حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی K50 Gaming Edition با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و شارژ ۱۲۰ وات رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | ردمی

شیائومی سال گذشته Redmi K40 Gaming را در چین معرفی کرده و درادامه آن را با نام Poco F3 GT به‌عنوان یک گوشی مقرون‌به‌صرفه و درعین‌حال قدرتمند راهی بازار جهانی کرد. حال امروز، جانشین این دستگاه از سوی ردمی با نام K50 Gaming Edition به‌همراه مشخصات بالارده ازجمله بهره‌مندی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱، نمایشگر ۱۲۰ هرتز و شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ وات در چین معرفی شده است که انتظار می‌رود در آینده با عنوان Poco F4 GT، در بازار بین‌المللی نیز عرضه شود.

ردمی K50 Gaming Edition

این تلفن متمرکز بر بازی دارای یک چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1، فناوری خنک‌کننده محفظه بخار دوگانه و نمایشگر تخت 6.67 اینچی OLED با رزولوشن +FHD و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز است. تراشه جدید کوالکام به‌ویژه با توجه به معیارهای GPU چشمگیر در آن را پیش از این در پرچمداران دیگر دیده‌ایم. بنابراین، دراینجا نیز باید یک عملکرد عالی درهنگام اجرای بازی‌های مختلف را شاهد باشیم. درعین‌حال، امیدواریم فناوری خنک‌کننده شیائومی به حفظ این عملکرد در مدت‌زمان طولانی پرداختن به بازی‌ها کمک کند.

جدا از پردازنده و فناوری خنک‌کننده پرچمدار، این تلفن به‌لطف یک جفت دکمه کناری جمع شونده مانند Poco F3 GT، درحقیقت یک دستگاه مخصوص بازی به‌شمار می‌رود؛ به‌طوری‌که وقتی از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، می‌توان دکمه‌ها را جمع کرده که درصورت عدم بازی، دستگاهی شیک‌تر با لبه کناری یک‌دست را نصیب‌تان می‌کند.

ردمی K50 Gaming Edition

ردمی K50 Gaming Edition

Redmi K50 Gaming همچنین به باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی فوق‌سریع 120 واتی مجهز شده است، بنابراین می‌توانید زمان کمتری را برای شارژ و زمان بیشتری را برای بازی صرف کنید. ظرفیت باتری این گوشی نسبت به 5065 میلی‌آمپرساعتی Poco F3 GT کاهش یافته است، اما درعوض ما شاهد افزایش سرعت شارژ از 67 به 120 وات هستیم.

در بخش عکاسی، این گوشی دارای یک دوربین سه‌گانه پشتی با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی IMX686 به‌همراه یک لنز فوق‌عریض با سنسور 8 مگاپیکسلی و درنهایت یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است. برای عکاسی سلفی نیز، یک سنسور 20 مگاپیکسلی از سوی شیائومی در قسمت میانی صفحه تعبیه شده است. سایر مشخصات قابل‌توجه عبارتند از اسکنر اثرانگشت در لبه کناری، محافظ نمایشگر گوریلا گلک ویکتوس، بازخورد لمسی بهبودیافته، پشتیبانی از Wi-Fi 6E ،NFC و عرضه با رابط‌کاربری MIUI 13 در خارج از جعبه.

شیائومی همچنین از یک نسخه خاص از گوشی K50 Gaming Edition با عنوان Mercedes F1 نیز رونمایی کرده که طراحی آن در تصویر اصلی مطلب قابل‌مشاهده است. این دستگاه دارای ظاهری منحصربه‌فرد با رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و فیروزه‌ای و نشان مرسدس F1 می‌باشد که البته به‌غیر از این موارد، تفاوت دیگری با نسخه استاندارد خود ندارد.

قیمت و زمان دسترسی

Redmi K50 Gaming با قیمت 3299 یوان (520 دلار) در چین برای مدل 8/128 گیگابایتی در دسترس خواهد بود. درهمین‌حال، این گوشی 12GB/128GB با 3599 یوان (~568 دلار) و مدل 12GB/256GB نیز با قیمت 3899 یوان (~615 دلار) به‌فروش می‌رسد. نسخه مرسدس که با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود، 4199 یوان (~662 دلار) قیمت خواهد داشت.

به‌نقل از androidauthority، هنوز خبری در مورد در دسترس بودن این گوشی در خارج از چین وجود ندارد، اما حدس می‌زنیم شیائومی این دستگاه را با نام Poco F4 GT در بازارهای جهانی عرضه کند. به‌هرحال، Redmi K40 Gaming با نام Poco F3 GT در بازار خارج از چین ارائه شد. ما همچنین حدس می‌زنیم که این گوشی در بازارهای جهانی افزایش قیمت جزئي داشته باشد، اما حتی قیمت 620 دلاری در اروپا برای یک پرچم‌دار Snapdragon 8 Gen 1 با دکمه‌های فیزیکی کناری مخصوص بازی، قیمت بسیار مناسبی خواهد بود.

نظر شما پیرامون مشخصات و طراحی جدیدترین گوشی گیمینگ ردمی با عنوان K50 Gaming Edition چیست؟ درصورت عرضه این دستگاه با نام جدید در بازار ایران، آیا تمایلی به خرید آن دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

عالی رقیب نمی بینم تو قیمت و مشخصات

ali karimi

سلام همیشه سری k ردمی که گیمینگ هم هستن عالی بودنو هستن، این گوشی هم که ماشاله همه مشخصاتش عالیه، برای بازی که عالیه و همچنین تا حدودی برای عکاسی با دوربین اصلی، شارژم که محشره 120 وات، حتما زیر یکریع شارژ میشه دیگه، یعنی گوشیت باطریش صفر شد بزن به شارژ برو یچیزی بوخور بقول خودمون ته گیری کن بعدش بازم بیا با شارژ کاملا پر ادامه بازی رو انجام بده😅، قیمتن هم که فعلا عالیه، فعلا بخاطر اینکه این واسه چین هستش ولی خب برای جهانی از 600 دلار شروع بشه برای نسخه پایه با حجم8_128 و تا نزدیک 700 دلار برای اخرین نسخه خوبه، اگه هم از 550 تا650 هم با‌ه که دیگه عالیتر میشه، موفق باشید

rad 007

شارژر ۱۲۰ واتیش به کل گوشی های شبه پرچمدار سامسونگ می ارزه…
سامسونگ تو عددی نیستی که شارژر عهد بوق ۲۵ واتی خودت را هم از جعبه گوشی های پلاستیکی ات حذف میکنی!!!! امیدوارم هر چه سریعتر به اونی که استحقاقش را داری برسی سامسونگ!!!!! یعنی سقوط به رده هشتم یا نهم فروشنده های موبایل دنیا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی