب شده توسط این گوشی در بخش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، به ترتیب برابر با ۶٨۶ و ١,٨٧۴ می‌باشد. سامسونگ در نظر دارد که گوشی میان رده جدیدش را با تراشه اختصاصی S5e8825 ارائه دهد. اطلاعات ذکر شده در گیک بنچ، از وجود ۶ هسته با فرکانس کاری ٢ گیگاهرتزی و ٢ هسته با فرکانس کاری ٢.۴ گیگاهرتزی حکایت دارند. به همین صورت، ما می‌توانیم بگوییم که این همان تراشه Exynos 1200 است که در شایعات حضور دارد!

 

تراشه معرفی نشده Exynos 1200 در گیک بنچ رؤیت شد

 

کد منبع این لیست، نشان می‌دهد که پردازنده گرافیکی Exynos 1200، در واقع Mali-G68 است. از دیگر جزئیات این لیست، می‌توان به وجود اندروید ١٢ پیش فرض و ٨ گیگابایت حافظه رم اشاره کرد. نکته دیگر، این است که ممکن است عرضه Galaxy A53 5G محدود به چند بازار باشد. در گزارشات جدید، خبر از آغاز تولید این گوشی در هند داده شده است.

برای مرور مشخصات احتمالی این گوشی، باید بگوییم که سامسونگ گلکسی A53 5G قرار است دارای دوربین اصلی چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی، باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی، استاندارد IP67 و برخی از مشخصات مشابه با Galaxy A52 باشد. همچنین گفته می‌شود که نمایشگر Galaxy A53 5G قطر ۶.۵ اینچی، پنلی از نوع AMOLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی را داراست. ضخامت Galaxy A53 5G، معادل ٨.١۴ میلی متر خواهد بود. انتظار می‌رود که Galaxy A53 در رنگ‌های سفید، مشکی، نارنجی و آبی روشن به دست مشتریان برسد.

آیا شما موافق استفاده از تراشه اختصاصی سامسونگ در Galaxy A53 5G هستید؟ ویژگی‌های این میان رده را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️