حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر 150 واتی ریلمی GT Neo3 تایید شد: 5 دقیقه برای 50 درصد شارژ کافیست!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

پس از شایعات فراوان، امروز ریلمی رسماً تایید کرد که شارژر قدرتمند 150 واتی خود را در گوشی ریلمی GT Neo3 استفاده خواهد کرد. میدانید که مدتی پس از رونمایی اوپو از جدیدترین تکنولوژی شارژر های خود، گفته شد که وان پلاس و ریلمی نیز از این فناوری استفاده می‌کنند. بنابراین وان پلاس نیز به زودی از شارژر 150 واتی خود استفاده می‌کند.

در حالی که اپل و سامسونگ هنوز فکر می کنند که مشتریان آنها نیازی به شارژ سریع و حتی وجود شارژر در درون جعبه ندارند، برند های چینی در این بخش خاص، روز به روز فراتر می‌روند. شیائومی، اوپو، ریلمی، وان پلاس، ویوو و تا حدی آنر شرکت های پیشرو در این رده بوده‌اند. با این حال، باید بگویم که تلاش برند های BBK Electronics (Oppo، Vivo، Realme، OnePlus) از رقبا خصوصاً در شارژر های سیمی یک سر و گردن جلوتر است.

در واقع، این شرکت‌ ها زمانی که اوپو SuperVOOC خود را معرفی کرد و آن را در بسیاری از دستگاه‌ ها در دسترس قرار داد، پروژه شارژ سریع خود را ایجاد کردند. در حال حاضر، اکثر این برند ها گوشی های هوشمند میان رده را با شارژ سریع ارائه می کنند و پرچمداران نیز پیشروی میدان رقابت هستند. بنابراین در این میان ظاهرا ریلمی با GT Neo3 اولین برند از برند های نامبرده خواهد بود که با شارژ 150 واتی میدان رقابت را جذاب‌تر می‌کند.

شارژر 150 واتی ریلمی GT Neo3 تایید شد: 5 دقیقه برای 50 درصد شارژ کافیست

اگر نمیدانید، ریلمی GT Neo3 در دومین روز از فروردین ماه سال 1401 در چین معرفی خواهد شد. اما قبل از معرفی، ریلمی برخی از جزئیات این گوشی را با کاربران مشتاق به اشتراک گذاشته و تایید کرده است تا هیجان را تا روز معرفی بالا نگه دارد. دستگاه آینده ریلمی از پردازنده نام آشنای دیمنسیتی 8100 استفاده می‌کند که عملکردی شبیه به یک پرچمدار به ارمغان خواهد آورد. با این حال، این دستگاه حرف های دیگری نیز برای ارائه خواهد داشت. به عنوان مثال، شارژ سریع سیمی 150 واتی UltraDART را ارائه می‌کند و امروز، این شرکت تیزر دیگری برای آن منتشر کرده است.

تیزر شارژر 150 واتی ریلمی به 5 دقیقه برای 50 درصد شارژ اشاره دارد

تیزر شارژر 150 واتی ریلمی به 5 دقیقه برای 50 درصد شارژ اشاره دارد

شارژر 150 واتی ریلمی چقدر قدرت دارد؟

ریلمی GT Neo3 حداقل یک نسخه با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. این نسخه فناوری شارژ 150 واتی UltraDART را به ارمغان می‌آورد که تنها در 5 دقیقه دستگاه را از صفر به 50 درصد شارژ می‌رساند. شارژ کامل نیز کمتر از 20 دقیقه طول می‌کشد. برای اطمینان از ایمنی شارژر، ریلمی بیان می کند که این تلفن 41 استاندارد ایمنی TUV Rheinland را پشت سر گذاشته است. این نتایج به دلیل یک تراشه مستقل است که مسئول مدیریت شارژ است. علاوه بر این، یک خنک کننده اضافی وجود دارد که دفع گرما را به حداکثر می‌رساند.

تیزر شارژر 150 واتی ریلمی به 5 دقیقه برای 50 درصد شارژ اشاره دارد

اخیراً یک گوشی هوشمند وان پلاس نیز گواهینامه 3C را دریافت کرده است. این گوشی دارای شارژ سریع 160 واتی است و اوپو شارژر 150 واتی SuperVOOC خود را به تازگی معرفی کرده است. بنابراین ما فرض می کنیم که همه این برند ها تقریبا از یک فناوری استفاده می‌کنند. این اولین باری نخواهد بود که شاهد اشتراک گذاری و تغییر نام فناوری توسط چندین برند BBK هستیم.

طبق شایعات، نسخه ای از ریلمی GT Neo3 وجود خواهد داشت که دارای باتری بزرگتر 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. اما شارژ آن به توان 80 وات محدود خواهد بود. البته، هنوز هم برای اکثریت کاربران عالیست. به نقل از منبع، این دستگاه ویژگی های دیگری مانند صفحه نمایش آمولد با اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش و اندروید 12 را به همراه خواهد داشت. این اولین گوشی هوشمند ریلمی با سوراخ پانچ در مرکز خواهد بود.

 

از نظر شما آیا برند های دیگر هم باید به سمت شارژر های سریعتر تغییر مسیر دهند؟ نظر شما راجع به ریلمی GT Neo3 و شارژر قدرتمند آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری