حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی سری آنر مجیک ۴ لو رفت؛ ماژول دوربین بزرگ دایره ای شکل

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

کمتر از دو هفته تا معرفی گوشی های جدید آنر باقی مانده است، و ما هنوز اطلاعات خاصی درباره این محصولات نداریم. این شرکت به خوبی موفق شده تا اطلاعات گوشی های هوشمند آینده خویش را مخفی نگه دارد. اما در روز جاری، اطلاعاتی درباره طراحی سری آنر مجیک ۴ فاش شده است.

نسخه استاندارد سری آنر مجیک ۴ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره مند خواهد بود

یک افشاگر اطلاعات به نام MayankkumarYT، طراحی چهار دستگاه آینده آنر را فاش کرده است. انتظار داریم که این دستگاه ها آنر مجیک ۴، مجیک ۴تی، مجیک ۴ پرو و Magic Future نام داشته باشند. اگر طراحی سری آنر مجیک ۴ آنگونه که ادعا می‌شود باشد، باید بگوییم که با گوشی های چندان زیبایی روبرو نیستیم. البته این موضوع کاملا سلیقه ای است و طراحی این تلفن های هوشمند ما را یاد Huawei Mate 30 می‌اندازد. ماژول تمامی مدل ها طراحی دایره ای شکل بزرگی داشته، اما تعداد لنز دوربین در هر مدل متفاوت است‌.

طراحی سری آنر مجیک ۴

بر اساس طرح های منتشر شده، Honor Magic Future کمترین تعداد دوربین در قاب پشتی را دارد. اما در عوض این دستگاه از دورین سلفی دوگانه بهره مند است. همچنین آنر مجیک ۴ پرو و آنر مجیک ۴ استاندارد نیز از دوربین سلفی دوگانه بهره خواهند برد. Honor Magic 4T که در حقیقت نسخه اقتصادی و کامپکت این سری است از دوریت سلفی تکی و چهار لنز در قاب پشتی خود برخوردار است. آنر مجیک ۴ استاندارد شامل چهار لنز در ماژول دوربین، و نسخه پرو پنج دوربین در قاب پشتی خود خواهد داشت.

آنر اعلام کرده که در ۲۸ فوریه (نهم اسفند) رویدادی را برگزار خواهد کرد. با اینکه آنر اشاره نمی‌کند که دقیقا چه محصولاتی در این رویداد معرفی خواهند شد، اما اکثر صاحب نظران معتقدند که آنر قصد رونمایی از سری magic 4 را دارد. شایعات همچنین ادعا می‌کنند که این سری شامل سه مدل استاندارد، پلاس و پرو پلاس خواهد بود. ظاهراً نسخه استاندارد از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰، و دو نسخه گران قیمت تر از تراشه Snapdragon 8 Gen 1 نیرو می‌گیرند. از دیگر ویژگی‌ های این سری می‌توان به برخورداری از رم های LPDDR5، حافظه هایی از نوع UFS 3.1 و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.

مطابق با گزارش GizChina، آنر مجیک ۴ از صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل و تاچ سمپلینگ ریت ۳۰۰ هرتز برخوردار است. نسخه پرو و پرو پلاس  به ترتیب دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۱۳۴۴×۲۷۷۲ پیکسل و ۶.۷۸ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰×۳۲۰۰ پیکسل خواهند بود. تاچ سمپلینگ ریت این مدل ۳۶۰ هرتزی و رفرش ریت تمام گوشی های سری مجیک ۴ معادل ۱۲۰ هرتز است.

امتیاز Geekbench 5 آنر Magic 4 از گلکسی اس ۲۲ اولترا بیشتر است

تمامی عضو های سری Honor Magic 4 دارای دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید خواهند بود. نسخه پایه دارای دوربین تله فوتو ۱۶ مگاپیکسلی و سلفی تکی ۱۶ مگاپیکسلی نیز خواهد بود. مدل های پرو شامل دوربین پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی و مونوکروم ۵۰ مگاپیکسلی هستند.

نظر شما درباره طراحی سری آنر مجیک ۴ چیست؟ آیا این دستگاه ها طراحی زیبایی دارند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی