حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس 10 اولترا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1+ و دوربین بهبودیافته معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

در ماه‌های گذشته شایعاتی منتشر شده مبنی‌بر اینکه کمپانی OnePlus ممکن است امسال یک نسخه پیشرفته‌تر از گوشی پرچمدار خود با نام احتمالی وان پلاس 10 اولترا را معرفی کند و اکنون جزئیات بیشتر پیرامون این دستگاه به‌لطف افشاگر Yogesh Brar مشخص شده است. طبق اطلاعات فاش‌شده، وان پلاس قصد دارد تجربه دوربین OnePlus 10 Pro را با مدل آتی Ultra که ممکن است برای اولین بار در تاریخ این شرکت از یک لنز زوم پریسکوپی بهره ببرد، افزایش دهد. علاوه‌بر این، Brar تأیید می‌کند که مدل اولترا با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1+ آینده کوالکام که بر اساس فرآیند 4 نانومتری TSMC توسعه یافته است، معرفی خواهد شد.

وان پلاس 10 اولترا

افشاگر مشهور، Yogesh Brar، اخیرا در حساب توییتری خود ادعا کرده است که OnePlus 10 Ultra وارد مرحله آزمایشی توسعه خود شده و چیپست معرفی‌نشده‌ی Snapdragon 8 Gen 1 Plus نیز، قدرت این دستگاه را تأمین خواهد کرد.

تراشه Snapdragon 8 Gen 1 Plus ظاهراً توسط TSMC ساخته شده است و انتظار می‌رود سرعت و کارایی بهتری را نسبت‌به نسخه استاندارد Snapdragon 8 Gen 1 ارائه دهد. بنابراین اگر مدل Ultra واقعاً چیپست آینده را به‌همراه داشته باشد، باید نسبت‌به OnePlus 10 Pro قوی‌تر عمل کند.

وان پلاس 10 اولترا

وان پلاس 10 اولترا

Brar همچنین ادعا کرده که OnePlus 10 Ultra بر “روی دوربین‌ها تمرکز خواهد کرد”؛ اگرچه جزئیات بیشتری در این زمینه وجود ندارد. درحال‌حاضر، گوشی پرچمدار برتر وان پلاس 10 پرو دارای کیفیت دوربین ضعیف‌تر مخصوصا در بخش فوق‌عریض و بزرگنمایی نسبت‌به سایر رقبای خود است. بنابراین، تلاش وان پلاس برای بهبود این بخش‌ها چندان دور از ذهن نخواهد بود.

افشاگر مذکور همچنین تأکید کرد که مدل Ultra در مرداد یا شهریورماه عرضه خواهد شد و بنابراین باید مدت‌زمان بیشتری برای معرفی آن صبر کنیم.

درنهایت، افشاکننده ادعا کرده است که وان پلاس درحال کار بر روی گوشی دیگر با چیپست شایعه‌شده‌ی اسنپدراگون 7 نسل 1 نیز می‌باشد. وقتی این خبر را با شایعه‌ی عرضه OnePlus 10 Ultra و شایعات مربوط به گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر ترکیب می‌کنید، به‌نظر می‌رسد که این شرکت دستگاه‌های زیادی را در دست تولید دارد.

دیدگاه شما پیرامون مشخصات احتمالی و بهبود بخش تراشه و دوربین گوشی پرچمدار وان پلاس 10 اولترا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی