حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تراشه مدیاتک هلیو G95 برای گوشی های گیمینگ رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 18 دیدگاه | مدیاتک

امروز مدیاتک جدیدترین چیپ ست سری G خود و “قدرتمندترین تراشه مخصوص بازی های هوشمند” را با نام Helio G95 معرفی کرد. در حقیقت تراشه مدیاتک هلیو G95 برای گوشی های گیمینگ رسما معرفی شده است و مدیاتک امیدوار است که این تراشه 4G بتواند آخرین صیدها را از بازارهای در حال توسعه داشته باشد.

مدیاتک هلیو G95

مدیاتک هلیو G95

مدیاتک هلیو G95

این تراشه هشت هسته ای از یک شاخه با دو هسته Cortex-A76 در فرکانس 2.05 گیگاهرتز و یک شاخه با ۶ هسته کم مصرف Cortex-A55 بهره می برد. این با یک پردازنده گرافیکی ARM Mali-G76 MC4 با فرکانس 900 مگاهرتز جفت می شود.

این تراشه در حقیقت نسخه پیشرفته Helio G90 به شمار می رود. تراشه جدید از حداکثر چهار دوربین با رزولوشن حداکثر ۶۴ مگاپیکسل، رمزگذاری / رمزگشایی ویدئو 4K 30fps و واحد پردازش AI با (APU) داخلی برای عملکردهای بهتر دوربین AI پشتیبانی می کند.

همچنین از نمایشگرهای HDR10 پشتیبانی می کند و دارای پشتیبانی از ۲ واژه برای دستورات دستیار صوتی و روشن شدن دستگاه از حالت آماده به کارظ است. مدیاتک خاطرنشان می کند Helio G95 در بنچمارک AnTuTu تا 5٪ سریعتر از Helio G90T است و 8٪ امتیاز GPU را در بنچمارک Manhattan 3.0 افزایش می دهد.

مدیاتک هلیو G95

مدیاتک هلیو G95

از دیگر ویژگی های قابل توجه این تراشه می توان به پشتیبانی از یک فناوری پیشرفته بازی MediaTek HyperEngine اشاره کرد که جنبه های مختلف پردازنده، GPU و RAM را بهمراه اتصال بهینه می کند تا بهترین تجربه بازی را به شما ارائه دهد.

با قابلیت نمایش AI Super Resolution، مدیاتک ادعا می کند تراشه Helio G95 خود می تواند هنگام پخش محتوا با وضوح حداکثر 720p از Netflix و Prime Video و Hotstar تا 75٪ پهنای باند شبکه را ذخیره کند. برخلاف برخی دیگر از ارایه های اخیر MediaTek این تراشه Helio G95 فقط از اتصال 4G پشتیبانی می کند.

مدیاتک می گوید اولین تلفن های هوشمند با تراشه جدید Helio G95 خود باید از ماه سپتامبر راهی بازار شوند. نظر شما چیست؟ منتظر مدیاتک هلیو G95 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

با اینکه گیمینگه به sd865 نمیرسه با این مشخصاتی که داره

AŁɪ

خب معلومه میان رده هست .فازت چیه🙁

Auroro

مگه نباید پرچمدار گیمینگ باشه؟

AŁɪ

نه پرچمدارش دیمن هست ، پرچمدار جدیدش تو راهه میگن معماریش هم ۵ نانو هست بزار معرفی بشه با کایرین ۱۰۰۰ و اسنپ ۸۶۵ مقایسه کنیم ببینم چجوریه.

Mahdi

چه عجیب 😂 این حتی به اسنپ۸۴۵ هم نمیرسه

pooria

بچه ها سایت بنگ گود معتبره برای خرید؟

TheFreeCritic

من خودم اعتماد نکردم دردسر زاید داره بنظرم نمیارزه

TheFreeCritic

زاید*

زیاد
لعنت بهت کیبورد

AŁɪ

G90t که من دارم حرف نداره این که دیگه یه ذره هم قوی تره…
آفرین به مدیاتک همه رده های بازار رو با چیپست های خوبش پرکرده و دست تولید کننده های گوشی بازه.💕

pooria

😂

AŁɪ

رو این بخندی 🙂

AŁɪ

جای خالی با درجه انحراف پر شود 😅

_________________________________
اوه چه می‌کنه این بازیکن حالا از مرز ۷۰ تا دیسلایک هم گذشت و شعورش رو بار دیگر بر جهانیان ثابت کرد 😊

pooria

☺️ خیلی بیشعوری 😊

Finch

گرافیک خوبی داره بین میانرده ها

ممد بمولا

بخاری جدید…

TheFreeCritic

اگزینوس به مدیاتک : نترس داداش به داغی ما نمیرسی!

MohammadFarhaadi

نسبت به نسل قبلش ارتقاء کمی داره و ساپورتش از فرمتها و فرکانسها و تکنولوژیه روز خیلی خلاصست.بخاطر همینه که میگم نسبت به اسنپ هنوز جایگزین مناسبی نیست.ولی در کل مدیاتک خیلی خوب داره پیش میره و سرعت پیشرفتش نسبت به گذشته خودش خیلی خیلی بهتر شده و با همین فرمون چند سال دیگه میتونه توسعه دهنده ها رو به سمت خودش جذب کنه.

Milad7

مدیاتک هم یه تکون اساسی به خودش داده ! داره پیشرفت میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)