حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی و طراحی ماژول دوربین ردمی K50 به طور رسمی مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ردمی

ردمی امروز تأیید کرد که در تاریخ ۱۷ مارس (ساعت ۱۹ به وقت محلی) از گوشی های هوشمند سری ردمی کی ۵۰ رونمایی خواهد کرد. پوستر منتشر شده از سوی این کمپانی به جز تاریخ رونمایی به طراحی ماژول دوربین ردمی K50 نیز اشاره دارد. برخی منابع ادعا می‌کنند که در رویداد آینده ردمی، دو گوشی Redmi K50 Pro و Pro+ نیز رونمایی خواهد شد.

تاریخ رونمایی ردمی K50 بیست و ششم اسفند ماه خواهد بود

پوستر منتشر شده به وضوح طراحی ماژول دوربین تلفن هوشمند آینده ردمی را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد قاب دوربین بیرون زدگی قابل توجهی خواهد داشت. سه لنز در این قاب دیده می‌شوند که به صورت مثلثی کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این پوستر همچنین تأیید می‌کند که ردمی کی ۵۰ از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

پوستر منتشر شده از سوی ردمی

در ماه فوریه، ردمی از تلفن هوشمند K50 Gaming Edition رونمایی کرد. این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برد. اما انتظار می‌رود که سایر اعضای خانواده ردمی کی ۵۰ از تراشه های متفاوتی برخوردار باشند. احتمالا K50، K50 Pro و K50 Pro+ به ترتیب دارای تراشه های Snapdragon 870، Dimensity 8100 و Dimensity 9000 باشند.

لیست TENAA فاش می‌کند که ردمی K50 در سه نسخه با ۶ گیگابایت رم+۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت حافظه رم+۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۸ گیگابایت رم+۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. نسخه پرو نیز انواع متعددی خواهد داشت؛ با این تفاوت که دیگر خبری از رم ۶ گیگابایتی نیست و گران قیمت ترین نسخه نیز ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. انتظار داریم که K50 و K50 Pro از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی کنند.

ردمی K50 Gaming Edition با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و شارژ ۱۲۰ وات رسما معرفی شد

همان طور که GizmoChina اشاره می‌کند، چندی پیش فاش شد که ردمی کی ۵۰ پرو پلاس در نسخه های ۸+۱۲۸ گیگابایت، ۸+۲۵۶ گیگابایت و ۱۲+۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود. این دستگاه همچنین از شارژ شریع ۱۲۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. افشاگر معروف اطلاعات یعنی WHY LAB، ادعا کرده است که K50 Pro+ دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز به OIS (لرزشگیر اپتیکال) خواهد بود. در حالی که K50 Pro همان دوربین را بدون پشتیبانی OIS خواهد داشت. گزارش های قبلی نشان داده است که شماره مدل های 22021211RC، 22041211AC و 22011211C متعلق به K50، K50 Pro و K50 Pro+ هستند.

دقیقا یک هفته تا تاریخ رونمایی ردمی K50 مانده است، و انتظار می‌رود که پوستر های رسمی بیشتری نیز منتشر شود. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی