حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر نمایشگر سری مجیک 4 را از BOE و Visionox دریافت کرده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

سری آنر مجیک 4 دوشنبه این هفته رونمایی شد. اما آنر نمایشگر سری مجیک 4 را از کدام برند ها دریافت کرده است؟ این سوالی است که امروز قصد داریم در ترنجی به آن پاسخ دهیم. جدیدترین سری گوشی های پرچمدار زیر برند سابق هوآوی، شامل دو مدل به نام های آنر مجیک 4 و آنر مجیک 4 پرو است. مانند بسیاری از گوشی‌ های ممتاز در بازار، آن‌ها نیز از نمایشگر های اولد با نرخ تازه‌سازی بالا با فناوری LTPO استفاده می‌کنند. با این حال، تامین کنندگان پنل آنها با سایر پرچمداران متفاوت است. بله آنر پنل های نمایشگر سری مجیک 4 را از BOE و Visionox دریافت می‌کند.

آنر مجیک 4 و آنر مجیک 4 پرو رسما معرفی شدند

به گفته راس یانگ، مدیر عامل DSCC (مشاوران زنجیره تامین نمایشگر)، نمایشگر های LTPO در سری آنر مجیک 4 توسط BOE و Visionox تامین شده است. برای کسانی که نمی دانند، تمام گوشی های هوشمند پرچمدار دیگر موجود در بازار با صفحه نمایش LTPO، پنل های خود را از بخش تولید نمایشگر سامسونگ، یعنی Samsung Display دریافت می کنند.

این بدان معناست که آنر مجیک 4 و آنر مجیک 4 پرو اولین گوشی‌ های هوشمند در جهان به شمار می‌روند که دارای نمایشگر LTPO از تامین‌کنندگانی غیر از Samsung Display هستند. علاوه بر این، این پنل‌ها دارای +HDR10 و همچنین دارای گواهی IMAX Enhanced (صرفاً در چین) هستند. و از کاهش نور PWM با نرخ 1920 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کنند.

آنر نمایشگر سری مجیک 4 را از BOE و Visionox دریافت کرده است

مشخصات نمایشگر سری مجیک 4

تا آنجایی که به مشخصات مربوط می شود، صفحه نمایش های خمیده 10 بیتی 120 هرتزی در این دو دستگاه دارای  اندازه مشترک 6.81 اینچی هستند. همچنین می توانند رفرش خود را تا 10 هرتز پایین بیاورند. با این حال، وضوح و نسبت تصویر و نسبت صفحه نمایش به بدنه آنها کمی متفاوت است.

پنل مدل پایه دارای وضوح 1224 در 2664 پیکسل و نسبت تصویر 19.59 به 9 و نسبت صفحه نمایش به بدنه 94.2 درصدی است. از سوی دیگر اما، این اعداد در آنر مجیک 4 پرو 1312 در 2848 پیکسل و با نسبت تصویر 19.54 به 9 و با پوشش 93.5 درصدی هستند.

تغییرات در مشخصات احتمالاً به دلیل بریدگی های متفاوت برای دوربین های جلو است. آنر مجیک 4 دارای یک سوراخ مرکزی برای دوربین تکی خود است. در حالی که آنر مجیک 4 پرو دارای یک سوراخ کپسولی شکل در سمت چپ و بالای صفحه نمایش برای دوربین های دوگانه خود است.

 

با توجه به اطلاعات گفته شده توسط منبع، به نظر می‌رسد با توجه به تحریم ها، آنر حداقل بر روی کاغذ دست پر به میدان آمده است. مشخصات نمایشگر های سری Honor Magic 4 را قابل قبول می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری