حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه شیائومی ۱۲ لایت در هاله ای از ابهام

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

مدل لایت پرچمدارهای شیائومی معمولا محصولات محبوبی هستند. مثلا همین نسل قبلی و محصولات شیائومی ۱۱ لایت که فروش خوبی را تجربه کردند. شایعاتی درباره Xiaomi 12 Lite و حتی مدل زوم آن وجود داشت که حالا به حاشیه می رود. عرضه شیائومی ۱۲ لایت در هاله ای از ابهام است و مدل زوم هم که رسما تکذیب شد.

عرضه شیائومی ۱۲ لایت

افشای اطلاعات و شایعات قبلی حاکی از وجود Xiaomi 12 Lite و Xiaomi 12 Lite Zoom بود. دستگاه هایی که گفته می شد از ماه ها قبل در حال توسعه بودند. قبلاً گفته شده بود که دو مدل وجود خواهد داشت که یکی از آنها در تمام بازارهای مهم موجود خواهد بود که شامل چین، هند و عرضه جهانی می شد. این در حالی است که دیگری به چین محدود خواهد شد.

هفته گذشته، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه شیائومی تنها یک مدل از سری Xiaomi 12 Lite را روانه بازار خواهد کرد و این مدل تنها به عنوان یک نسخه جهانی در دسترس خواهد بود.

امروز یک سوال درباره موجود بودن شیائومی 12 لایت در بازار چین به طور رسمی توسط یکی از مدیران ارشد شیائومی پاسخ داده شده است.

این خبر از سوی مدیر ارشد محصول جدید شیائومی Civi خانم Xinxin_Mia در Weibo منتشر شده است. یکی از طرفداران شیائومی از او پرسید که آیا در رویداد شایعه شده رونمایی شیائومی 12 لایت حضور خواهد داشت یا خیر، که در آن به صراحت پاسخ داد: “شیائومی 12 لایت وجود ندارد.” این مدیر به طور غیرمستقیم اشاره می کند که Xiaomi 12 Lite برای عرضه در بازار چین لغو شده است.

به نظر می رسد که شایعه هفته گذشته مبنی بر عدم عرضه شیائومی 12 لایت در چین به اثبات رسیده است. حتی اینکه آیا شیائومی 12 لایت در بازارهای جهانی در دسترس خواهد بود یا به طور کلی لغو شده است هم مشخص نیست.

اگرچه شیائومی به طور رسمی مشخصات شیائومی 12 لایت یا در دسترس بودن دستگاه در بازارهای جهانی را فاش نکرده است، اما بسیاری از جزئیات این دستگاه قبلاً به بیرون درز کرده است.

انتظار می رود شیائومی 12 لایت با صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED فول اچ دی عرضه شود که رفرش ریت 120 هرتز را با اسکنر اثر انگشت درون صفحه ارائه می دهد. این دستگاه ممکن است دارای یک صفحه نمایش لبه خمیده مانند سری شیائومی CiVi باشد.

شیائومی 12 لایت می تواند از اسنپدراگون 778G یا چیپست قدرتمندتر سری اسنپدراگون 7 استفاده کند. بر اساس گمانه زنی ها، دوربین سه گانه عقب آن دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی ISOCELL GW3 سامسونگ است. این دوربین با یک دوربین زاویه دید عریض و یک دوربین ماکرو همراه خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که شیائومی باید مدل لایت سری ۱۲ را معرفی کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)