حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر Xiaomi 12 Lite طراحی و رنگ‌بندی میان‌رده آینده شیائومی را فاش می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، شیائومی

آخرین گوشی هوشمند میان‌رده شیائومی از سری 12 این شرکت با نام شیائومی 12 لایت به‌زودی معرفی خواهد شد. تاکنون مشخصات سخت‌افزاری و تصاویر این گوشی در دنیای واقعی به بیرون درز پیدا کرده است. حال به‌تازگی، Evan Blass رندر باکیفیت Xiaomi 12 Lite را منتشر کرده که طراحی این دستگاه به‌همراه رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهد.

رندر Xiaomi 12 Lite

تصاویر منتشرشده از این گوشی نشان می‌دهد که صفحه‌نمایش شیائومی 12 لایت 5G دارای یک سوراخ نمایشگر مرکزی خواهد بود. همچنین به‌نظر می‌رسد که این دستگاه به‌جای اسکنر اثرانگشت جانبی که در مدل قبلی در دسترس بود، از حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش بهره می‌برد. در لبه‌ی کناری، میان‌رده آینده شیائومی از طراحی صاف استفاده می‌کند.

به‌نظر می‌رسد که لبه‌ی سمت چپ شیائومی 12 لایت 5G خالی است، درحالی‌که لبه سمت راست آن دارای دکمه تنظیم صدا و کلید پاور می‌باشد. همچنین قسمت بالایی دستگاه دارای یک میکروفون، یک سوراخ بلندگو و یک فرستنده‌ی IR است. قسمت پایینی آن دارای یک سوراخ بلندگوی دیگر، یک پورت USB-C، یک میکروفون و یک اسلات سیم‌کارت می‌باشد.

رندر Xiaomi 12 Lite

رندر Xiaomi 12 Lite

پنل پشتی Xiaomi 12 Lite 5G دارای یک واحد دوربین سه‌گانه به‌همراه فلاش LED است که لنز اصلی آن از یک سنسور 108 مگاپیکسلی بهره می‌برد. نام تجاری این شرکت در پایین پنل پشتی قابل‌مشاهده بوده و تصاویر نشان می‌دهد که گوشی هوشمند در رنگ‌های سبز، مشکی و صورتی وارد بازار خواهد شد.

شیائومی 12 لایت 5G دارای صفحه‌نمایش 6.55 اینچی AMOLED است که وضوح +FHD و رفرش‌ریت 120 هرتز را ارائه می‌کند. قسمت جلویی آن نیز میزبان دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد بود، درحالی‌که پنل پشتی دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی است.

Xiaomi 12 Lite به‌احتمال‌زیاد از اسنپدراگون 778G قدرت می‌گیرد و ممکن است در دو مدل شامل 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت وارد بازار شود. این دستگاه همچنین ممکن است یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی را ارائه دهد. گفته می‌شود که سیستم‌عامل اندروید 12 و MIUI 13 نیز نرم‌افزار این گوشی را تشکیل می‌دهد.

نظر شما پیرامون رندر Xiaomi 12 Lite و طراحی این گوشی هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی