حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه جهانی وان پلاس 10 پرو احتمالاً تفاوت هایی با نسخه چین داشته باشد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

اگر چه ما هنوز نمیدانیم که وان پلاس چه زمانی نسخه جهانی وان پلاس 10 پرو را رونمایی خواهد کرد اما امروز خبر می‌رسد که به گفته یکی از نمایندگان نزدیک به وان پلاس ممکن است تغییرات جزئی در مشخصات دو نسخه جهانی و چین وان پلاس 10 پرو وجود داشته باشد.

مدت زیادی از رونمایی وان پلاس از گوشی هوشمند پرچمدار 2022 خود یعنی وان پلاس 10 پرو در چین نمی‌گذرد و این شرکت این رویداد را در چین برگزار کرد و اما فقط اطلاعات قیمت و در دسترس بودن چین را اعلام کرد.

اما بقیه دنیا چطور؟! بله وقتی صحبت از OnePlus 10 Pro به میان می آید، بقیه جهان ممکن است نهایتاً محصولی با کمی تفاوت ببینند.

به نقل از منبع به گفته یکی از نمایندگان نزدیک به وان پلاس، وان پلاس 10 پرو ممکن است «تغییرات جزئی در بعضی مشخصات انتخابی بسته به در دسترس بودن منطقه داشته باشد». این نماینده گفت که این تغییرات احتمالی در کنار عرضه های جهانی اعلام خواهد شد که به زودی در مقطعی از سال جاری اتفاق خواهد افتاد.

وان پلاس ۱۰ پرو با Snapdragon 8 Gen 1 در چین رسما معرفی شد

نسخه جهانی وان پلاس 10 پرو کمی متفاوت است؟

البته، ما انتظار نداریم که وان پلاس 10 پرو در کشور های مختلف ظاهر متفاوتی داشته باشد! منطقی است که ماژول دوربین جدید، رنگ‌ های سیاه آتشفشانی و سبز جنگل زمردین و عناصر طراحی مختلف احتمالاً بدون تغییر به اکثر بازار های دیگر برسد، اما با این حال، در داخل دستگاه بعضی موارد می تواند کمی متفاوت باشد.

اولین تفاوتی که به ذهن می‌رسد این است که وان پلاس با شما کاربران در مورد اینکه آیا آخرین پرچمدار آنها دارای رتبه IP است یا خیر، صحبت نکرد، در حالیکه وان پلاس 8 پرو و وان پلاس 9 پرو هر دو دارای رتبه بندی IP68 بودند، اما این ماجرا در درون وان پلاس 10 پرو یک راز است! پس این امکان وجود دارد که این تلفن در چین دارای گواهی IP نباشد اما در مناطق دیگر مجهز به این استاندارد باشد. مورد دیگری که ذهن کنجکاو ما پیش‌بینی می‌کند این که احتمالاً پیکربندی‌ های رم و حافظه داخلی نیز ممکن است با نسخه چینی متفاوت باشند.

نسخه گلوبال وان پلاس ۱۰ پرو

این موضوع چیزی نیست که سابقه آن را در وان پلاس ندیده باشیم. به عنوان مثال، این شرکت اغلب پیکربندی‌ های منحصر به فردی را برای حافظه رم و حافظه داخلی در هند منتشر می‌کرد و یا حتی در ایالات متحده، نوع T-Mobile وانپلاس 8T دارای رتبه IP بود، اما در سایر نسخه های این دستگاه چنین موردی مشاهده نمی‌شد.

صرف نظر از این شایعات، ما احتمالاً به زودی در مورد این تغییرات بالقوه بیشتر خواهیم شنید. اما در حال حاضر، بهتر است تصور نکنید که وان پلاس 10 پرو در چین همان چیزی است که در نهایت در گلوبال به دست شما می‌رسد!

 

مدت کوتاهی از رونمایی رسمی وان پلاس 10 پرو می‌گذرد. مشتاق دیدن آن در بازار های جهانی و بازار ایران هستید؟ من که بی صبرانه!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

یکی دیگه از تغییراتش عرصه با Oxygen Os هست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری