حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز Geekbench 5 آنر Magic 4 از گلکسی اس ۲۲ اولترا بیشتر است

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر، بنچمارک، تست، شایعات

پرچمدار اصلی سامسونگ برای سال ۲۰۲۲ یعنی گلکسی اس ۲۲ اولترا با وجود سیستم خنک کننده بهینه و استفاده از تراشه به روز ۴ نانومتری اما در بنچمارک ها امتیاز خیلی خوبی را کسب نکرده است. نه اینکه ناامیدکننده باشد اما مثلا بد نیست بدانید که امتیاز Geekbench 5 آنر Magic 4 از گلکسی اس ۲۲ اولترا بیشتر است. البته که داده های بنچمارک آنر مجیک ۴ رسمی نیست اما منابع قابل اعتماد منتشر شده است.

امتیاز Geekbench 5 آنر Magic 4

آنر در حال آماده شدن برای معرفی سری Magic 4 است. امروز و قبل از معرفی رسمی این شرکت یک تیزر رسمی را به اشتراک گذاشت. همچنین این دستگاه در لیست Geekbench نیز دیده شده است. پوستر رسمی را در تصویر بالا مشاهده می کنید.

چند هفته دیگر تا برگزاری رویداد MWC 2022 (کنگره جهانی موبایل) فرصت باقی است. در این مراسم برندهای مختلف گوشی های هوشمند مانند آنر جدیدترین دستگاه های خود را عرضه خواهند کرد.

گفته می شود که قرار است آنر از جدیدترین پرچمدار سری Magic خود رونمایی کند. مدیر عامل این برند، جورج ژائو، تیزر جدیدی از دستگاه های آینده را در فیس بوک به اشتراک گذاشته بود. این تیزر تایید می کند که دستگاه جدید با جدیدترین و بهترین پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه خواهد شد.

با نگاهی به تیزر، این شرکت در مورد رویداد معرفی این محصول در MWC بارسلون 2022 با “قدرت جادو” صحبت می کند. متأسفانه این تیزر جزئیات دقیق تری را در این مورد فاش نکرد.

با این حال Magic 4 اخیراً توسط اکانت توییتری شناخته شده @RODENT950 در لیست Geekbench مشاهده شد. در پلتفرم بنچمارک Magic 4 ظاهراً پرچمدار جدید سامسونگ یعنی Galaxy S22 Ultra را که دارای شماره مدل SM-S908U بود، شکست داد.

مقایسه بنچمارک Geekbench آنر مجیک ۴ با گلکسی اس ۲۲ اولترا

مقایسه بنچمارک Geekbench آنر مجیک ۴ با گلکسی اس ۲۲ اولترا

دستگاهی که به آنر مجیک ۴ منتسب است در تست های چند هسته ای 3901 امتیاز کسب کرد، در حالی که Galaxy S22 Ultra امتیاز 3303 را به دست آورد. از سوی دیگر، در تست تک هسته ای نیز با 1245 امتیاز نسبت به امتیاز 1215 نماینده سامسونگ، توانسته است کمی پیش بیفتد.

با این حال، این فقط یک بنچمارک اولیه است اما هر دو دستگاه بر روی یک چیپست کار می کنند. علاوه بر این، بنچمارک ها همیشه شاخص خوبی برای عملکرد در زندگی واقعی نیستند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که پرچمدار آنر می تواند شما را وسوسه به خرید کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Tanha122

comment image

Mahdi

چقدر من عاشق این سری اس ۲۲ شدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)