حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین سوپر تله فوتو پریسکوپی شیائومی ۱۲ اولترا قابلیت زوم ۵ برابری دارد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی در دسامبر ۲۰۲۱ از سری گوشی های هوشمند Xiaomi 12 رونمایی کرد. در آن زمان، این شرکت سه مدل شامل Xiaomi 12X، Xiaomi 12 و Xiaomi 12 Pro را معرفی کرد. با این حال گزارش هایی حاکی از آن است که این سری، مدل پرچمدار دیگری نیز به همراه دارد. شیائومی ۱۲ اولترا احتمالا در ماه مارس (اواخر اسفند یا اوایل فروردین) معرفی خواهد شد؛ و در حال حاضر گزارش هایی از ویژگی های آن وجود دارد. آخرین گزارش ادعا می‌کند که دوربین سوپر تله فوتو پریسکوپی شیائومی ۱۲ اولترا از زوم ۵ برابری اپتیکال پشتیبانی خواهد کرد.

شیائومی ۱۲ اولترا از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند

با آنکه، برخی از شایعات در گذشته ادعا می‌کردند که شیائومی ۱۲ اولترا به نفع میکس ۵ کنار گذاشته خواهد شد، اما هم اکنون به نظر می‌رسد واقعا این گوشی در دست توسعه است. وبلاگ نویس محبوب فناوری یعنی Digital Chat Station، با انتشار پستی در اکانت ویبو خود گفت: «با نگاهی به رندر ها و قاب منتسب به شیائومی ۱۲ اولترا، (با توجه به وجود لنزی مربعی شکل) این گوشی از دوربین تله فوتو پریسکوپی برخوردار است. این دستگاه به لطف این دوربین تله فوتو قابلیت زوم پنج برابری اپتیکال را خواهد داشت.»

پست Digital Chat Station در ویبو

با توجه به رندر های عجیب و اغراق آمیز پرچمدار آینده این غول تکنولوژی چینی، انتظار داریم که به جز دوربین تله فوتو پریسکوپی شیائومی ۱۲ اولترا، ویژگی های جذاب دیگری نیز برای دوربین این تلفن هوشمند پرچمدار در نظر گرفته شده باشد. طبق گزارش GizChina، شیائومی ۱۲ اولترا از ماژول دوربین سه گانه+دوربین سوپر تله فوتو پریسکوپی استفاده خواهد کرد. همچنین ادعا می‌شود که دوربین این دستگاه با کمک لایکا توسعه یافته است. اگر این امر حقیقت داشته باشد، Xiaomi 12 Ultra اولین گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت چینی خواهد بود که موفق به دریافت تاییدیه لایکا شده است.

رندر Xiaomi 12 Ultra

پیش از این، تنها دو تولید کننده گوشی های هوشمند هواوی و شارپ موفق به همکاری با لایکا شده بودند. در حقیقت شیائومی سومین شرکت سازنده تلفن های هوشمند است که با این برند همکاری می‌کند. گفته می‌شود دوربین اصلی شیائومی ۱۲ اولترا رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی (سنسور سامسونگ GN 5) خواهد داشت.

رندرهای شیائومی ۱۲ اولترا با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی Leica را ببینید

شکی نیست که شیائومی ۱۲ اولترا از صفحه نمایش AMOLED ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن QHD+ و تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برد. همچنین انتظار داریم که گران قیمت ترین نسخه این تلفن هوشمند به ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز شود. گفته می‌شود باتری این دستگاه نیز حداقل ظرفیت ۴,۵۰۰ میلی آمپری خواهد داشت. متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی درباره توان شترژ بی سیم یا وایرلس این گوشی هوشمند در دست نیست.

نظر شما درباره پرچمداران شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی