حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر Magic 4 lite 4G/5G و Magic 4 Pro در انگلستان رونمایی جهانی شدند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

آنر در حال عرضه جدیدترین گوشی های هوشمند خود به بازار اروپا است و ساعتی پیش این شرکت از سری آنر Magic 4 برای بازار انگلستان رونمایی کرده است. رویداد جهانی آنر به دنبال عرضه قبلی پرچمداران خانواده مجیک 4 در چین است. با این حال، در این رونمایی جهانی در انگلستان، تنها پرچمدار موجود آنر Magic 4 Pro بود. بنابراین سایر پرچمداران خانواده Magic 4 در این رونمایی غایب هستند. در عوض، این شرکت دو مدل میان رده Magic 4 Lite 5G و Magic 4 Lite را نیز به همراه گوشی پرچمدار خود معرفی کرده و در این رویداد به نمایش گذاشت. بیایید در ترنجی نگاهی این سه دستگاه بیاندازیم.

آنر مجیک 4 و آنر مجیک 4 پرو رسما معرفی شدند

سری پرچمدار آنر مجیک 4 مدت هاست که در چین به فروش می‌رسد. آنها از پردازنده پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 قدرت می‌گیرند و دارای تنظیمات دوربین قدرتمندی هستند که قادر به ارائه عکس ها و فیلم های با کیفیت بالا است.

آنر Magic 4 Pro رونمایی جهانی شد

آنر مجیک 4 پرو

شما با مشخصات این دستگاه یک بار در ترنحی آشنا‌ شده‌اید. اما برای مرور آنر Magic 4 Pro دارای یک پنل 6.81 اینچی خمیده اولد LTPO با پشتیبانی از نرخ تجدید 120 هرتز و حداکثر روشنایی تا 1000 نیت است. این گوشی همچنین دارای تراشه Image Engine اختصاصی آنر می‌باشد.

Magic 4 Pro دارای طراحی خارجی متقارن است. بریدگی قرصی شکل نمایشگر Magic 4 Pro نیز میزبان دوربین‌ های جلویی دوگانه می‌شود. در حالی که در پشت دستگاه، یک آرایه دوربین دایره‌ای بزرگ و منحصر به فرد وجود دارد.  وقتی صحبت از دوربین به میان می‌آید، پرچمدار آنر دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه قدرتمندی است که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپی 64 مگاپیکسلی می‌شود.

علاوه بر این، Honor Magic 4 Pro دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در درون صفحه نمایش خود است که به امنیت این دستگاه می‌افزاید.

تراشه هشت هسته ای اسنپدراگون 8 نسل 1 با پردازنده گرافیکی Adreno 730 در این گوشی پرچمدار وجود دارد. این دستگاه همچنین دارای فناوری GPU Turbo X برای اجرای هرچه‌ بهتر بازی هاست. این پردازنده با 8 گیگابایت رم و با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه می‌شود که تنها پیکربندی حافظه موجود در انگلستان است.

آنر Magic 4 Pro یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی را با پشتیبانی از شارژ سیمی و بی سیم 100 واتی در زیر بدنه خود جای داده است. همچنین اتصال بلوتوث 5.2، 5G، NFC و GPS و سایر امکانات مشابه را ارائه می‌دهد. برای اطمینان خاطر کاربران، این دستگاه دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار نیز می‌باشد.

آنر Magic 4 lite و Magic 4 Lite 5G رونمایی جهانی شدند

آنر Magic 4 lite و Magic 4 Lite 5G

آنر Magic 4 Lite به عنوان یک مدل جدید از آنر X30 یا آنر 5G X9 عرضه شده است. این دستگاه در حال حاضر برای اولین بار در انگلستان موجود می‌شود. Magic 4 Lite در نسخه های 4G و 5G با دو پردازنده مختلف عرضه می‌شود.

نسخه پایه مجیک 4 لایت مجهز به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 680 است. اما از سوی دیگر، نسخه 5G مجیک 4 لایت به پردازنده اسنپدراگون 695 5G مجهز شده است. پردازنده هر دو مدل با 6 گیگابایت رم همراه می‌شود. در حالی که حافظه داخلی 128 گیگابایتی نیز در این مدل ها وجود دارد.

آنر Magic 4 lite و Magic 4 Lite 5G رونمایی جهانی شدند

قیمت و رنگ های در دسترس

در مورد قیمت، آنر Magic 4 Pro قیمتی در حدود 950 پوند انگلیس دارد. این پرچمدار در رنگ های مشکی و فیروزه‌ای عرضه می‌شود و از طریق وب سایت آنر در انگلیس در دسترس است.

آنر مجیک 4 لایت نیز 250 پوند قیمت دارد در حالی که مجیک 4 لایت 5G با قیمت 300 پوند عرضه می‌شود. این دو مدل نیز در رنگ های مشکی نیمه شب، آبی اقیانوسی و نقره‌ای تیتانیوم موجود هستند. این مدل‌ها از هم‌اکنون برای خرید از طریق وب‌سایت انگلیسی آنر در دسترس هستند.

 

نظر شما راجع به مشخصات و قیمت این خانواده در اروپا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری