حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رابط کاربری RealmeUI 3 بر پایه اندروید ١٢ معرفی شد + نقشه راه آپدیت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، ریلمی

کمپانی ریلمی، جزو آن دسته از کمپانی‌هایی است که رابط کاربری اختصاصی خود را دارد. رابط کاربری اختصاصی گوشی‌های ریلمی، RealmeUI است. ریلمی به تازگی از رابط کاربری اختصاصی RealmeUI 3 پرده برداشته است. در ادامه این مطلب، نگاهی به جزئیات این خبر خواهیم پرداخت.

رابط کاربری RealmeUI 3 به صورت رسمی معرفی شد

مدتی پیش، اوپو از رابط کاربری ColorOS 12 خود رونمایی کرد. همچنین دریافت کنندگان این نسخه از ColorOS، اعلام شدند.

 

رابط کاربری ColorOS 12 بر پایه اندروید ١٢ معرفی شد + لیست دریافت کنندگان

 

در گزارشی از RM Update News، امروز ریلمی رسماً رابط کاربری RealmeUI 3 خود را معرفی کرد. این به روزرسانی، برای بسیاری از گوشی‌های محبوب ریلمی، عرضه می‌شود. همچنین نسل جدید رابط کاربری اختصاصی ریلمی، بر پایه اندروید ١٢ طراحی شده است. هدف از توسعه این رابط کاربری، ارائه تجربه‌ای نزدیک‌تر به اندروید ١٢ برای کاربران بوده است. نسل جدید رابط کاربری RealmeUI، از ویژگی‌های جدیدتری برخوردار شده است. عملکرد روان‌تر و ویژگی‌های غنی‌تر به همراه افزایش بهره وری و بهینگی، از دیگر مختصه‌های RealmeUI 3 هستند. همچنین این رابط کاربری، تعادل بهتری رأی در زندگی و کار شما برقرار می‌کند. ریلمی این نسل از RealmeUI را با طراحی Fluid Space ارائه کرده است. طرح بندی کلی، تعامل بیشتری را با کاربران دارد و هم اکنون، این رابط کاربری جذابیت بیشتری دارد.

از نظر طراحی آیکون، یک سری آیکون سه بعدی جدید وارد RealmeUI 3 شده‌اند. چنین طراحی، به آیکون‌ها وزن خاصی می‌دهد و طرح نیمه شفاف آن‌ها نیز جلوه خاصی را به رابط کاربری بخشیده است. اما نکته مهم، زمان انتشار به روزرسانی رابط کاربری RealmeUI 3.0 است.

خب، ما با نسل سوم رابط کاربری RealmeUI آشنایی پیدا کردیم. این رابط کاربری، ویژگی‌های دیگری مانند ویژگی‌های جدید نمایشگر همیشه روشن، طراحی جدید و قابلیت‌های حریم خصوصی و آیکون پک جدید در کنار مواردی از این قبیل است. خوشبختانه ریلمی مانند قبل، نقشه راه انتشار RealmeUI 3 را برای گوشی‌های خود به اشتراک گذاشته است. این نقشه راه، مربوط به مناطقی از جمله چین و هند است. توجه داشته باشید که تاریخ‌های ذکر شده، مربوط به ارائه نسخه بتای RealmeUI 3 هستند.

حوالی مهر تا آبان:

– ریلمی GT

حوالی آذر تا دی:

– سری ریلمی GT Master Edition

– ریلمی GT Neo 2

– ریلمی X7 Max

– ریلمی ٨ پرو

فصل اول سال ٢٠٢٢:

– ریلمی X7 Pro

– ریلمی X50 Pro

– ریلمی ٨ ۴ جی

– ریلمی 8i

– ریلمی ٧ پرو

– ریلمی Narzo 50A

– ریلمی Narzo 30

– ریلمی C25

– ریلمی C25s

فصل دوم سال ٢٠٢٢:

– ریلمی ایکس ٧

– ریلمی ایکس ٣

– ریلمی X3 Superzoom

– ریلمی ٨ ۵ جی

– ریلمی 8s

– ریلمی ٧ ۵ جی

– ریلمی Narzo 30 Pro 5G

– ریلمی Narzo 30 5G

نظر شما در مورد نسل جدید رابط کاربری RealmeUI چیست؟ آیا این نسل جدید از RealmeUI برای شما جذابیت دارد؟ سرعت ارائه به روزرسانی ریلمی چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️