حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

منتظر وان پلاس 10 اولترا باشید: عطش نسخه “اولترا” این بار در جان وان پلاس!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شایعات، وان‌پلاس

تنها چند هفته از عرضه وان پلاس 10 پرو می گذرد اگرچه این دستگاه از نظر ظاهری با ماژول دوربین فوق‌العاده بزرگ و با سایر مشخصات، شباهت زیادی با یک سوپرفون دارد، اما دقیقاً با آن یکی نیست! در واقع قیمت این دستگاه نیز هنوز بسیار پایین‌تر از شیائومی 11 اولترا است و منتقدان معتقدند عملکرد دوربین آن بهترین در قیمت خود نیست. بدیهی است که سوالات زیادی باقی مانده است که باید پاسخ داده شوند، اما طبق گزارش های جدید، وان پلاس اکنون در واقع روی یک مدل پرچمدار جدید کار می کند و حدس ما این است که می‌توان آن را وان پلاس 10 اولترا نامید، که برای اولین بار برای شرکتی است که سقف بهترین پیشنهاد آن همیشه یک مدل “پرو” بوده است.

 

وان پلاس ۱۰ پرو با Snapdragon 8 Gen 1 در چین رسما معرفی شد

به نقل از منبع یکی از افشاگران توییتری امروز از طریق توییتی فاش کرد که یک “گل سرسبد فوق العاده” از وان پلاس در حال حاضر در مرحله EVT است، به این معنی که می توان انتظار داشت در ماه های آینده عرضه شود. EVT مخفف عبارت “Engineering Verification Testing” است و آزمایشی است که بر روی نمونه اولیه محصولات در مراحل اولیه آلفای آنها انجام می شود. پس از آن تست تایید طراحی و سپس تست تایید محصول انجام می شود و پس از آن محصول آماده عرضه اعلام می شود و معرفی و راهی بازار خواهد شد. در این میان اما نکته جالب و قابل اشاره، اشتراک‌گذاری فناوری بین وان پلاس و اوپو است، زیرا ما میدانیم که سری Find X5 تحت حمایت Hasselblad قرار می‌گیرد و می‌شنویم که تراشه MariSilicon که محصول تلاش های اوپو بوده، در نیمه دوم سال جاری در پرچم‌دار وان پلاس نیز دیده می‌شود. پرچمداری که در حال حاضر بر طبق شایعات پسوند “Ultra” را برای سری وان پلاس 10 به ارمغان خواهد آورد و در حال حاضر در مرحله EVT وجود دارد.

بر اساس جدیدترین شایعات وان پلاس ۱۰ اولترا در راه است

بر اساس جدیدترین شایعات وان پلاس ۱۰ اولترا در راه است

 

این توییت بیشتر در مورد ادغام رو به رشد وان پلاس و اوپو صحبت می‌کند و می‌گوید که اشتراک‌گذاری فناوری بین این دو در حال حاضر در حال انجام است. می‌دانیم که سری OPPO Find X5 قبلاً با هاسلبلاد همکاری کرده است؛ چیزی که تا به امروز عمدتاً یک همکاری در انحصار وان پلاس باقی مانده بود. و در ازای آن، تراشه پیشرفته NPU MariSilicon که فناوری تصویربرداری خود توسعه یافته اوپو بوده، ممکن است در نیمه دوم سال 2022 در پرچمدار وان پلاس نیز دیده شود.

این NPU پیشرفته و اختصاصی، طبق ادعا های اوپو، پردازش تصویر بسیار سریع‌ تر را در دستگاه‌ های مجهز به آن امکان‌ پذیر می‌کند و در کنار آن بهبود کیفیت قابل‌ توجهی در عکس‌ها و ویدیوها ایجاد خواهد کرد.

در حال حاضر مشخص نیست که وان پلاس 10 اولترا همان دستگاه دارای ماری سیلیکون خواهد بود یا خیر، اگرچه بعید نیست، زيرا هر دو شایعه به نیمه دوم سال اشاره دارند؛ جایی که تلاقی این دو می‌تواند شکل بگیرد. امل صرف نظر از این شایعات، ما باید شاهد افشاگری ها و شایعات بیشتری در مورد دستگاه ادعایی آینده باشیم، پس فعلاً به این اخبار اطمینان کامل نکنید و تا خبر های دقی‌تر با ما همراه باشید.

 

اچ‌تی‌سی و موتورولا و سونی و سامسونگ و شیائومی و اکنون‌ وان پلاس. گویا عطش ساخت نسخه “اولترا” یک سیر تاریخی است که متوقف نخواهد شد، فقط از برندی به برند دیگر سرایت می‌کند!

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس 10 اولترا خواهید ماند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری