حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی شارژ فوق‌سریع 100 تا 200 وات UltraDart را رسما معرفی کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی، عمر باتری

ریلمی امروز و درجریان رویداد MWC 2022، از نسل بعدی فناوری شارژ فوق‌سریع خود با نام UltraDart خبر داد که شامل یک معماری شارژ جدید است که سرعت‌های 100 تا 200 وات را ممکن می‌سازد. این شرکت همچنین اعلام کرد که به‌زودی Realme GT Neo 3 را به‌عنوان اولین گوشی هوشمندی که از معماری شارژ UltraDart (UDCA) استفاده کرده و دقیقاً در وسط محدوده این توان با 150 وات می‌باشد، روانه بازار خواهد کرد.

شارژ 200 وات ریلمی

گوشی‌های هوشمند فعلی این برند که از فناوری SuperDart استفاده می‌کنند، در محدوده توان 18 و 65 وات شارژ می‌شوند. بهترین آن‌ها را می‌توان در 35 دقیقه به‌طور کامل شارژ کرد. با UltraDart اما، ریلمی قصد دارد حتی سرعت شارژ بیشتری را نیز ارائه کند، درحالی‌که ویژگی‌های بیشتری را برای اطمینان از ایمنی و طول عمر باتری نیز در خود دارد.

شارژ 200 وات ریلمی

شارژ 200 وات ریلمی

هدف فناوری جدید UltraDart ریملی این است که 0 تا 50 درصد شارژ فقط در 5 دقیقه انجام شود. برای رسیدن به این نقطه، ریلمی از چندین پمپ شارژ تقویت‌کننده برای افزایش جریان استفاده می‌کند.

همچنین الگوریتم مدیریت دما تضمین می‌کند که دمای باتری در حین شارژ زیر 43 درجه سانتی‌گراد (110 درجه فارنهایت) باقی می‌ماند، حتی اگر کاربر به‌طور همزمان چیپست را با یک بازی سخت یا ویدیوی طولانی برای مدت‌زمان زیادی تحت فشار قرار دهد.

در درازمدت، باتری‌های لیتیومی باکیفیت بالا به‌لطف سیستم حفاظت از باتری فوق‌العاده، 80 درصد ظرفیت خود را پس از بیش از 1000 چرخه شارژ کامل حفظ خواهند کرد.

به‌محض اینکه ریلمی از گوشی هوشمند GT Neo 3 رونمایی کند، اولین نتیجه این فناوری شارژ فوق‌سریع جدید بدست کاربران خواهد رسید. خود این دستگاه در رویداد امروز معرفی نشد، بنابراین در آینده نزدیک منتظر اطلاعات بیشتر در رابطه با UltraDart و GT Neo 3 باشید. ازآنجایی‌که 150 وات GT Neo 3 در میانه محدوده شارژ فوق‌سریع جدید ریلمی قرار دارد، انتظار داریم که به‌زودی شاهد یک پرچمدار 200 واتی و همچنین مدل‌های 100 واتی مقرون‌به‌صرفه نیز باشیم.

نظر شما پیرامون فناوری UltraDart ریلمی با توان 100 تا 200 وات به‌منظور شارژ فوق‌سریع گوشی‌های هوشمند این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی