حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر وان پلاس با توان 160 واتی در تاییدیه دستگاهی با کد نام PGKM10 افشا شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

اوپو اخیراً از فناوری جدید شارژ سریع خود رونمایی کرد و بلافاصله پس از آن شایعاتی مطرح شد که شارژر وان پلاس و ریلمی نیز ارتقاء خواهد یافت. این شارژر قرار بود روی یک دستگاه وان پلاس در فصل دوم سال 2022 معرفی شود. همچنین گفتنی است که تصور می‌شد توان آن نیز در محدوده 150 واتی باشد. اما امروز این دستگاه با ظرفیت شارژ سریع 160 واتی در وب سایت گواهی 3C چین ظاهر شده است. بیایید در ترنجی به بررسی اخبار پیرامون آن بپردازیم.

 

لیست تاییدیه دستگاه جدید چینی ها نشان می دهد که این دستگاه دارای شماره مدل PGKM10 است و یک دستگاه تلفن همراه 5G است. اطلاعات تا حدودی گیج کننده است زیرا تاکنون، شماره مدل PGKM10 مربوط به تبلت آینده OnePlus با نام OnePlus Pad بوده است. با این حال، تصور اینکه وان پلاس تبلتی با آن ظرفیت شارژ سریع بالا معرفی کند، بسیار سخت است. آن هم در حالی که تبلت اوپو که چند هفته پیش معرفی شد، با شارژ سریع 33 واتی عرضه می‌شود.

تاییدیه دستگاهی مرموز حضور جدیدترین شارژر وان پلاس با توان 160 واتی را تایید کرد

تاییدیه دستگاهی مرموز حضور جدیدترین شارژر وان پلاس با توان 160 واتی را تایید کرد

نامزد های دریافت جدید ترین شارژر وان پلاس

در هر صورت چند نامزد دیگر وجود دارد که می توانند با این شارژ سریع 160 واتی SuperVOOC ارائه شوند. قوی ترین احتمال این است که این دستگاه می تواند یک نسخه از سری OnePlus 10 باشد. افشا های اخیر نشان داده‌اند که وان پلاس در حال کار بر روی دستگاهی است که دارای پردازنده دیمنسیتی 8100، صفحه نمایش اولد 6.7 اینچی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 است.

نامزد دیگر برای دریافت این شارژ قدرتمند می‌تواند پرچمدار قدرتمند شایعه شده وان پلاس برای نیمه دوم سال، یعنی OnePlus 10 Ultra باشد که برای اولین بار از طريق پتنت های طراحی وان پلاس افشا شد.

به نقل از منبع، در حال حاضر، اطلاعات موجود از دستگاه مرموز وانپلاس بسیار کم است. بنابراین ما ترجیح می‌دهیم قبل از هر گونه فرضیات بیشتر منتظر نمایان شدن جزئیات بیشتری از این دستگاه باشیم.

 

منتظر جدیدترین شارژر وان پلاس با توان 160 واتی هستید؟ از نظر شما چه توانی برای شارژ سریع دستگاه های امروزی کافی به نظر می‌رسد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری