حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ۱۲ لایت در میان داده های IMEI ظاهر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

سری شیائومی ۱۲ مدت ها پیش در چین عرضه شد. اما هنوز برای بسیاری از بازار ها در دسترس نیست. اگر اخبار را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که هنوز شیائومی ۱۲ لایت و ۱۲ اولترا معرفی نشده اند. از زمان Mi8 تا کنون به عرضه نسخه لایت پرچمداران شیائومی عادت کرده ایم. و انتظار داریم که امسال نیز شاهد نسخه لایت Xiaomi 12 باشیم. با این وجود عرضه این گوشی در هاله ای از ابهام قرار دارد. امروز اما شیائومی ۱۲ لایت با شماره مدل 2203129G در پایگاه داده  IMEI مشاهده شده است.

شیائومی ۱۲ لایت به تراشه قدرتمندتری از سری ۷xx کوالکام مجهز می‌شود

چندی پیش رندر های Xiaomi 12 Lite توسط وب‌سایت Xiaomiui منتشر شد. رندر منتشر شده نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند از طراحی مشابه با سری شیائومی ۱۲ برخوردار بوده، اما صفحه نمایش بزرگ تری دارد. به نظر می‌رسد که این دستگاه توانایی رقابت با آیفون اس ای جدید را خواهد داشت.

رندر Xioami 12 Lite

وب‌سایت GizChina معتقد است که طراحی شیائومی ۱۲ لایت نتیجه ادغام زیباترین گوشی این شرکت و قدرتمندترین تلفن هوشمند آنان است. یعنی ترکیب Xiaomi Civi و Xiaomi 12. انتظار می‌رود که نسخه لایت دوازدهمین سری از پرچمداران شیائومی دارای صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی OLED با رزولوشن ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل باشد. این نمایشگر از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش نیز برخوردار خواهد بود.

شایعات در ابتدا ادعا می‌کردند که Xiaomi 12 Lite نیروی پردازشی خود را از طریق تراشه اسنپدراگون 778G+ تأمین خواهد کرد. اما هم اکنون انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند به تراشه قدرتمندتری از سری هفت کوالکام مجهز شود. همان‌طور که در رندر های منتشر شده می‌توان مشاهده کرد، سه لنز دوربین اصلی، ماکرو و اولترا واید در قاب پشتی شیائومی ۱۲ لایت قرار گرفته اند. سنسور دوربین اصلی رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی داشته و ساخت سامسونگ (به طور دقیق تر ایزوسل GW3) خواهد بود. متاسفانه خبری از لرزشگیر اپتیکال در این دستگاه نیست. اما به احتمال زیاد به اسپیکر های استریو مجهز خواهد شد.

عرضه شیائومی ۱۲ لایت در هاله ای از ابهام

این عضو جدید خانواده شیائومی ۱۲ با اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 به دست کاربران می‌رسد. در حال حاضر با توجه به صحبت های مدیران شیائومی می‌دانیم که این دستگاه صرفا در بازار های جهانی عرضه خواهد شد.

با نگاهی به مشخصات فاش شده، متوجه می‌شویم که برخی از مشخصات Xiaomi 12 Lite مشابه با شیائومی سیوی است. نظر شما چیست؟ چه برچسب قیمتی برای این گوشی مناسب خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی