حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس 10 پرو سفید رنگ با نام Extreme Edition برای بازار چین معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

کمپانی OnePlus اخیرا یک نسخه خاص با نام Extreme Edition از گوشی پرچمدار وان پلاس 10 پرو خود با رنگ سفید را در چین معرفی کرده است. این اولین باریست که این برند پس از عرضه OnePlus 6 در سال 2018، یک نسخه سفید از گوشی‌هایش را ارائه می‌کند. همچنین یکی از مدیران وان پلاس نیز از تصمیم برای عرضه این دستگاه جدید استفاده کرده است تا توضیح دهد چرا ما اغلب گوشی‌های هوشمند سفید رنگ را در بازار نمی‌بینیم.

وان پلاس 10 پرو سفید

Liu Fengshuo، سرپرست خط تولید گوشی‌های هوشمند وان پلاس، به‌تازگی در حساب رسمی Weibo خود اشاره کرده است که سه دلیل عمده وجود دارد که چرا گوشی‌های هوشمند سفید رنگ این روزها کمیاب هستند.

این مسئول ارشد وان پلاس در بیانه خود آورده است:

“در مرحله اول، فرآیند ساخت رنگ سفید دشوارتر است؛ چراکه که سطح CMF [رنگ، جنس، حس] یک تولیدکننده تلفن همراه را آزمایش می‌کند. اگر انحراف جزئی در کار وجود داشته باشد، اثر نهایی کاملاً متفاوت خواهد بود و بافت آن کاهش می‌یابد.”

دلیل دومی که توسط این مدیر ذکر شده، این است که رنگ سفید دارای نرخ بازده پایین و هزینه بالا در مقایسه با سایر گزینه‌های رنگی می‌باشد. به‌طورخاص، Fengshuo بیان می‌کند که تقریباً سه ماه آزمایش‌های مختلف با بیش از 100 افکت درحال تست برای یافتن بهترین افکت سفید طول می‌کشد. او همچنین چندین تصویر را منتشر کرد که ظاهراً برخی از پوشش‌های سفید برای گوشی‌های هوشمند را نشان می‌دهد.

وان پلاس 10 پرو سفید

وان پلاس 10 پرو سفید

درنهایت، سرپرست خط تولید وان پلاس ادعا کرد که باقی‌ماندن اثرانگشت در رنگ سفید، آشکارتر است.

بااین‌حال، Fengshuo ادعا کرد که این شرکت با OnePlus 10 Pro سفید و همچنین مشکل تغییر رنگ هنگام نگاه کردن به گوشی از زوایای مختلف، بر بسیاری از چالش‌ها غلبه کرده است.

وان پلاس 10 پرو سفید با 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و با قیمت 5799 یوان (916 دلار)، از امروز در چین در دسترس است. ما می‌دانیم که OnePlus 10 Pro در هفته‌های آینده به بازارهای جهانی نیز راه خواهد یافت، اما هنوز هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا این نوع خاص از این پرچمدار نیز در دسترس قرار خواهد گرفت، وجود ندارد.

دیدگاه شما پیرامون گوشی هوشمند وان پلاس 10 پرو Extreme Edition با رنگ خاص سفید آن چیست؟ آیا طراحی ظاهری این دستگاه را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی