حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی قاب پشتی وان پلاس ۱۰ فاش شد؛ متفاوت از نسخه پرو

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس در اوایل سال میلادی جاری از پرچمدار جدید خود رونمایی کرد. در این رویداد اما تنها OnePlus 10 Pro معرفی شد. این دستگاه تا پایان ماه مارس (اوایل فروردین) در بازار جهانی نیز عرضه خواهد شد. چندی پیش شایعاتی منتشر شد مبنی بر آنکه پرچمدار پریمیوم این شرکت با پسوند «اولترا» نیز در راه است. هم اکنون اما طراحی قاب پشتی وان پلاس ۱۰ از طریق یک تصویر فاش شده، مشخص شده است.

وان پلاس ۱۰ نیز از تراشه پرچمدار کوالکام برخوردار خواهد بود

بر اساس ادعای برخی منابع، وان پلاس هم اکنون بر روی یک تلفن هوشمند جدید با اسم رمز Oscar کار می‌کند. انتظار می‌رود که این دستگاه با نام «OnePlus 10» وارد بازار شود. همچنین برخی گمانه زنی ها مدعی هستند که این تلفن هوشمند مورد بحث در سه ماهه دوم ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد. امروز تصویری منسوب به وان پلاس ۱۰ فاش شد، که به وضوح طراحی قاب پشتی این گوشی هوشمند را نشان می‌داد.

تصویر فاش شده وان پلاس ۱۰

در تصویر منتشر شده، ماژول دوربین بزرگ مستطیل شکلی را در نیمه بالایی سمت چپ قاب پشتی می‌بینم. سنسور دوربین اصلی در حفره بزرگ بالای ماژول قرار گرفت. به جز این حفره، سه سوراخ دیگر در ماژول دیده می‌شود. متاسفانه نمی‌دانیم که ماژول دوربین این دستگاه دقیقا شامل چه سنسور هایی خواهد بود. اما انتظار داریم که یک دوربین اولتراواید برای وان پلاس ۱۰ در نظر گرفته شود.

درباره مشخصات فنی این تلفن هوشمند اطلاعات زیادی در دست نیست. اما می‌توان انتظار داشت که OnePlus 10 از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیرو بگیرد. صفحه نمایش آن نیز احتمالا از نوع امولد خواهد بود و رزولوشن ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. احتمالا این دستگاه در بخش توان شارژر نیز جذاب ظاهر شده و از آداپتور ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

OnePlus 10 Pro

گوشی هوشمند OnePlus 10 Pro در اوایل سال جاری میلادی در چین معرفی شد. وان پلاس چندی پیش نیز نسخه 10Pro Extreme را معرفی کرد. این دستگاه به طور انحصاری در رنگ سفید ارائه می شود (نسخه معمولی در رنگ های سبز و مشکی عرضه شد). نسخه Extreme همچنین حافظه بیشتری نسبت به مدل اصلی دارد. فروش این محصول از ابتدای مارس آغاز شده است.

وان پلاس 10 پرو سفید رنگ با نام Extreme Edition برای بازار چین معرفی شد

همان‌طور که Gizchina اشاره می‌کند، وان پلاس ۱۰ نسخه Extreme تنها در یک نسخه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است. بقیه مشخصات دستگاه به جز رنگ و میزان حافظه داخلی تفاوتی با نسخه اصلی ندارد. نسخه Extreme نیز از همان تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱، صفحه نمایش AMOLED با اندازه ۶.۷ اینچی و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی به بهره می‌برد.

نظر شما درباره پرچمداران وان پلاس چیست؟ آیا این برند ارزشمندترین پرچمداران دنیای اندروید را تولید می‌‌کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اون جمله آخر قطعا درست و صحی هست!
وان پلاس بهترین و با ارزشترین گوشی پرچم دار اندرویدی رو تولید میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی