حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می ۱۱ اولترا با دوربین سه گانه قدرتمند رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 117 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شیائومی

شیائومی از جدیدترین سری گوشی های می ۱۱ رونمایی کرد. می ۱۱ پرو، می ۱۱ لایت و قدرتمندرین آن ها که می ۱۱ اولترا نام دارد. شیائومی گوشی می ۱۱ پرو را “پادشاه اندروید” می نامد. اما انگار بالاتر از پادشاه هم وجود دارد؛ “حد نهایی اندروید”. این گوشی جانشین می ۱۰ اولترا می باشد که تابستان سال پیش معرفی و عرضه شد. حال با هم نگاهی به مشخصات و ویژگی های می ۱۱ اولترا شیائومی می اندازیم.

طراحی

گوشی می ۱۱ اولترا شیائومی با طراحی جلویی مشابه می ۱۱ پرو ارائه می شود. با اینحال، یکی از بخش های بحث برانگیز و متفاوت با می ۱۱ پرو طراحی پنل پشتی می باشد. جنس پنل پشتی این گوشی از جنس سرامیک بوده و در دو رنگ مشکی و سفید ارائه می شود. به گفته شیائومی علت انتخاب این رنگ ها پوشش سلیقه هر دو گروه مردانه و زنانه می باشد. کادر دوربین به رنگ مشکی می باشد و تقریبا کل نیمه بالایی گوشی را در بر می گیرد. همچنین این گوشی دارای گواهینامه IP۶۸ می باشد که به همراه می ۱۱ پرو اولین گوشی های دارای این ویژگی شیائومی می باشند. بلندگوهای استریو این گوشی نیز توسط Harmon/Kardon لایسنس شده اند.

در پشت گوشی و در کنار دوربین های سه گانه، یک نمایشگر ثانویه وجود دارد که اعلان ها، میزان باتری، وضعیت هوا، هشدارهای بهداشتی و سایر اطلاعات ضروری را به شما نشان می دهد. همچنین یک حالت صرفه جویی در مصرف انرژی نیز وجود دارد که با استفاده از این صفحه نمایش کوچک، ۵۵ ساعت زمان آماده به کار اضافی را برای شما فراهم می کند. با این حال شیائومی می گوید مهمترین عملکرد نمایشگر ثانویه در پنل پشتی، ثبت عکس های سلفی با وضوح بالا و بوسیله دوربین های عقب آن است.

نمایشگر ثانویه می ۱۱ اولترا

نمایشگر ثانویه می ۱۱ اولترا

صفحه نمایش

نمایشگر این گوشی دقیقا همان نمایشگر استفاده شده در می ۱۱ پرو می باشد. بنابراین این گوشی دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۸۱ اینچی E4 AMOLED با رزولوشن +QHD و ۸ گیگ رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه در نسخه پایه می باشد. رفرش ریت صفحه نمایش نیز ۱۲۰ هرتز می باشد و از +HDR10 پشتیبانی می کند. همچنین این گوشی از محافظ نمایشگر گوریلا گلس ویکتوس در پنل جلویی خود استفاده می کند.

صفحه نمایش می ۱۱ اولترا

صفحه نمایش می ۱۱ اولترا

پردازنده

پردازنده نیز بخش دیگری می باشد که تفاوتی میان مدل اولترا و پرو در آن دیده نمی شود. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می کند که غیر از این نیز از “حد نهایی” انتظار نمی رفت. این تراشه ۵ نانومتری از ۸ هسته پردازشی و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۶۰ بهره می‌برد. شیائومی می ۱۱ اولترا در نسخه‌های مختلف روانه بازار می شود که در مدل پایه ۸ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 دارد و بالاترین نسخه نیز با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. همچنین این گوشی از Wi-Fi 6 Enhanced با سرعت دانلود ۳.۲ گیگابایت بر ثانیه پشتیبانی می کند.

دوربین

اما مهمترین ویژگی این گوشی چه روی کاغذ و چه در عمل قطعا دوربین آن است. در پنل پشتی این گوشی دوربین سه‌گانه به چشم می‌خورد که سنسور اصلی آن ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN2 سامسونگ است تا تبدیل به اولین گوشی هوشمند با این سنسور شود. این سنسور دارای دیافراگم f/۱.۹۵ و اندازه پیکسل ۱.۴ میکرومتر می باشد و از لرزشگیر اپتیکال و سیستم کاملا جدید فوکوس خودکار دوال پیکسل پرو بهره می‌برد که سرعت و عملکرد بالایی دارد. با ترکیب ۱ به ۴ پیکسل ها به اندازه ۲.۸ میکرون می رسیم که بزرگترین اندازه پیکسل میان گوشی ها می باشد.

دوربین می ۱۱ اولترا

دوربین می ۱۱ اولترا

دو دوربین اولترا واید و تله فوتو هر دو از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX۵۸۶ استفاده می کنند که اولین نسل سنسور ۴۸ مگاپیکسلی می باشد و عمر آن به دو سال می رسد. دوربین اولترا واید ۱۲ میلی متری بوده و  زاویه دید ۱۲۸ درجه را در اختیار می گذارد. این دوربین همچنین دارای دیافراگم f/2.2 می باشد.

دوربین تله فوتو تقریبا همان دوربین ۵x استفاده شده در می ۱۰ اولترا می باشد که ۱۲۰ میلی متری بوده و تا زوم ۱۲۰ برابر را پشتیبانی می کند. اگر چه به علت فاصله کانونی نه چندان زیاد، این حد از زوم قابل مقایسه با گوشی های پی ۴۰ پرو پلاس هواوی و اس ۲۰ اولترا سامسونگ نمی باشد.

این گوشی پرچمدار از فناوری آرایه لیزری dToF با ۶۴ نقطه‌ بهره می‌برد. همچنین شیائومی در این مراسم از الگوریتم های اولترا نایت مود جدید سخن می گوید که ثبت عکس های واضح و رنگارنگ را حتی در شرایط نوری ضعیف تضمین می کند. این شرکت مستقیماً دوربین می ۱۱ اولترا را با دوربین جمع و جور Sony RX100 M7 مقایسه کرده و نشان می دهد که تنظیمات دوربین جدید چگونه می تواند تصاویر بهتر در نور کم را ثبت کند. البته با توجه به دیافراگم دوربین سونی مقایسه این دو مورد در عکاسی شب کمی بحث برانگیز است.

هر سه دوربین می ۱۱ اولترا به قابلیت فیلم برداری 8K مجهز شده و علاوه بر این، در حالت سوپر اسلوموشن امکان فیلم برداری با نرخ ۱۹۲۰ فریم بر ثانیه نیز وجود دارد.

به لطف این سیستم قدرتمند دوربین، می ۱۱ اولترا توانسته است امتیاز 143 را در DxOMark بدست آورد و آن را به بهترین دوربین گوشی های هوشمند در حال حاضر تبدیل کند.

نمره dxomark می ۱۱ اولترا

نمره dxomark می ۱۱ اولترا

باتری

می ۱۱ اولترا یک باتری انقلابی دارد که از آند سیلیکون-اکسیژن بهره می‌برد. این فناوری باعث می‌شود که شیائومی می ۱۱ اولترا در کنار سرعت شارژ بالا، قطر کمتری هم نسبت به سایر باتری‌ها داشته باشد. علاوه بر این، این کمپانی از یک سیستم خنک‌کننده پیشرفته در این محصول استفاده کرده‌ است که فرایند انتقال حرارت را بهبود می‌دهد. همچنین این گوشی از فناوری شارژ فوق سریع پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی چه به صورت با سیم و چه بی سیم پشتیبانی می کند که در حالت بی سیم آن، اولین مورد بین گوشی های هوشمند می باشد.

قیمت و دسترسی می ۱۱ اولترا

شیائومی می ۱۱ اولترا در نسخه ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه با قیمت 5999 یوان (914 دلار) شروع می شود. نسخه ۱۲ گیگابایتی رم و ۲۵۶ گیگابایتی حافظه با قیمت 6499 یوان (990 دلار) در حالی که بهترین نسخه ۱۲ گیگابایتی رم و ۵۱۲ گیگابایتی حافظه با قیمت 6999 یوان (1065 دلار) به فروش می رسد. نسخه ویژه Marbled Ceramic Special نیز با قیمت 6999 یوان (1065 دلار) به فروش می رسد.

فروش همه نسخه ها از ۲ آوریل در چین آغاز می شود. هنوز هیچ صحبتی در مورد عرضه جهانی گفته نشده است.

نظر شما راجع به می ۱۱ اولترا شیائومی چیست؟ آیا این گوشی و برادر کوچکش را لایق لقب هایی که شیائومی به آن ها داده است می دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
117 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

در واقع هم نادرست اشاره نشده و میشه بهش پادشاه اندروید گفت…
مجموعه دوربین ها، باتری، شارژر، صفحه، اسپیکر، متریال، چیپست و سخت‌افزار همه بهترین یا از بهترین ها هستند… تنها چیزی که این پادشاه نداره قیافه درست و حسابی در پشت گوشی هست…
خصوصاً در نسخه اولترا… کسی که این نسخه رو میگیره باید باهاش کنار بیاد که برای داشتن بهترین اینطور شده… اگر نتونه بپذیره اولترا گوشی مناسبی براش نیست و سلیقه های اکثریت هم اولترا رو نمیتونه بپذیره… پرو عام‌پسند تره و mi 11 از همشون عام‌پسند تر…
در مجموع خوب بود…
ببینیم فردا تو رونمایی چین چه خبره…

mostafa3

فکر کنم اون تابلو برای مقایسه دوربین رو dxo بهش هدیه داده
برای تشکر از مبلغ واریزی
فقط بهش گفته فقط تو شب مقایسه کن او دوربین دریچه دیافراگمش بسته واسه شب f2.8 تو روز مقایسه نکنی ضایع بازیه

جالبه نمره ای هم که داده یه نمونه عکس نزاشته ببینیم چه پخی هست!
البته قطعا دوربینش خوبه
ولی‌نه در حد ۲۲‌نمره بیشتر از اس۲۱ الترا

اخر سر میبینیم اس۲۱الترا عکسای بهتری میگیره تو مقایسه ها تو دنیای واقعی 😂😂 (دوستان کنایه بود فقط)

AL1K1NG

بعد جالبه تو مزاسم طرف گف دگزو بهشون گفته میخوای ی چنتا تسته بیشتر بگیریم نمره بالاتر میره ها!!!(معنی : پول بیشتر بدی نمره بالاتر میدیم ،میدی؟)
بعد شیا با تواضع گفته نه 143 هم خوبه بیشتر از این نمیخوایم(معنی : خر خودتی تا همینجا هم ک پولتون دادیم بسه)
وگرنه کدوم آدم عاقلی بدش میاد نمره محصولش بالاتر باشه؟!
فکت علمی: دوربین اس21 اولترا در حد می نوت 10 پروعه
https://www.dxomark.com/samsung-galaxy-s21-ultra-5g-exynos-camera-review-dual-tele-with-room-for-improvement/
https://www.dxomark.com/xiaomi-mi-cc9-pro-premium-edition-camera-review/
پ.ن:کی ب کیه دوربین می 11 اولترا نمرش 1430عه والا!!

Taha

وقتی هواوی این امتیاز رو میگیره حرفی از پولی بودن دگزو نمی‌زنی! ( شایدم زدی یادم نیست 😂)

AL1K1NG

نه والا نزدم😅😅
من همیشه خوش بین بودم به دگزو
من بعد قضیه اس21 اولترا دیگه دگزو برام اون آدم سابق نشد🤐

AL1K1NG

طاها من دیگه به هرکی دروغ بگم به تو نمیگم
ولله من طرفدار هواوی نیستم😂😂
کی اینو جا انداخته من طرفدار هواوی ام؟
آخرین گوشیایی ک تو خریدشون نقش داشتم
redmi note 9s
mi a3
a7 2018
s7edge
lg g5
دیگه قبل اینا میشه خیلی سال قبل
اصن هواوی نیس تو این لیست!!!!

Taha

پس من اشتباه کردم شما ببخش⁦❤️⁩
اون حرف من هم که اون پایین نوشتم نشنیده بگیر🌹

AL1K1NG

دادا ببخشید برا چی؟!توهین نکردی ک!!
گفتی بنظرت حرفم اشتباهه خب اره چرا نباشه؟!
من غیر کل کل ام با مصطفی که تهش به فحاشی ایشون منجر میشه هردفعه کلا حرفم 3 چیزه راجع به این گوشی که خب همشون هم ممکنه اشتباه باشه
1.نمی ارزه نسبت ب 11 پرو
2.دگزو پولیه
3.سام و اپل تو کلاس معرفی گوشی صد سر و گردن بهترن

Tanha122

نظر سنجی داریم اونم چ نظر سنجی هرکی میگه اس ۲۱ اولترا از این گوشی بهتره لایک کنه 😀😀😀
هرکی میگه شیائومی ۱۱ اولترا بهتره دیس لایک کنه

AL1K1NG

میومدی میگفتی “لایکم کنید لطفا” منطقی تر بود😂😂😂

m.b

من تا اینجا مدام داشتم نگاه میکردم… اول به سامسونگ فیک دادن، الانم به شیائومی فیک دادن…
(تا این لحظه که دارم مینویسم شیائومی جلو هست)
کاربرای اینجا تعدادی بی جنبه توشونه… نمیشه از این نوع نظرسنجی ها گذاشت… جاش خوشحالم منطقی اطلاعات هر کدوم رو دوستان رد و بدل کنن که همه متوجه بشن کدوم در کدوم زمینه بهتره…

Sarnevesht

می 11 الترا با قیمتی که داره واقعا اس 21 الترا رو میزاره تو جیبش… گفتم با توجه به قیمت

iTroll 2nd Gen

تقریبا هم قیمتن :/

m.b

راستی آخرش حدسم درست بود… باتری شد 5000 و 67 وات…
نکته مثبتش افزایش حجم باتریه که خیلیا میخواستن و حاضر بودن سرعت شارژ بیاد پایین و حجم باتری افزایش پیدا کنه که نسبت به اولترای سال پیش که 120 وات داشت باتری 500 میلی‌آمپر بزرگتر شد…
شارژر هم یکی از سریعترین هاست… ادعا 36 دقیقه بود…
و عالی اینکه میگفتن چه باسیم و چه بیسیم فقط 36 دقیقه طول میکشه تا این باتری 5000 کامل پر شه…

ARMTIN

❌خبری_فوری

با توجه با رسمی شدن قرار داد 25ساله «ایران_چین»
غول های تکنولوژی و الکترونیک و خودرو سازی و…
وارد ایران خواهند شد و فعالیت شون رسماً شروع خواهند کرد 💯

M K

واقعه الان نمی‌دونم خوشحال باشم یا ناراحت
نباید اینطور میشد

M.Y

مطمئن نیستم….

Taha

چه خبر عالی🤩👌

M.Y

این سه گوشی گلوبال بودن نه؟
Mi 11 pro, mi 11 ultra, mi11 lite

m.b

و mi 11i (همون k40 pro plus)

M.Y

👌👌

m.b

البته الان کامل دیدم کامنتتو… Pro رو گویا باید خط بزنی… من مراسم گلوبال رو ندیدم… نگاه میکنم میگم pro هم هست یا نه اما بقیه همه بودن…

m.b

نسخه پرو تو گلوبال نیست… فقط mi 11i و mi 11 و mi 11 ultra

m.b

و البته mi 11 lite

mostafa3

قیمتش گلبال نیست گرونتره

AŁɪ

خیر چینه

M.Y

مطمئنید پرو گلوبال نیست؟
پرو که از اولترا سره….

m.b

آره نیست… سره؟ 🤔 اولترا کامترین نسخه هست…

M.Y

میدونم که اولترا کامل ترینه…
از نظر من اینه
طراحی و قیمت بهتری داره و بیشتر امکانات اولترا رو داره

iTroll 2nd Gen

می ۱۱ لایت نسخه گلوبال چیپست ۷۲۰ جی داره
تا همین ثانیه برای سایت همسایه داشتم آنلاین میرفتم 🤣😅

iTroll 2nd Gen

۷۳۲ جی

m.b

اون نسخه 4g هست… نسخه 5g اسنپدراگون 780…امتیازشم پایین نوشتم

iTroll 2nd Gen

نسخ ۵ جی هم ۷۸۰ جی

m.b

مهدی کجایی؟ 🤔 😅
دیدی 780 بیشتر از 500 آورد؟
بیشتر از 530 نمونه های آزمایشی هم آورد…
آورده 567…

Dr.Nazer

#ورژن_۹

m.b

کجا دیدی؟ 🤔

Dr.Nazer

ودف
تو خود مراسم نوشته بود Antutu V9

m.b

comment image

😐

m.b

شک کردم تو مراسم چین دقیق‌تر گفته باشه… آره اونجا نوشته ورژن 9…
ولی تو ورژن 8 هم نسخه های اولیه این چیپست 530 گرفته بودن و امتیازش لو رفته بود…

نیما عرفانی

comment image
comment image

نیما عرفانی

امتیاز هم تراز و بلکم بهتر از ۸۵۵ پلاس و ۸۶۰… . بالاتر از اگزینوس ۹۹۰، کایرین ۹۹۰ ۵جی و دایمن ۱۰۰۰ پلاس … شاید حوالی دایمن ۱۱۰۰ و ۱۲۰۰ و
پایین تر از اگزینوس ۱۰۸۰… .

AŁɪ

نمیشه گفت بهتر از ۸۶۰ باشه نیما .

نیما عرفانی

comment image

AŁɪ

احتمالا امتیاز جدید شایعه شده از اسنپ ۸۸۸ که حدودا ۸۰۰ هزار و خورده ای بود هم ورژن ۹ بوده.

AŁɪ

خب اینجا که اشاره ای نشده ورژن ۹ بوده یا ۸ پس نمیشه تصمیم نهایی گرفت

AŁɪ

و حتی اینکه برات کمی عجیب نیست فرکانسش هم خیلی کمتر از ۸۶۰ هست چطور بیشتر امتیاز بگیره …
و اینکه اگه یکم دیگه منطقی فکر کنیم بنظرت اسنپ میاد به فروش اسنپ ۸۶۰ رو با آوردن ۷۸۰ لطمه میزنه؟؟

نیما عرفانی

از اونجایی که ۷۶۵G در حد و اندازه ی ۸۴۵ بود البته با توجه به اینکه ۸۴۵ مدل پلاس و اورکلاک تولید انبوه و عمومی نداشت(تو بعضی موارد ضعیف تر ولی در اکثر موارد برتری با ۷۶۵G) پس پیش بینی من اینه؛ ۷۸۰G پتانسیل اینو داره که با ۸۵۵ پلاس مقایسه مستقیم بشه(خود ۸۶۰ هم ارتقاء جزئی سری ۸۵۵ هست).
در مورد آنتوتو جدید ۸۸۸ هم آره ورژن ۹ متحمله…

نیما عرفانی

محتمل

AŁɪ

اول اینکه ۷۶۵G هیچ وقت حد و اندازه ۸۴۵ نشد هم در امتیاز گیری انتوتو هم در کاربری واقعی چون تو همه بازی ها فریم کمتری میداد .
دوم اینکه پیش بینی من اینه که ۸۵۵ تا ۸۸۸ همشون با تعویض ورژن بین ۷۰ تا ۱۰۰ هزار افزایش امتیاز داشته باشن .

نیما عرفانی

بحث آنتوتو بود یا گیمینگ تست و پرفورمنس؟
کاری به گیمینگ تست ندارم که طبیعتاً سری ۸ دست بالاتر رو داره و به خاطر اسکور بیشترِ گرافیکیش ، امتیاز نهاییش بالاتر شده …
امتیاز بخش cpu , mem , ux ، بهینگی و باتری لایف و تک هسته گیک بنچ و توان حرارتی ۷۶۵G بهتره …
همه میدونیم که سری ۷ اعم از ۷۸۰G و ۷۶۸G مید رنج پروسسوره اما ۸۶۰ و ۸۷۰ و مابقی جزو سری ۸ تِه که فلگشیپ پروسسوره پس مسلماً منطقی نیست کوالکام به خاطر فناوری و لیتوگرافی جدیدتر ۷۸۰G بیاد پرفورمنس و کارایی ۸۶۰ رو فدا کنه کمااینکه در مجموع درسته پوکو ایکس ۳ پرو در رده ی بالاتری قرار داره اما کلاس کاری و بازار هدف می ۱۱ لایت۵جی؛ سطحش بالاتر و گسترده تره پس انتظار می‌ره عامه پسندتر باشه.

AL1K1NG

@علی
همیشه قدرت رو هم نبین
780 حتی اگه از 860 هم پایینتر باشه مصرف باتری ب شدت بهتری داره که تو کفه ترازو بزاری ارزشمندیش رو بیشتر میکنه

AŁɪ

علی دقیقا میخواستم همینو انتها اضافه کنم که در کل چیپ ۷۸۰ نسبت به ۸۶۰ برتری های ارزش مند تری داره.
چون ازون ور اسنپ ۸۷۰ هم هست که با کمی هزینه بیشتر از جفتشون سره .

AŁɪ

ارزش خرید می ۱۱ لایت مثل نسل قبل و پارسالش خیلی کمه . و دلیلشم همچنان مثل پارسال اول باتری و دوم قیمت تندش هست.

iTroll 2nd Gen

یکی که میدونه بگه چیا معرفی شدن ؟
من فقط می۱۱ آی و می ۱۱ لایت و می ۱۱ اولترا و می بند ۶ رسیدم…
آخرین محصولش چی بود دوستان لطفا بگید ؟؟؟؟

iTroll 2nd Gen

گلوبال رو میگم البته

Tanha122

چ خبرتونههههه گولبالش زیر 1400 دلار نیس خدایی زیاده خیییییلییی

m.b

😂 خودش گفته گلوبال 1200 دلار… 🤦‍♂️

iTroll 2nd Gen

۱۲۰۰ یورو بود مصطفی جان
ولی شیائومی واقعا بدجنسه چرا می ۱۱ پرو رو تو گلوبال عرضه نکرد
نظرسنجی :
ارزش می ۱۱ پرو بیشتره لایک
ارزش می ۱۱ اولترا بیشتره دیسلایک

m.b

اون اروپا بود… گلوبال میشه همین به دلار…

AL1K1NG

جالب بود یجوری از ip68 حرف میزدن انگار برا بار اول اختراعش کردن
والا اپل همین استاندارد رو تو 6 متری گرفته ینی 6 متری آب 30 دقیقه
اینا 1 دقیقه گوشی رو بردن تو 42 متری یجوری میان تعریف میکنن …
شیا جان … نکن اینکارا رو ما قلبمون ضعیفه
پ.ن1:
The answer in one word is Yes. The iPhone 12 Pro as well as the iPhone 12 Pro Max are waterproof. Similar to the iPhone 12 series, the Pro models are rated IP68 (maximum depth of 6 meters up to 30 minutes) under IEC standard 60529.
پ.ن2:شما ک سایز سنسور رو با اپل مقایسه میکنی ضد آبی رو هم مقایسه کن دیگه
پ.ن3:من اشتباه شنیدم یا واقعا گفتن واید ترین اولترا واید موبایلی؟؟؟

AŁɪ

والا اپل توی تست های یوتیوب خیلی بیشتر از این عمق هم جواب داده با حتی زمان بیشتر .

AL1K1NG

ماکزیمم عمق که قطعا بیشتره ولی شیا یجوری با آب و تاب از ip68 میگفت(سونی از زد1 سام از اس7 الجی از جی6 اپل از ایفون 7 یا 8) انگار تازه اختراعش کرده و ی منتی هم سرمون داره میزاره😂😂😂😂

AŁɪ

😂😅 آره والا
__________________________
دو هفته پیش توی اینستا یه ویدیو دیدم دختره داشت تعریف میکرد می‌گفت ، یه روز به همراه آیفون ۱۲ پرو مکس خودش رفته بوده( با قایق چوبی) که از دریاچه و غیره عکس بگیره یهو حواسش نبوده از دستش ول میشه میوفته توی اب ، بعد دو روز ماهی گیرا با لنچ میان برای ماهی گیری و اتفاقا توی تور ماهی شون در کنار ماهی ها آیفون این بنده خدا هم صید میکنن و وقتی میارنش روی آب متوجه میشن گوشی هنوز کار می‌کنه ، حتی اسپیکرش سالمه 🙂

m.b

دوست عزیز قبل از شغل مقدس تخریب لااقل خوب به مراسم گوش کن…
اون اولینی که هی به گوشت خورده اولین محفظه خروج بخار برای دو برابر بازده سالم موندن گوشی بعد از خروج از آب هست که قبلاً تو دنیای موبایل وجود نداشته…
✖️

AL1K1NG

والا من نسخه چینی مراسم رو دیدم چیزی در این رابطه نشنیدم
این شیا ک واسه ی سوک سوزن نیم ساعت حرف میزد در مورد محفظه چیزی نگفت اگه داره یا تو نسخه گلوبال مراسم گفته یا تو ویبو نوشتن
راستی واسه شغل تخریب به من پول نمیدن ولی واسه شغل ماله کشی مثکه خوب پول میدن خداروشکر

m.b

😂 نمیخواستم واقعاً جواب بدم ولی خیلی خنده دار بود… اول آخرشو جواب میدم…
ماله کشی رو چی بشر؟😂
رو اول شدنش تو همه بخشا؟ 😂
چیزی مصرف کردی؟
و اما راجب اراجیفت که چیزی تو مراسم نگفت… چرا دقیقاً اشاره داشت و حتی روز قبل معرفی(دیروز) پگستر این ویژگی رو خود مديرعامل منتشر کرد و حتی سایتا و هم پوشش دادن و حتی ترنجی هم خبرشو رفته!
منتهی چون شما شغلت تخریبه حواست نبوده احتمالاً…
اشکال نداره کاربرا میبخشن…

متن ترنجی:
“این گوشی برای اولین بار دارای دریچه آزاد کننده گاز (هلیوم) است که به شما امکان می دهد فشار داخلی درون دستگاه را آزاد کنید. دریچه هلیوم در وسایل غواصان حرفه ای یافت می شود و به غواصان اجازه می دهد فشار جمع شده ناشی از مولکول های گاز هلیوم را که به ساعت و دیگر تجهیزات همراه وارد شده است را آزاد کنند. “

AL1K1NG

مصی جون جواب دادی بدم جواب دادی الکی ادا جواب نداده هارو درنیار😂😂
گفتی اراجیف یاد ی قضیه ای افتادم ک اراجیف میگفتی خوب هم میگفتی میام میگم که کاربرا ببخشن😂😂
بقیه کامنتت هم که مزخرفه جواب نمیخواد . . . وللش خودت خوبی؟؟!

V800B

ب نظرم نمیشع پادشاه اندروید خوندش شرکتی ک هنوز تکلیفش ب طور قطع برای رفع تحریم ها مشخص نیست
و هر آن احساس خطر کنی ک نکنه خدمات گوگل نداشتع باشه دیگه پادشاه نیس
مجموعه‌ای از بهترین ها دارع ک با قیمت خوبش ک ‌میتونه جز بهترین انتخاب ها باشه
ولی شخصا تو اندروید ترجیح میدم سمت برند دیگه ای برم حالا سامسونگ یا نوکیا یا شاید سونی و الجی

m.b

مهندس،حتی هوآوی هم که شدیدترین تحریم رو داشت، سرویس های گوگل گوشی های قبلیش پاک نشد… یعنی اگر همین امروزم تحریم بشه این گوشی ها تعهد سرویس گوگل دارن…
بهدشم دادگاه شد و شیائومی پیروز شد و تحریما برداشته شد… ضمناً تحریم تامین نبود… تحریم سرمایه‌گذاری شرکتای آمریکایی در این شرکت بود که برداشته شد… ربطی اصلاً به سرویس های گوگل نداشت…

AL1K1NG

والا من حرف خود مجری مراسم رو اومدم نوشتم میان میگن داستان میبافه
“بعد جالبه تو مزاسم طرف گف دگزو بهشون گفته میخوای ی چنتا تسته بیشتر بگیریم نمره بالاتر میره ها!!!
بعد شیا با تواضع گفته نه 143 هم خوبه بیشتر از این نمیخوایم”
باشه آقا ما اسکل شما خود گل
خیلی هم این حرف های آقای مجری(نمیدونم سمتش چی بود) منطقیه
طرف میگه نمره واقعی بالاتره ها طرف گفته نه حاجی همین بسه :/

AL1K1NG

اشتب ریپلای شد ببخشید 😑

m.b

ای بابا تو مثل اینکه دست از شغلت برنمیداری…
خب عزیزم اینجا هم اشتباه داری میگی که حرف زدم… من که هیچی میشناسمت اما کاربرا هم به خدا خیلی دارن زور میزنن مسخره‌بازیا و هرزه‌داستان نویس‌ها رو تحمل کنن…
یارو گفت بخش دوربین ما گفتش اختلاف امتیاز رو میخوایم با درخواست تست مجدد(بعد از بهبود دادن دوربین بعد از تست اولیه با یه آپدیت) اضافه کنیم یارو گفت نه لازم نیست همین 143 خوبه…
(شبیه بعضی شرکت ها که گوشیشون رو نمیدن به dxo و اول چند تا آپدیت بهبود دوربین انجام میدن و بعد dxo تست میکنه… منتهی برای شیائومی یکبار dxo تست کرد و نتیجه داد، بعد بخش دوربین شیائومی (حدود 2000 نفر پرسنل و 100 نفر در بخش هوشمندی، گفتن بذار بهترش کنیم و ایرادایی کا داده رو برطرف کنیم و درخواست تست مجدد بدیم) که مديرعامل گفت نمیخواد…همین الانشم تست انقدر یهویی شده که تکمیل نیست هنوز… برای تست مجدد کل برنامه روز معرفی رو باید به تاخیر مینداختن…
(الان لابد میخوای از اینکه گفته نمیخواد داشتان بسازی ها؟! نگران نباش اون آپدیت های بهبود میاد مثل همه شرکت ها منتهی تو امتیاز dxo دیگه تاثیر نداره)…
این موضوع هم✖️

m.b

کاری به پولی بودن و نبودن dxo ندارم…
جای دیدن پیشرفت هایی که بوده در همه زمینه های این بخش، حتی از اولی تو dxo هم داستان میبافن!
اینا همونایی هستن که به بقیه خیلی جدی میگن چرا شخصیت خودتو با مسخره بازی پایین میاری بعد خودشون مسخره‌بازی میکنن که مبادا پیشرفت دیده شه…

شکستن نوت 10 رو یادتونه؟
وقتی تا شد خیلیا که راگ ایسوس رو دیده بودن و هیچی نگفته بودن زبونشون یهو طی معجزه‌ای به کار افتاد…
الانم یه همچین معجزهای داریم… اگر همین امتیاز رو هر شرکت دیگری بدست میاورد همه تحملش میکردن و حرفی نبود… اما میدونید که، پیشرفت برای بعضی غیرقابل تحمله… خصوصاً اگر از طرف شیائومی باشه…خلاصه این موضوع ماشاالله عین تخم کفتر میمونه… زبون کسایی که یکماه یکماه برا مسخره کردن یا ترول بازی و یا دخالت تو بحثای دیگران و دوبهمزنی میان رو وا میکنه اونم چجوووور!

خلاصه پیشرفت بقیه برای همه قابل تحمل نیست… 🙂

afsoon

👍همه چیزش فوق العاده هست .به نظرم نمایشگر دوم چیز جالبی نیست و توجیح نمیکنه چیزی رو ولی میشه چشم پوشی کرد ازش .در کل شیائمی به نظرم دو ساله که می‌تونه ادعا کنه اگر بهترین پرچمدار رو نداشته باشه یکی از بهترین هاست و هیچ کمبودی نسبت به بقیه نداره و حتی تو موارد بسیاری بشدت بهتره .،

AL1K1NG

گوشی ساختن در حد بیسکوییت بزنی تو چایی خمیر میشه میریزه و با دست میشکنه من مقصرم
شما رو به هرچی اعتقاد دارید بهش تعصباتون رو منطقی کنید
با تچکر😂😂

saeed_l

چه خبرررررتونه 😂
بابا به پیر ، به پیغمبر نسخه اولترا واسه من و
شما نیس که خودتون خفه میکنید 🤣🤣
1200 یورو پولشه ، واسه از ما بهترونه

AL1K1NG

11 اولترا واسه ما نیس ولی کل برند شیا مال بابای یکی از بچه های سایته روش تعصب منطقی داره😂😂

AL1K1NG

طرف خودش هروقت خبر از شکست هواوی و سام و ریلمی و بقیه برندای چینی میاد عین جن بو داده ظاهر میشه واسه ما از چشم نداشتن برا دیدن پیشرفت شیا میگه
پیشرفت=صفحه 1 اینچی پشت گوشی
شب و روزگار خوش
پ.ن:من امشب رو با اجازه دیگه رفتم انشالا وقت کردم ی کامنت خوشگل هم برا mi tv lux دارم اونو انشالا نوشتم بخونید هم علمی هست هم انسان شناسی

AŁɪ

اینجی سودش کوجس؟؟؟ 😶
منظور اینکه تعصب منطقی داشته باشید همیشه 😂
نتیجه اخلاقی تعصب داشته باشید و برندای رقیب رو تا دسته مورد نوازش قرار بدید و تهش اسمشو بزارید تعصب منطقی 🙂
اصن لامصب شبیه آلفا منعطف واقعی شد تهش 😅

AL1K1NG

وقتی خبر
1.شارژر 125 وات فلان برند
2.شارژر نداشتن اس21
3.پلاستیکی بودن اس21پلاس(رد شد البته)
4.میت ایکس2
اومد طرف اولین کامنت اومده صغرا کبرا چیده
ولی مشکل از ماس ک فکر میکنیم هیتره
طرف متعصبه منطقیه😂😂😂😂

m.b

وقتی پرچمدار اربابت زیر دست جری بدجور شکست…
و من دیدمش و دستم داشتم که کامنت بذارم…

https://toranji.ir/?p=1038188

کمی شرم، حیا، انسانیت و خجالت لازمه… فقط یکم…

AL1K1NG

ماله کش اعظم . . . نه ببخشید متعصب منطقی جان
پست مال چقد وقت پیشه؟
“2 سال قبل”
من اصن اون موقع اکانت داشتم؟نداشتم؟😂😂😂
برو از خدا بترس و
“کمی شرم، حیا، انسانیت و خجالت لازمه… فقط یکم…”

AŁɪ

آقا این اصلا چه ربطی به تا شدن و تبدیل به گوشی تاشو شدن ردمی نوت ۱۰ پرو مکس داشت ؟؟ 😂😶
عین مردابه هرچی بیشتر تقلا کنه بیشتر سوتی میده 😂

m.b

“طرف خودش هروقت خبر از شکست هواوی و سام و ریلمی و بقیه برندای چینی میاد عین جن بو داده ظاهر میشه”
حواستم که ماشاالله پرته… به خووت تهمت زدی مگه؟ بمن تهمت زدی و منم گاهی سکوت کردن رو با نمونه عینی بهت نشون دادم…

نیما عرفانی

آنچه عیانه چه حاجت به بیانه؟
همون راگ فون ۵ که مثلاً قرار بود با احتساب در نظر گرفتن قیمتش کامل ترین پکیج گوشی گیمینگ رو داشته باشه باز من نیومدم تو اون پست تست مقاومتش کامنت بذارم و به تمسخر بگیرمش و دقیقاً به همین خاطر بود که تو پست مقاومت ردمی نوت ۱۰ پرو مکس هم خودی نشون ندادم که به “تریج قبای” یه عده برنخوره. تو این سال جدیدم(۱۴۰۰) تا قبل از امشب فقط یه کامنت که اونم ریپلای به مهدی بود فرستادم …
https://toranji.ir/?p=1098814/#comment-269558
حالا تو این گیرو دار ، منو پست مقاومت گوشی تو دستم چه ربطی داشت که پاش بیاد وسط خودش گویای همه رمزو رازای عقده گشایی هاست …
اهل فناش بهتر میدونن چی میگم .

m.b

بابت اینکه گوشیتو فرستادم عذر میخوام… 🙏
آره تا قبل اینکه زر مفت بزنه ربطی به پست نداشت…یارو تهمت زده که عین جن برا تخریب هوآوی میرم و منم بدترین پست ممکن این چند ساله هوآوی که یادم میومد رو براش فرستادم که ببینه عین جن من میرم سراغ تخریب یا خودش؟
اونم تو پستی که اصلاً چیزی برای تخریب نداره بجز طراحی… که این هنر دوستمون رو نشون میده که از هیچی ماشاالله داستان نوشته!
✖️

نیما عرفانی

هرچند که بعد از گذشت نزدیک به ۳ سال دیگه این قضیه اهمیت چندانی نداره اما
خوب شد بعد از دوران طول و درازی اون پست یادآوری شد که به اونایی که نمی‌دونن فلسفه ی شکسته شدن میت ۲۰ پرو چیه بگم؛ نمونه های اولیه این گوشی تو ساختار صفحه و فریمشون مشکل داشتن که مدل تست شده به دست جری هم شامل همین محموله بوده و تو نمونه های بعدی(به خصوص تولید ۲۰۱۹ به بعد.تست مقاومت پی ۳۰ پرو خودش مهر تأیید و مزید بر علته اونم بدون پوشش محافظ گوریلا گلس ۵ میت ۲۰ پرو) برای برطرف کردن نقصان و بالابردن مقاومتش تغییراتی تو متریال شاسی و محافظ صفحه و تزریق آلیاژ آلومینیوم لحاظ کردن‌…
اینو به شخصه با دیدن تفاوت جرم و وزن دو نسخه ی خام و بدون کاور میت ۲۰ پروی خودمو خانواده (ساخت ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹) شاهد بودم و هردو هم به جز کیفیت پایین تره پوشش و لایه ی رنگ فریم مدل ۲۰۱۹(مشکی) دیگه هیچ مشکلی تو کیفیت ساختشون ندیدم.
لازم به ذکره ؛ گوشی خودم از زمان خرید تا به حال فقط یه ماه با گلس باهاش کار کردم اما صفحه کوچکترین ایرادی به خودش ندیده که این موضوع قطعاً به نحوهٔ نگهداری هم بستگی داره.

m.b

الان متوجه شدی؟! یا به دلیل اینکه بخش عمده حواست رو تخریب متمرکز شده باید دوباره توضیح بدم خجالت نکش؟! 🤔
گفتی طرف عین فلان برا تخریب میره…
و وقتی گوشی اربابت له شد و من پست رو دیدم جز سکوت هیچی دیگه تو اون پست باقی نذاشتم… اما تو پستی که هیچ کاربری بجز طراحی چیزی برای تخریب پیدا نکرده و چیزی هم برا یتخریب وجود نداره، اومدی واسه نشون دادن شخصیت خودت داستان دروغی میسازی اونم چند تا…

TaHaSoLtAnI

بسه بچه ها :/
هر کی به برند خودش اعتقاد دارع
پس برع گوشی برند خودش رو بگیرع
یه صلوات ختم کنید 🙂

Taha

منم همیشه مخالف بحث هستم اونم بحثی که توش بی احترامی باشه ( البته خدارو شکر این بحث بی احترامی نداشته)
ولی به نظرم حرف های آقای ald که براش احترام زیادی قائلم به نظرم اشتباهه و منطقی نیست.

m.b

البته که اولین نفر به من توهین کرد… و دلیل کاراش هم عقده‌ای هست که براش ساختم… برای همین سه جا همش برای دخالت و تخریب پیداش میشه حتی اگر چند ماه سایت نباشه…
1) معرفی های شیا(همین پست و عیناً mi 10 ultra هم ایشون پیداش شد و دقیقا همینکارارو کرد…)
https://toranji.ir/?p=1079451

2) هر جا که من با کسی بحث داشته باشم که اصلاً ربطی هم بهش پیدا نکنه و حتی بگم ماست سفیده، میاد طرف فرد دیگه و دوبهم‌زنی میکنه که عقده هاش خالی شن…

منتهی کابرای این سایت بعضاً خیلی ساده هستن چون ایشون بین اینکارا وقفه میندازه یادشون میره رفتارای ایشونو…
برای مدرک به همون پست 10 اولترا که لینکشو فرستادم مراجعه که بشه از تعجب شاخ در میارید که واسه mi 10 اولترا هم که عیناً عالی بود دقیقاً همنیکارارو کرد…
میتونید ببینید… عین همنیکارا…
اول یبار مسخره میکنه… ببینه کسی محل چیزم نذاشته هی میپیچه و مسخره بازی رو بیشتر میکنه و این و اون رو ریپلای میکنه تا بالاخره یکی طعمه رو گاز بگیره و بحث رو شروع کنه که پست رو خراب کنه و به حاشیه بکشه…
عین پست mi 10 ultra که فرستادم و دقیقا همینکارو کرد…
این موضوع اور یکبار بود اتفاقی بود… اما طرف حرف من خیلی باید پرت باهش که فکر کنه بارها تکرار این رفتار عمدی نیست!!!
نه ایشون کارش همینه… همونطور که دیدید…
الانم منتظر فرداست… شاید سیاست بخرج داد و معرفی فردا یه گوشه قایم شد که کاربرا متوجه این کارش نشن… و شایدم دووم نیاورد و اومد عین این چند تا پست مسخره‌بازی راه انداخت که به حاشیه بکشه…

نیما عرفانی

عکس العمل دوتا فرازمینی به جشن سال نو زمینی ها…
اولی: اونا چیو دارن جشن میگیرن؟
دومی: سیاره شون یه دور دورِ ستاره شون چرخیده!
اولی: دیدی گفتم اونا هوشمند نیستن…

پ ن: حکایت حال خیلی از ماهاست…
سال جدید، خونه تکونی ظاهر و باطن خودمونم الزامیه و إلا ۳۶۵ روز دیگه، تناقض و شعار تو حرفا و رفتارامون موج میزنه و روز از نو روزی از نو… .

ARMTIN

بنظرم همه کاربران اینجا ادم های باشخصیت
و محترمی هستند ❤️ لطفاً با احترام باهم دیگه صبحت کنید تا از حرفاتون سو برداشت نشه 🙏
اینجا یک محیط دوستانه هست 💯

Milad7

حرفی باقی نگذاشت!!! به جرات میشه گفت اگه بهترین گوشی فعلی نباشه ، جزو ۳ گوشی برتره 🥰

TaHaSoLtAnI

تنها و تنها نقطه ضعفش طراحیشه
ولی نمیدونم چرا بقیه الکی ازش ایراد میگیرن ؟ 😐
سخن من اینه ، تا گوشی نیومدع تو دستت و خودت یا یک یوتیوبر معتبر مقایسش نکردی یا نکردع هیچی رو باور نکن

m.b

جالبه بعد یکماه طرف عین چی پریده تو پستی که اصلاً جایی برای تخریب نداره عین ترولا شروع کرده به دروغگویی و تهمت‌زنی به دیگران و تخریب…
بعد با پررویی به بقیه میگه مثل جن میپرن تو پست های دیگه برا تخریب(پس شما تو این یکماه کدوم گوری بودی که الان میگی عین جنا نپریدی تو پست؟ 🤔) … والا دیدی که از دوسال پیش تا الان میدونستم که کی باید سکوت کنم و حتی به بزرگتر از تو هم گاهی سکوت کردنو یاد دادم…
خوشحال میشم پس خفه شدنو یاد بگیری… البته اگر میخوای بزرگ بشی و مثل آدمای درست رفتار کنی…
وگرنه با سایز عقل الانت امید از قطعه برادر…
آرزوی توفیق…

AL1K1NG

جناب عطایی
ادبیات m.b مناسب این سایته؟🤔
اگه هست که بقیه هم همینجوری حرف بزنن

TaHaSoLtAnI

میگم شیا تو سرت داشتی که اون پنل رو گذاشتی پشت گوشی ؟ …..
آهان حتما میخواستی دیه مردم نرن می بند رو بخرن ….
اخه مرد مومن دکمه شاتر دوربین و چک نوتیف رو هم میتونی با می بند هم انجام بدی با هزار تا امکانات دیه

m.b

من میدونم… میدونم بحث دوست ندارید عزیزان… میدونم دوست دارید فضا آروم باشه…
اما میدونم… میدونم که خوب بلدید بد رو از خوب تشخیص بدید و بابتش ازتون ممنونم…
شاید اما این نکته رو کسی ندونه… میگم تا همه بدونن…
دلیل اینکه بعضی تو این سایت یکماه یکماه اونم برای تخریب پیداشون میشه، همین خفتی هست که هر بار که پیداشون میشه نصيبشون میکنم… ترول ها برای کوچیک شدن ساخته میشن…
پس به این روند که سر هر معرفی سرشون رو از زیر میز آروم بیارن بالا تا تخریب کنن و برن عادت کنید… اونا اومدن خفت ها و عقده های گذشته رو خالی کنن و امثال من اومدن امروز باز خفیفشون کنن… و این روند تا روزی که تو سایت باشن ادامه داره و باید تحملشون کرد مگر عوض شن… حتی شدیدتر هم میشه اگر عوض نشند…
پس تعجب نکنید که من همیشه تو بحثم… چون همیشه یکی هست که بدجور خفیف شده باشه و باید برگرده تا عقده هاش خالی شن…🙂✖️

Mohammadr

اینهمه دعوا واسه چیه اخه…
دوستان لطفا به جز طراحی که همه قبولش داریم، بقیه ایراداتشو بگین.. اگه داره…
وگرنه اینهمه بحث الکیه… گوشی کاملی هست واقعا

AL1K1NG

1.صفحه پشت گوشی به هیچ دردی نمی خوره
2 – 120 وات شارژر کو؟؟(بالاخره همونجور ک 100 برابر زوم رو ب نوت20 اولترا گیر دادیم اینم باید ب این گیر داد)
3. نمیارزه نسبت ب 11 پرو
4. نمره دگزوش دروغه دوربینش خوبه شاید برترینه ولی دگزو دروغه
5. دوربین زوم 2 برابر نداره
این ایراداتیه ک من میتونم تا الان بگیرم

Mohammadr

من در حد اطلاعاتم جواب میدم ک ناقصه، حالا اگ اشتباه کنم دوستان درست میکنن…
1.نمیتونی بگی به هیچ دردی نمیخوره، جواب دادن تماس (نمیدونم اس ام اس میشه یا ن) سلفی(شاید کوجیک بودنش ایراد باشه ولی منتظر هستم که تو یوتیوب دستش بگیره تا ببینم چقد تو این زمینه کاربردیه، نه میتونم بگم عالیه ن میتونم بگم بدرد نخور)
2. چرا 120 وات نداره؟ والا این ایراد نیست، ایراد اینه که شیائومی انتظاراتو از خودش برده بالا وگرنه مثل خیلی از شرکتا اگه از 5 وات میومد 20 وات همه تحسینش میکردن! و البته فکر کنم با همین 67 وات، باتری 5000 میلی امپری رو 30 و خورده ای دقیقه پر میکنه(37 فکر کنم)

3. هزینه تحقیق و توسعه هم داره مطمئنا، و مطمئنا برای جمع کردم همچین پکیجی تو یک گوشی (حتی همون صفحه اسکرین کوچیک پشت گوشی) خیلی هزینه شده… شاید هم کمی سود بیشتری رو این گوشی گذاشته چون کاملترینشونه…

4.دیگ ی چی خیلی تکرار بشه خز میشه… همه اینو فهمیدیم و شاید خود شرکتا هم میدونن و خب یه راهه برای تبلیغات و هنوز ک هنوزه، دگزو طرفدارانی داره… اما خب قبلا هم گفتم ک دوربینش بهترین نباشه جزو برترین هاس…

5.!!!!!!!

AL1K1NG

1.اینکه با می بند میشه کار همون صفحه رو کرد رو کاریش ندارم ولی خداییش غیر سلفی هرکاری باش نشون دادن با صفحه جلو هم میشه
مثلا صفحه همیشه روشن ولی مسخره قضیه اینجاس بفرض ک از پشت گوشی تونستیم جواب بدیم تماس رو اخر که برای مکالمه باید گوشی رو بچرخونیم😂😂
2.این ک 120 وات نداره “احتمالا” بخاطر کاهش هزینه تاییدیه اتحادیه اروپا و ساخت تعداد بالاش بوده که نمیتونسته
درسته 67 وات بالاس و 30 دقیقه فول میشه ولی پسرفت پسرفته
گوشی که اسمش اولتراس و پادشاهه نباید از ی گوشی دیگه اونم از همون برند گل بخوره(می 10 اولترا)
3.قبول دارم که حرکت به سمت مرز تکنولوژی افزایش هزینه شیب بیشتری میگیره ولی خودت بگو نسبت بین اس21 اولترا و پلاس منظقی تره یا 11 اولترا و پرو؟؟
4.خو آخه خیلیا هنوز میان نمره دگزو رو تو سرمون میکوبن!!!باید انقد بگیم تا یادشون بمونه!!
مثه وقتی ک ملت میان قیمت چین رو گلوبال میگیرن یا قیمت اروپا رو گلوبال میگیرن و قبول هم نمیکنن اشتباهشونو
5.ببین این یکم بحثش وارد عکاسی میشه
خلاصش میشه برای عکاسی پرتره زوم 2 برابر زوم ایده آله و خب . . . اس21 اولترا داره ایشون نداره(اگه اشتباه نکنم، اگه اشتباه کردم تصحیحم کنید)

m.b

120 وات نذاشته چون فعلاً امکان 120 وات رو هیچ باتری 5000ی نیست…خیلی وقت پیش افشاگرا اینو گفته بودن که مشکل دما و دوام پیش میاد…و منم همون موقع گفتم اگر باتری 5000 شد شارژر دیگه 120 نمیتونه باشه اصلاً…
الان هنوزم رکورد داره… هیچ باتری 5000ی در هیچ شرکتی با شارژری سریعتر از این شارژر که بتونه زیر 36 دقیقه این باتری رو پر کنه وجود نداره…

Mohammadr

1. خب خوب شد خودت گفتی… ی کار می بند رو انجام میده (گوشی کاملتر شده).. حالا اومدیم و خواستیم تماسو رد کنیم😐
ی مثال مثل مثالی! که واسه می بند زدی میزنم… هنزفری بیسیم دارم، و از پشت گوشی پاسخ میدم، لازم نیست گوشیو بلند کنم! (حالا این جنبه مثال داشت، جدی نگیریم مثل مثال می بند تو/مثال تو مثالی شد:/)

2. مصطفی گفت… فعلا تکنولوژی به این حد نرسیده(حداقل تکنولوژیی ک شیائومی در دست داره)

3.من که پولم نمیرسه و اتفاقا یکی از دلایلی که فن شیائومی هستم، همینه ک پول ندارم😐.. چون واقعا سود کمی میگیره (با 12 تومن، صفحه 144 هرتز و اسنپ 865 و باتری 5هزار و شارژر 33 وات شرکتی نمیده، حالا پوکو اف 3 هم ک بیاد چ بهتر)
اما اگ ی روز اونقدری پول داشتم، که پولم به پرچمدارهای شرکت‌ها برسه، مطمئنا همشونو میخریدم!بعد کار میکردم و بهترینشو برا خودم نگه میداشتم… دلیلشم اینه ک من زیاد بررسی های پرچمدارارو نگاه نمیکنم(در حد مشخصات روی کاغذ دربارشون میدونم، و یکم بیشتر..).

4. اره ولی ن در این حد. تو همین پست چندین جا با مسخرگی دوستان بیان میکنن… بهتر بود بگن منتظر تست های یوتیوب و.. میمونیم (حالا تهش یا اولشم بگن دگزو نا معتبره، ن دیگ این همه حجمه الکی) انگار دوربینش در حد مثلا نوکیا 3.2 ه ک اینطوری برخورد میشه…

5. من خودم می نوت 10 دارم و پرتره میره رو 2x و واقعا عکسهای پرتره قشنگی میگیره… ادامه تو جمع بندی😐

جمع بندی
والا هنوز نصف روزم نشده گوشی معرفی شده…
هنوز بررسی نشده ک مثلا بتونم بین این سری و بقیه سری های پرچمدار شرکت ها! انتخاب کنم
و نه اینکه بگیم اون صفحه کوجیک بی فایده س
و نه اینکه بگیم دوربینش در حد بهترین(ها) نیست
و نه اینکه بگیم چون 2x نداره پس پرتره هاش خوب نیست(یا به خوبی دارندگان لنز 2x نیست)
پس بیایم منتظر بمونیم تا بررسی ها بشه…
اون موقع هر چی شد همه قبول میکنیم.. فعلا با حدس و گمان خوبه بحث کنیم، ولی دعوا و توهین نه😐

m.b

چون بجز همون دیگه نقطه تخریب نداره خب حق بده… رو چی ترول کنن؟ مجبورن داستان +18 تعریف کنن…شاید کاربر خوب نه اما دلقک خوبی هستن… البته بعد از استعداد تو داستان سرایی…

AŁɪ

اخ که تو چقدر صاف و ساده ای ، چقدر تو ترول نیستی 🤤 چقدر تو بحثات منطقی هست 🤤چقدر تو دروغ نمیگی ،چقدر تو پاکدامنی، اصلا مردم سر و دست میشکنن واسه اینکه با تو بحث کنن برای همینه که تو توی همه بحثا شرکت داری ، آره برا همین ، خودت رو دست کم نگیر ، تو اول شامپو کلیر بودی بعد دست و پا در آوردی ، اصلا تو یوزارسیف زمانه ای ، مردم همه اشتباه میکنن تو درست میگی …
خب بسه دیگه ، کات 🙂 کمتر مظلوم نمایی کن سعی کن خودت باشی ، خود واقعیت ( موسی ترول ) 😂

iTroll 2nd Gen

یکی از بدترین ایراداتی که بنظر من داره ،
دریچه دیافراگم f/2.0 برای دوربین اصلی هست 🥺🥺🥺

M.Y

بچه ها از می نوت بوک پرو خبری نشد؟

iTroll 2nd Gen

امروز ساعت ۴ ادامه مراسم دیروز …

The Destroyer

این پست رو باید نگه داشت و بعد ۱ سال فقط بهش خندید
یادتون باشه دوستان صفحه دوم به هیچ دردی نمیخوره فقط باعث شده بهترین سلفی رو تو کل گوشی‌های هوشمند داشته باشید
حتی نمی‌تونید یه بخش رو بگید که واقعا می ۱۱ الترا توش ضعف داشته باشه

m.b

خودتو اذیت نکن… همون mi 10 ultra سال پیش هم دقیقاً همینا رو گفتن برخلاف همه که داشتن تعریف میکردن… دیگه بهرحال همینه… امروزم قراره مشابه همینا رو بشنویم…

m.b

comment image

بهش گفتم چرا عمداً عین ترولا دمو رو داری با نمونه واقعی و تولید عمومی شده مقایسه میکنی؟!
جالبه… 7 ماه گذشته و هنوز دمو اوپو دمو مونده! و شیائومی سریعترین 120 وات دنیا رو ساخته و عرضه کرده… اونا تحمل پیشرفت بعضی شرکتا رو ندارن…
بهترین جواب همین سکوته… سکوتی که هر موقع انجام دادیم، آخرش شد بی آبرویی خودشون…
سر k30 pro… سر امتیاز اسپیکر… سر امتیاز دوربین، سر هر چیزی آخرش بازی به نفع کسیه که حرف حق رو زده… 7 ماه گذشته و دیدیم آخرش کی درست گفت… بذار زمان بگذره… بعضی آدما موقتن…

Taha

شهداد جوننننننننننننننننننننننننننننننننننننن عادل 😎⁦✌️⁩

TheFreeCritic

بنده با توجه به اعتیادم به stardew valley نرسیدم مراسمو ببینم ولی از همینجا با دیدن قیمت نسخه ی می 11 الترا پشمام ریخت

اگر خودم بودم باز هم نسخه ی استاندارد می 11 رو انتخاب میکردم چون احتمالا زیاد چیز خاصی رو از دست نمیدادم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی