حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک شیائومی 12 لایت با تراشه اسنپدراگون 778G در گیک‌بنچ دیده شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، شایعات، شیائومی

چند ماه پیش، شیائومی خانواده پرچمدار شیائومی 12 را بدون شیائومی 12 لایت معرفی کرد. امروز اما بنچمارک شیائومی 12 لایت در گیک‌بنچ دیده شد. انتظار می‌رود که این شرکت یک نسخه اولترا و یک نسخه لایت از را با نام‌ های Xiaomi 12 Ultra و Xiaomi 12 Lite به زودی ارائه کند. رونمایی از این گوشی هه می‌تواند همزمان و در اردیبهشت ماه سال 1401 باشد.

شیائومی 12 لایت دارای شماره مدل 2203129G در پورتال Geekbench 5 است. بنچمارک شیائومی 12 لایت در بخش تک هسته ای 788 امتیاز و در بخش چند هسته ای 2864 امتیاز است. شیائومی 12 لایت دارای کد نام Taoyao و یک تراشه هشت هسته‌ای از نوع اسنپدراگون 778G با فرکانس پایه 1.80 گیگاهرتز خواهد بود که حداکثر فرکانس این پردازنده نیز 2.40 گیگاهرتز است.

این چیپست دارای هسته گرافیکی از نوع Adreno 642L است که ثابت می‌کند این پردازنده همان تراشه نام آشنای اسنپدراگون 778G خواهد بود. این گوشی با 8 گیگابایت رم همراه شده است و بر روی سیستم عامل اندروید 12 بوت می‌شود. انتظار می‌رود این دستگاه دارای رابط کاربری MIUI 13 در درون خود باشد.

بنچمارک شیائومی 12 لایت با تراشه اسنپدراگون 778G در گیک‌بنچ

بنچمارک شیائومی 12 لایت با تراشه اسنپدراگون 778G در گیک‌بنچ

مشخصات شیائومی 12 لایت

جدا از اینها، اخیراً مشخصات شیائومی 12 لایت به بیرون افشا شده است. بر طبق این مشخصات انتظار می‌رود این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی آمولد خمیده با وضوح +Full-HD باشد. شایعه شده است که این دستگاه دارای نرخ رفرش 120 هرتز و پشتیبانی از نمایشگر همیشه روشن است. این دستگاه احتمالا با یک سیستم دوربین سه گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

به نقل از منبع، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه این گوشی برخی از مشخصات شیائومی CIVI که منحصر به بازار چین بوده است را به بازار های جهانی خواهد آورد. انتظار می‌رود این گوشی به زودی در بازار های منتخب عرضه شود که با توجه به افشای اطلاعات اخیر، گفته می‌شود این گوشی در مناطق اروپایی و آسیایی عرضه خواهد شد.

 

منتظر شیائومی 12 لایت هستید؟ اگر این گوشی همان شیائومی CIVI در بازار های جهانی باشد آن را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری