حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انفجار Realme 8: باز هم یک حادثه دیگر در کشور هند!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ریلمی، مشکلات

باز هم یک انفجار دیگر در مهد انفجار گوشی‌ها! اگر اخبار این انفجارها را دنبال کرده باشید، حتماً می‌دانید که بسیاری از گوشی‌ها، در کشور هند منفجر شده‌اند. در آخرین حادثه انفجار گوشی‌ها، یک دستگاه Realme 8 منفجر شده است. اما دقیقاً چه بلایی بر سر این گوشی آمده است؟

انفجار Realme 8 در هند و خراب شدن کامل دستگاه

چند روز پیش در ترنجی خواندیم که یک دستگاه شیائومی Mi 11 Lite 4G در هند منفجر شده است.

 

انفجار شیائومی Mi 11 Lite به هنگام شارژ شدن در هند

 

حال EqualLeaks از یک مورد انفجار دیگر خبر می‌دهد. این مورد انفجار، از شیائومی و برندهای زیر مجموعه آن نیست. بلکه این مورد، مربوط به انفجار یک دستگاه میان رده از زیر مجموعه اوپو، یعنی ریلمی است. مدل دقیق دستگاه منفجر شده، Realme 8 است. این گوشی که مدتی پیش در هند معرفی شد، فروش نسبتاً موفقی داشت. اما تا به حال، یکی دو مورد انفجار از این دستگاه گزارش شده است که جدیدترین آن، مربوط به سه روز قبل بوده است.

کاربری که در مورد این انفجار در حساب کاربری توییتر خود صحبت کرده است، بسیار ناراضی و عصبانی به نظر می‌رسد. او اظهار دارد که اصلاً انتظار چنین حادثه‌ای را نداشته است. همچنین او ریلمی را به بازی کردن با جان مشتریان خود متهم کرده است! با توجه به عصبانیت زیاد این کاربر، ظاهراً او به دنبال شکایت از این کمپانی چینی است. اما ریلمی نیز در رابطه با این انفجار، بی تفاوت نبوده است. مسئولان ریلمی هند، از کاربر آسیب دیده تقاضا داشته‌اند تا با او، جزئیاتی از انفجار را به اشتراک بگذارند تا آن‌ها بتوانند علت حادثه و جزئیات آن را بررسی کنند.

اما در این بین، اجازه دهید تا نگاهی به عواقب انفجار Realme 8 بیندازیم. کاربری که این حادثه را اطلاع رسانی کرده است، صحبتی از آسیب‌های جانی به میان نیاورده است. اما وی عکس گوشی منفجر شده خود را به اشتراک گذاشته است. در قاب پشتی این گوشی منفجر شده، می‌توان به وضوح دید که اجزای داخلی آسیب دیده‌اند. حتی گوشی در حال نصف شدن است و این ریلمی ٨ را کاملاً بلا استفاده می‌کند.

قاب جلویی نیز به شدت آسیب دیده است و نمایشگر هم جدا شده است و هم شکسته است. تنها چیزی که به نظر می‌رسد سالم مانده باشد، ماژول دوربین اصلی است. با توجه به سابقه پیگیری این موارد از سوی برندها، هندی‌های آسیب دیده از این حوادث، معمولاً خواسته یا ناخواسته، باتری گوشی خود را سوراخ کردند. همین موضوع سبب انفجار گوشی می‌شود. بنابراین احتمالاً این انفجار، مانند موارد قبلی به دلیل بی احتیاطی کاربر بوده است. اما در صورت ارائه هر گونه پاسخ رسمی به این اتفاق و معلوم شدن نتیجه تحقیقات ریلمی، جزئیات آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

نظر شما در مورد انفجار Realme 8 در هند چیست؟ شما فکر می‌کنید که مسبب اصلی این حوادث، کدام طرف م اجرا باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
طاها قلی پور

اینا چرا خودشونو منفجر نمی کنن ؟ بیچاره شیاومی و …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️