حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی شیائومی 12 اولترا با تاخیر مواجه شد: رونمایی احتمالاً در سه ماه دوم 2022

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی در دی ماه سال ‌1400 از سه‌گانه خود به نام های شیائومی 12، شیائومی 12 پرو و ​​12 ایکس رونمایی کرد. اما معرفی شیائومی 12 اولترا را به تعویق انداخت. اگرچه در حالی که این گوشی هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، اما چندین خبر افشا شده است که نشان می دهند چه چیزی از آن باید انتظار داشته باشیم. پیش از این شایعه شده بود که این گوشی در سه ماهه اول سال 2022 عرضه می شود. اما به نظر می رسد که این تاریخ اکنون به تعویق افتاده است.

رندرهای شیائومی ۱۲ اولترا با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی Leica را ببینید

معرفی شیائومی 12 اولترا در فصل دوم سال 2022

افشاگر مطرح Digital Chat Station می گوید که یک نسخه مهندسی از دستگاه که احتمالاً برای اهداف آزمایشی ساخته شده است، در ماه ژانویه سال میلادی جاری با اسنپدراگون 8 نسل 1 استاندارد دیده شد. اما به نظر می رسد این شرکت قصد دارد شیائومی 12 اولترا را با اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس عرضه کند. این افشاگر می‌گوید به همین دلیل این دستگاه اکنون با تاخیر مواجه شده است. زیرا این احتمال وجود داشت که این شرکت برای تهیه موجودی کافی از تراشه پرچمدار آینده خود با مشکل مواجه شود.

طبق اطلاعات فاش شده قبلی، ماژول دوربین پشتی شیائومی 12 اولترا به شکل دایره‌ای در می‌آید و در مرکز بخش مستطیل شکل بزرگی قرار می‌گیرد. این بخش مستطیل شکل تقریباً تمام نیمه بالایی گوشی را در بر خواهد گرفت. کافی است به تصویر زیر نگاه کنید تا طراحی عجیب آن سوالات زیادی را در ذهن شما ایجاد کند.

معرفی شیائومی 12 اولترا با تاخیر مواجه شد: رونمایی احتمالاً در سه ماه دوم 2022

ماژول دوربین این پرچمدار به احتمال زیاد دارای سه لنز خواهدبود. یک دوربین اصلی در مرکز، یک دوربین تله فوتو پریسکوپی و در نهایت یک دوربین با زاویه فوق عریض. اما شاید یک دوربین تله دو یا سه برابری نیز در کار باشد.

به نقل از منبع، انتظار می رود که شیائومی در بخش نمایشگر از یک صفحه نمایش آمولد با رزولوشن 2K از سامسونگ استفاده کند. اندازه باتری نیز 4860 میلی آمپر ساعتی (به صورت اسمی 4900 میلی آمپر ساعت) با پشتیبانی از شارژ سیمی 120 وات و شارژ بی سیم 50 وات انتظار می رود.

 

منتظر معرفی شیائومی 12 اولترا هستید؟ گویا برای رویداد معرفی باید کمی بیشتر صبر کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری