حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر شیائومی 12 لایت را در دستان یک کاربر ببینید: تایید دوربین 108 مگاپیکسلی

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی

خانواده شیائومی 12 تا اینجا شامل سه عضو شیائومی 12، شیائومی 12 پرو و شیائومی ​​12 ایکس بوده است اما امروز تصاویر شیائومی 12 لایت نیز لو رفت. در واقع یکی از کاربران چینی توانسته به این گوشی هوشمند دسترسی پیدا کرده و از آن به مقدار کافی عکس بگیرد! سپس آنها را در شبکه اجتماعی چینی به اشتراک گذاشته است. این تصاویر حضور دوربین 108 مگاپیکسلی در این گوشی هوشمند میانرده را تایید می‌کنند. بیایید در ترنجی نگاهی به این تصاویر بیاندازیم.

اگر به یاد داشته باشید، حدوداً در پایان سال 2021 بود که شیائومی پرچمداران خانواده شیائومی 12 خود را در چین عرضه کرد. اما طولی نکشید که  شایعه شد که این برند روی شیائومی 12 اولترا و شیائومی 12 لایت 5G و کار می‌کند. همچنین اخیراً مشخصات کلیدی شیائومی 12 لایت فاش شده است. امروز نیز به نقل از منابع ویبو (شبکه اجتماعی چینی)، تصاویر زنده ادعا شده از Xiaomi 12 Lite 5G را می‌توانید با وضوح مناسب ببینید.

با نگاهی به این تصاویر، به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند دارای یک دوربین اصلی بزرگ و دو دوربین کوچکتر به همراه فلش LED در ماژول دوربین مستطیلی شکل است. این دستگاه همچنین دارای نوشته رزولوشن 108 مگاپیکسلی در ماژول دوربین خود است. بنابراین می‌تواند به این معنی باشد که دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خواهد بود. این تلفن هوشمند دارای لبه های صاف است و به نظر می‌رسد مانند سایر گوشی های هوشمند سری 12 شیائومی کمی ضخیم است.

در قسمت جلویی، از صفحه‌ نمایش تختی استفاده شده است که حاشیه‌ های بسیار نازکی در اطراف دارد. این صفحه نمایش همچنین دارای یک حفره پانچ میانی برای دوربین سلفی است.

تصاویر شیائومی 12 لایت را در دستان یک کاربر ببینید: تایید دوربین 108 مگاپیکسلی

تصاویر نمای جلویی شیائومی 12 لایت از حاشیه های کم آن حکایت دارد

مشخصات احتمالی شیائومی 12 لایت 5G

بر اساس مشخصاتی که اخیراً فاش شده است، شیائومی 12 لایت 5G دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی آمولد با رزولوشن Full HD+ و با نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. این دستگاه همچنین دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر برای امنیت خواهد بود.

در زیر بدنه این دستگاه تراشه اسنپدراگون 778G با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌شود. همچنین همانطور که توسط گواهی FCC فاش می‌کند، این دستگاه احتمالاً در سه پیکربندی 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

در بخش دوربین نیز شیائومی 12 لایت 5G با دوربین اصلی 108مگاپیکسلی، دوربین عکاسی فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. در جلوی دستگاه نیز احتمالاً دوربین 16 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی وجود دارد.

به نقل از منبع، از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به پشتیبانی از صدای Hi-Res، وای فای دو بانده، پشتیبانی از 7 باند 5G و همچنین بلوتوث و NFC اشاره کرد.

 

اگر منتظر شیائومی 12 لایت هستید، نظر شما راجع به این تصاویر چیست؟ طراحی و حاشیه ها و ضخامت این گوشی برای شما مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alikarimi

سلام، مشخصات خوبی داره، ولی چیپست رو دایمن 8100میزاشت عالی بود، البته چون پسوند لایت به همره داره اسنپ778جی گزاشتن روش که اابته چیپست خوبی هم هستش، البته نسخه پلاس این چیپست رو میزاشتن بازم بهتر میشد،نمیدونم سری اسنپ 865 بازم تولید میشه یا نه یا اگه سفارش بدن فکر کنم میسازه کمپانی tsmc یا سامسونگ، چون واقعا ارزش داره این چیپست رو بجای اسنپ 778 استفاده کنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری