حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر 150 واتی وان پلاس قدم بعدی برای گوشی آینده این شرکت خواهد بود؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

افشای اطلاعات جدید از سوی Digital Chat Station اطلاعاتی از مشخصات احتمالی یک گوشی آینده وان پلاس را نشان می‌دهد که ممکن است مجهز به شارژر 150 واتی باشد. بله به گفته این منبع، وان پلاس ممکن است در حال کار بر روی تلفنی باشد که از سرعت شارژ بسیار سریع 150 واتی پشتیبانی می کند. گفته های این افشاگر وقتی برای شما منطقی تر می‌شود که خبر معرفی تکنولوژی شارژ 150 واتی اوپو را در ترنجی خوانده باشید. می‌دانیم که این دو شرکت از گذشته با یکدیگر تبادل تکنولوژی داشته اند. بنابراین به اشتراک گذاری تکنولوژی های شارژر اوپو با وان پلاس امری کاملا منطقی و قابل انتظار به نظر می‌رسد.

سرعت شارژ 150 واتی در گوشی وان پلاس بسیار هیجان انگیز است. چون به این معنی است که این شرکت در حال ایجاد ارتقا جدید و قابل توجه برای قابلیت های شارژ در دستگاه های خود است. زیرا در حال حاضر، سریع‌ ترین گوشی وان پلاس در بخش سرعت شارژ، OnePlus 10 Pro است که صرفاً از شارژر 80 واتی پشتیبانی می کند. بنابراین، اگر افشای اطلاعات واقعی باشد و وان پلاس واقعاً روی تلفنی با سرعت شارژ 150 وات پشتیبانی کار کند. این گوشی می‌تواند با اختلاف زیادی نسبت به تولیدات پیشین وان پلاس، به سریع‌ترین گوشی این شرکت در این بخش تبدیل شود.

بر اساس آخرین اطلاعات، این گوشی احتمالی وان پلاس ممکن است با یک باتری دو سلولی 4500 میلی آمپر ساعتی عرضه شود. بیایید این باتری را با سرعت شارژ 150 واتی ترکیب کنیم. در نتیجه احتمالا باید به زمان شارژ 12-15 دقیقه از 0 تا 100 درصد فکر کنيد. در حال حاضر این نتايج با استاندارد های هر کسی بسیار سریع محسوب می‌شود.

شارژر 150 واتی وان پلاس قدم بعدی برای گوشی آینده این شرکت خواهد بود؟

شارژر 150 واتی وان پلاس قدم بعدی برای گوشی آینده این شرکت خواهد بود؟

استفاده از پردازنده دیمنسیتی 8100 در دستگاه آینده وان پلاس

علاوه بر سرعت شارژ سریع احتمالی 150 وات و ظرفیت باتری، این افشاگر اطلاعات بیشتری نیز افشا کرد. این اطلاعات اشاره‌ای به چیپست بعدی مدیاتک، یعنی Dimensity 8100 دارند که تلفن هوشمند آینده وان پلاس ممکن است با آن عرضه شود. طبق شایعات این پردازنده مشخصاتی مشابه و در حد اسنپدراگون 888 کوالکام دارد. بنابراین با توجه به مشخصات اسنپدراگون 888 کوالکام، چیپست Dimensity 8100 ممکن است واقعا تجربه قدرتمندی را ارائه دهد.

به نقل از وبگاه خبری Phonearena، از دیگر مشخصات احتمالی گوشی آینده وان پلاس با شارژ سریع 150 واتی، می‌توان به صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ با وضوح 2220 در 1080 پیکسل با نرخ تازه سازی 120 هرتز اشاره کرد. در بخش دوربین ها نیز شایعات به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی اشاره دارند. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چه زمانی می‌توانیم انتظار داشته باشیم وان‌پلاس گوشی آینده خود را با شارژ سریع ۱۵۰ واتی خود عرضه کند، وجود ندارد. اما حدس هایی مطرح است که این دستگاه می‌تواند همان وان پلاس 10 اولترا جنجالی باشد که هفته های گذشته در صدر اخبار وان پلاس قرار داشت.

 

منتظر گوشی جدید وان پلاس با شارژر 150 واتی هستید؟ گویا ریلمی زودتر از وان پلاس گوی سبقت را در استفاده از شارژر های سریع ربوده است. 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری