حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر Magic 3 Pro Plus معرفی شد: برترین پرچمدار آنر با رگه‌هایی از Mate 40 RS!

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | آنر، اخبار، برترین‌های ترنجی

آنر امروز رسماً از سری آنر مجیک ٣ خود رونمایی کرده است. این گوشی‌ها، پرچمداران نیمه دوم آنر در سال ٢٠٢١ میلادی هستند. به همین صورت، آنر از سه گوشی آنر مجیک ٣ به همراه نسخه پرو و پرو پلاس آن رونمایی کرده است. ما قصد داریم تا در این مطلب به جزئیات آنر Magic 3 Pro Plus بپردازیم. این گوشی، برترین پرچمدار کنونی آنر محسوب می‌شود!

مشخصات فنی و قیمت آنر Magic 3 Pro Plus

آنر مدتی پیش اعلام کرد که ٢١ مرداد ١۴٠٠، تاریخ معرفی گوشی‌های پرچمدار جدید این کمپانی از سری Magic 3 است. ما می‌دانیم که این گوشی‌ها در شایعات زیادی حضور داشته‌اند. حتی ظهر امروز با طراحی لو رفته آنر مجیک ٣ پرو پلاس دیداری داشتیم.

 

تاریخ رونمایی Honor Magic 3 به صورت جهانی مشخص شد: ٢١ مرداد ١۴٠٠

 

اما در نهایت زمان مقرر شده فرا رسید و آنر رسماً از گوشی پرچمدار برتر خود با نام آنر Magic 3 Pro Plus رونمایی کرد. این دستگاه، مانور اصلی آنر در رده پرچمداران محسوب می‌شود. هر چند آنر مجیک ٣ پرو نیز مشخصات جذابی داشت. اما پایان ماجرا در همین جا نیست و آنر مجیک ٣ پرو پلاس است که وارد بازی شده است. اما آنر مجیک ٣ پرو پلاس چگونه دستگاهی است؟ برای رسیدن به پاسخ این سؤال، اجازه دهید تا به مشخصات فنی Honor Magic 3 Pro Plus نگاهی داشته باشیم.

رنگ بندی آنر Magic 3 Pro Plus

رنگ بندی آنر Magic 3 Pro Plus

در ابتدا، آنر طی مراسم خود ناگهان آنر مجیک ٣ پرو پلاس را نشان داد. اولین موضوعی که توجه ما را به خود جلب کرد، طراحی این گوشی پرچمدار بود. آنر در طراحی قاب پشتی این گوشی، ظاهراً از گوشی Mate 40 RS هواوی الهام گرفته است! چرا که به وضوح می‌توان شباهت بین ماژول دوربین ۶ ضلعی این گوشی و رنگ بندی مشابه این دو گوشی را تشخیص داد. هرچند این موضوع، باعث شده است تا مجیک ٣ پرو پلاس حس جذاب‌تری نسبت به مجیک ٣ و مجیک ٣ پرو داشته باشد.

اما مجیک ٣ پرو پلاس چه حرفی برای گفتن در بخش طراحی دارد؟ باید بگوییم که قاب پشتی این گوشی مانند Mate 40 RS، از جنس سرامیک است. نام دقیق ماده به کار رفته برای ساخت این قاب، Nano Crystal Ceramic می‌باشد. نمایشگر این گوشی نیز دارای خمیدگی دو لبه آبشاری با زاویه ۸٩ درجه است که جلوه خاصی به این گوشی بخشیده است.

سیستم دوربین آنر Magic 3 Pro Plus

حال، نوبت آن است تا مستقیماً وارد بخش سیستم دوربین این گوشی شویم. آنر از دوربین اصلی چهارگانه ۵٠+۶۴+۶۴+۶۴ مگاپیکسلی به همراه ToF در این گوشی بهره گرفته است. دوربین اصلی این گوشی، دارای نکات جالبی است. به طور مثال، سنسور اصلی استفاده شده در این گوشی، سنسور ۵٠ مگاپیکسلی IMX700 است. این سنسور، پیش‌تر در Mate 40 RS نیز استفاده شده بود. سنسور به کار رفته در مجیک ٣ و مجیک ٣ پرو، سنسور IMX766 سونی با همین وضوح است. البته که سایز سنسور نسخه پرو پلاس بیشتر از آن دو است. در ادامه، سنسور دوربین فوق عریض، مونوکروم و پریسکوپ تله فوتو دارای وضوح ۶۴ مگاپیکسلی هستند. قابلیت زوم ١٠٠ برابری دیجیتال در این گوشی نیز موجود است.

فرمت آنر Log

فرمت آنر Log

میزان ISO موجود در دوربین این گوشی، برابر با ISO 409600 است. فوکوس ٨ نقطه‌ای از طریق حسگر ToF نیز در این گوشی پرچمدار موجود است. آنر همچنین قابلیت فیلم برداری با فرمت LOG را در این گوشی قرار داده است. به گفته آنر، فناوری Magic-LOG این کمپانی می‌تواند ویدئوهایی با کیفیت و جزئیات بالاتر را به ثبت برساند. همچنین دوربین اصلی این گوشی از استاندارد IMAX Enhanced بهره مند شده است. در نهایت، به بخش دوربین سلفی می‌رسیم. این گوشی دارای دوربین سلفی تعبیه شده در حفره نمایشگر بیضوی است. آنر اعلام نکرده است که سنسور اصلی این دوربین سلفی، چه وضوحی دارد. اما اندازه پیکسل‌های آن ١.٢٢ میکرومتر هستند و زاویه دید آن ١٠٠ درجه است. قابلیت Attention Aware و تشخیص چهره سه بعدی توسط این دوربین سلفی پشتیبانی شده‌اند.

تراشه اسنپدراگون ٨٨٨ پلاس برای آنر Magic 3 Pro Plus

در ادامه مشخصات آنر Magic 3 Pro Plus، این گوشی موفق به کسب استاندارد مقاومت در برابر گرد و غبار و آب IP68 شده است. ظرفیت باتری آنر مجیک ٣ پرو پلاس، ۴,۶٠٠ میلی آمپر ساعت است. در حالی که آنر ۵٠ پرو پیش از این دارای شارژر ١٠٠ واتی بود، چنین خبری در Honor Magic 3 Pro Plus نیست. این دستگاه از شارژر ۶۶ واتی سیمی و ۵٠ واتی بی سیم بهره مند شده است. رابط کاربری MagicUI 5.0 آنر نیز در این مراسم رونمایی شده است که بر پایه اندروید ١١ است. خوشبختانه بر خلاف گوشی‌های هواوی، آنر توانسته است تا از خدمات گوگل پلی برخوردار شود. تراشه به کار رفته در این گوشی نیز اسنپدراگون ٨٨٨ پلاس نام دارد. این تراشه ۵ نانومتری، دارای حداکثر فرکانس کاری پردازنده مرکزی ٣ گیگاهرتز است.

 

کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس معرفی شد: Snapdragon 888 Plus برای بهبود AI

 

اسپیکر استریو با فناوری DTS:X در مجیک ٣ پرو پلاس موجود است. ویژگی Audio Zoom به لطف میکروفون‌های حساس و دوربین پیشرفته این دستگاه در مجیک ٣ پرو پلاس قابل استفاده است. بخشی که نزدیک بود از قلم بیافتد، بخش نمایشگر بود. سری مجیک ٣ همواره از نمایشگرهای جذابی استفاده کرده‌اند. آنر Magic 3 Pro Plus نیز از این قضیه مستثنی نیست. چرا که این گوشی دارای نمایشگر ۶.۷۶ اینچی از نوع Flex OLED است. وضوح نمایشگر این گوشی، برابر با ٢,٧٧٢×١,٣۴۴ است. همچنین رفرش ریت این نمایشگر ١٢٠ هرتز است. قابلیت نمایش بیش از ١ میلیارد رنگ، دقت رنگ میانگین Delta E < 0.8، پشتیبانی از طیف رنگی DCI-P3 و محتوای +HDR10 در کنار ۴,٠٩۶ نقطه نوری و فلیکر 1920Hz PWM از دیگر مشخصات این نمایشگر می‌باشد. درگاه Type-C و Wi-Fi 6e نیز در این گوشی موجود هستند.

ظاهراً آنر پرچمدار خود یعنی Magic 3 Pro Plus را تنها در یک نسخه عرضه خواهد کرد. این نسخه، دارای ١٢ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 3200MHZ و ۵١٢ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 است. حال به بخش قیمت گذاری این دستگاه می‌رسیم. این اولین باری است که آنر سری Magic خود را به صورت جهانی عرضه می‌کند. قیمت این گوشی، برابر با ١,۴٩٩ یورو می‌باشد. البته این قیمت خیلی هم کم نیست و از بسیاری از پرچمداران مطرح بازار نیز بیشتر است.

قیمت آنر Magic 3 Pro Plus

نظر شما در مورد آنر Magic 3 Pro Plus و ویژگی‌های آن چیست؟ آیا این دستگاه ارزش خرید دارد؟ آیا برترین پرچمدار آنر حرفی برای گفتن در برابر دیگر پرچمداران بازار دار د؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، دریک کلام میشه گفت این گوشی خیلی خیلی عالیه3تا دوربین 64 مگاپیکسلی و 1دوربین 50 مگا که تا حالا تو هیچ گوشی ندیده بودم و نیستش، بی صبرانه منتظر این گوشی هستم تا بیاد

AliSS8

برگاممممممم خیلی خفنه به سادگی می‌شه گفت بهترین پرچمدار امسال هست اصلا حرفی برای گفتن نمی‌ذاره
هرچند اگر که قیمتش این قدر زیاد نبود منطقی‌تر بود

AliSS8

نسبت تصویرش رو دیدم حدود 95 درصد هست! از این نسبت بالاتر داریم؟ 🤔

یا حضرت پشم و برگ….🤤🤯
🔥🔥……Honor is coming

AŁɪ

همه فن حریف ، حال کردم

Mortazavi

عالیه ولی یکمی گرون نیست؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️