حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات خانواده آنر Magic 4 افشا شد: کلکسیونی از دوربین های 50 مگاپیکسلی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

در آخرین اخبار، یک افشای گسترده مشخصات ادعایی سری آنر Magic 4، از جمله +Magic 4 Pro را فاش می کند. مانند سه‌گانه مجیک 3، خانواده مجیک 4 نیز دارای سخت افزار دوربین قدرتمندی از جمله چهار دوربین 50 مگاپیکسلی در بدنه پشتی برترین عضو این خانواده و سیستم فوکوس خودکار لیزری، در میان سایر اجزای پیشرفته خواهد بود. در ترنجی با ما در بررسی مشخصات اعضای خانواده آنر مجیک 4 همراه باشید.

روز گذشته یک افشاگر شناخته شده، مشخصات ظاهری سری آنر Magic 4 را به اشتراک گذاشته است. همانند مدل‌ های سال گذشته، سری آنر Magic 4 نیز باید با سخت‌افزار دوربین هیجان‌ انگیز مانند چهار سنسور با وضوح بالا در +Magic 4 Pro وارد بازار شود. گفته می شود، آنر این بار بر خلاف دوربین تکی 50 مگاپیکسلی و سنسور های سه گانه 64 مگاپیکسلی که Magic 3 Pro Plus از آنها بهره می‌برد، چهار سنسور 50 مگاپیکسلی را برای برترین پرچمدار خود انتخاب کرده است.

به نقل از منبع، مشخصات گزارش شده بیان می کند که آنر Magic 4 Pro Plus دارای دوربین هایی شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین زاویه فوق العاده عریض، دوربین تله فوتو و دوربین تک رنگ (مونوکروم) است که با آنچه در +Magic 3 Pro دیده بودیم مطابقت دارد. علاوه بر این، برگه مشخصات نوید زوم دیجیتال تا 100 برابر و سیستم فوکوس خودکار لیزری را می دهد که شبیه به Galaxy S22 Ultra است. و اتفاقاً پیکسل 6 پرو و بسیاری از دستگاه‌ های دیگر نیز از فوکوس خودکار لیزری نیز پشتیبانی می کنند.

در مقابل اما، Magic 4 Pro از دوربین تک رنگ استفاده نمی‌کند، در حالی که نسخه پایه این خانواده، یعنی Magic 4، فقط یک دوربین تله فوتو 16 مگاپیکسلی دارد. با این حال، Magic 4 Pro و Magic 4 Pro Plus باید دارای دوربین ToF نیز باشد که نسخه پایه از این دوربین بی‌بهره است. علاوه بر این، تمام مدل ها دارای صفحه نمایش 120 هرتز آمولد هستند. با این حال، این سه گانه برخلاف سری Magic 3 با رزولوشن های مختلف کار می کنند و به طور مشابه، Magic 4 Pro Plus بزرگترین در سری Magic 4 خواهد بود. در اینجا نیز برخلاف تمام دستگاه های سری Magic 3 که دارای صفحه نمایش 6.76 اینچی بودند.

در واقع مجیک 4 از یک صفحه نمايش 6.55 اینچی آمولد با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل بهره می‌برد. در حالی که برادر بزرگ‌تر این دستگاه، یعنی آنر مجیک 4 پرو دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی آمولد با رزولوشن 1344 در 2772 پیکسلی است. در پایان بزرگترین عضو این خانواده مجیک 4 پرو پلاس خواهد بود که به یک صفحه نمایش 6.78 اینچی با رزولوشن 1440 در 3200 پیکسلی مجهز شده است. مشخصات کامل این خانواده در تصویر زیر موجود است. البته به زبان شیرین چینی!

مشخصات خانواده آنر Magic 4 را ببینید

مشخصات خانواده آنر Magic 4 را ببینید

طبق این برگه‌ های مشخصات، نسخه پایه Magic 4 با مدیاتک Dimensity 9000 معرفی می‌شود و آنر اسنپدراگون 8 نسل 1 را برای Magic 4 Pro و Magic 4 Pro Plus رزرو می‌کند. این سه گانه احتمالاً باید با اندروید 12 و رابط کاربری ‌Magic UI 6 راه اندازی شود. در حال حاضر درباره قیمت این خانواده اطلاعات دقیقی مشخص نیست. همچنین مشخص نیست که آنر چه زمانی سری مجیک 4 را معرفی خواهد کرد.

 

منتظر خانواده آنر مجیک 4 هستید؟ مشخصات این دستگاه ها که خیلی جذاب به نظر می‌رسد؛ باید منتظر روز معرفی و قیمت ماند تا ببینیم آنر این بار قیمت ها را چطور در نظر خواهد گرفت. در بخش نظرات با ما همراه باشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری