حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی جهانی از سری آنر مجیک 4 مشخص شد: 22 اردیبهشت ماه 1401

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

چند ماه پیش آنر به طور رسمی سری آنر مجیک 4 را در چین معرفی کرد. اکنون اما گویا زمان معرفی جهانی فرا رسیده و رویداد آن 22 اردیبهشت ماه خواهد بود. این شرکت به طور رسمی تاریخ عرضه این گوشی هوشمند را برای بازار اروپا اعلام کرده است. بنابراین جای شکی در تاریخ رویداد آینده آنر وجود ندارد.

تاریخ رونمایی جهانی از سری آنر مجیک 4 مشخص شد: 22 اردیبهشت ماه 1401

خانواده Honor Magic 4 قرار است در این تاریخ در ساعت 7 غروب به وقت محلی بریتانیا به صورت جهانی معرفی و عرضه شود. به همین دلیل دیروز این گوشی هوشمند در لیست وب سایت های بریتانیا و فرانسه این شرکت مشاهده شد. با این اوصاف، با توجه به لیست مذکور می‌توان انتظار داشت که Magic 4 Pro در راه‌اندازی جهانی آینده عرضه شود.

آنر مجیک 4 و آنر مجیک 4 پرو رسما معرفی شدند

مشخصات آنر مجیک 4 پرو

آنر مجیک 4 پرو دارای صفحه نمایش 6.81 اینچی با حفره پانچ و با وضوح 1312 در 2848 پیکسل است. این یک پنل اولد مجهز به تکنولوژی LTPO 2.0 و با نرخ تازه سازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتز است. این صفحه نمایش دارای تراکم پیکسلی 460 پیکسل در اینچ و حداکثر روشنایی 1000 نیت خواهد بود.

در بخش دوربین ها اما این گوشی هوشمند دارای سیستم دوربین سه گانه با لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و سنسور تله فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3.5 برابر و زوم دیجیتال 100 برابر است. گفتنی است که این دستگاه همچنین از تثبیت کننده تصویر اپتیکال پشتیبانی می‌کند. در جلوی دستگاه نیز یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی به همراه لنز عمق‌سنج سه بعدی قرار دارد که دارای پشتیبانی از تشخیص چهره است.

این دستگاه از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 همراه با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 پشتیبانی می‌کند. باتری آنر نیز 4600 میلی‌آمپر ساعتی و با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی و بی‌سیم 100 واتی خواهد بود.

به نقل از منبع، به غیر از مدل پرو، می‌توان انتظار داشت که دو گوشی آنر Magic 4 Ultimate و Magic 4 Lite را نیز در این رویداد ببینیم. منتظر رونمایی جهانی سری آنر مجیک 4 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری