حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی میکس 5 از شارژر 150 واتی استفاده خواهد کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

در روزهای اخیر، اوپو از شارژ سریع 150 واتی و شارژ سریع 240 واتی خود خبر داد. پس طبیعی است که رقیب قدیمی این شرکت در زمینه سرعت شارژ نیز شیائومی میکس 5 را برای رقابت با تولیدات آینده اوپو آماده کند. می‌دانیم که قدرت شارژ 240 واتی اوپو به حدی بالا است که می تواند یک گوشی موبایل را با حداکثر سرعت خود تنها در 9 دقیقه به طور کامل شارژ کند. این شرکت همچنین فاش می کند که شارژ سریع 150 واتی خود را در سه ماهه دوم سال میلادی جاری وارد تولید انبوه خواهد کرد. همچنین میدانیم که اوپو فناوری خود را با وان پلاس و ریلمی نیز به اشتراک خواهد گذاشت و آنها نیز مدل های مربوطه را با این فناوری روانه بازار خواهند کرد.

در طرف دیگر اما در دو سال گذشته، شیائومی نیز دستاورد هایی در زمینه شارژ سریع مانند ساخت یک شارژر 200 واتی داشته است. بنابراین جدیدترین گزارش هایی که وجود دارد، می‌گویند پرچمدار آینده این شرکت، شیائومی میکس 5، از فناوری شارژ سریع 150 واتی استفاده خواهد کرد.

ساعاتی پیش، افشاگر محبوب چینی دیجیتال چت استیشن ادعا کرد که شیائومی در حال کار بر روی شارژی با قدرت بالاتر است. او نوشت: “قدرت فعلی شارژی که توسط پرچمدار جدید با باتری بزرگ آزمایش می‌شود بیش از 100 وات و در حال حاضر 150 وات انتخاب شده است، اما توان اسمی ممکن است از این نیز بیشتر باشد”. اگر چه ترجمه از چینی به انگلیسی و از انگلیسی به فارسی ممکن است با کمی خطا همراه باشد. اما به نظر می رسد او قصد دارد بگوید که شیائومی در حال آزمایش قدرت شارژ 150 وات یا بالاتر بر روی دستگاه آینده خود است.

شارژر 150 وات شیائومی به مرحله آزمایش های قبل از تولید انبوه رسید

شیائومی میکس 5 در راه است

شایان ذکر است که این یک فناوری در حال توسعه نیست. شیائومی مراحل توسعه را مدتی پیش تمام کرده است. گفته می‌شود این شرکت اکنون وارد مرحله آزمایش های پیش از تولید انبوه شده است. او همچنین در نظرات خود اشاره کرد که این فناوری شارژ سریع 150 واتی یا سریعتر، احتمالاً در نیمه دوم سال به تولید انبوه و معرفی خواهد رسید.

با توجه به مسیر برنامه ریزی محصولات شیائومی، تمرکز اصلی در نیمه اول سال سری شیائومی 12 خواهد بود. این سری در حال حاضر شامل شیائومی 12‌، شیائومی 12X، شیائومی 12 پرو و شیائومی 12 اولترا می‌شود. شیائومی 12 پرو در حال حاضر با ظرفیت شارژ 120 واتی عرضه می شود. بنابراین این شرکت به دنبال ارتقاء این قسمت در نیمه دوم سال خواهد بود

در نیمه دوم سال نوبت به سری میکس شیائومی می رسد. سال گذشته، شیائومی جایگاه سری MIX را دوباره برای همگان روشن کرد. پرچمدار شیائومی با برخی از جدیدترین فناوری های نوآورانه عرضه شده بود. از جمله آن موارد می توان به دوربین سلفی زیر صفحه نمایش، شارژ فوق العاده سریع و غیره اشاره کرد. اما متأسفانه تمام این امکانات محدود به چین شد و این دستگاه در یک رونمایی جهانی معرفی و عرضه نشد.

شیائومی میکس 5 به شارژر 150 واتی یا بیشتر مجهز می‌شود

شیائومی میکس 5 به شارژر 150 واتی یا بیشتر مجهز می‌شود

شیائومی MIX 5 به شارژر 150 واتی یا بیشتر مجهز می‌شود

طبق آخرین اخبار از سوی منابع، شیائومی میکس 5 به احتمال زیاد اولین دستگاه شیائومی با شارژ سریع فوق العاده 150 واتی خواهد بود. همچنین ممکن است با نسل جدیدی از تراشه‌ های مدیریت انرژی که توسط خود شیائومی توسعه یافته‌اند عرضه شود، که ارزش آن را بیشتر می‌کند. همچنین لازم به ذکر است که Xiaomi MIX 5 در نیمه دوم سال رونمایی خواهد شد. این گوشی هوشمند باید با پردازنده جدید 4 نانومتری اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس عرضه شود که عملکرد آن را بهبود می بخشد. تمام اینها احتمالاً همراه با نسل جدیدی از فناوری دوربین های زیر صفحه نمایش و سایر فناوری های برتر همراه خواهد بود.

 

نظر شما راجع به شارژ 150 واتی شیائومی میکس 5 چیست؟ آیا شیائومی برای مبارزه‌ای تمام عیار به میدان خواهد آمد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری