حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمجیک ۷ با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در GeekBench مشاهده شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ZTE، شایعات

چندی پیش مشخصات نوبیا ردمجیک ۷ در میان داده های TENAA مشاهده شده بود. هم اکنون لیست GeekBench، امتیازات و مشخصات بیشتری از این گوشی هوشمند گیمینگ را در اختیار ما قرار می‌دهد.

لیست GeekBench تراشه پرچمدار کوالکام را برای ردمجیک ۷ تأیید می‌کند

در حال حاضر جانشین نوبیا رد مجیک ۶ با تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در GeekBench مشاهده شده است. Nubia NX679J موفق به کسب امتیاز ۱۲۱۹ در تست تک هسته ای و امتیاز ۳۷۳۲ در تست چند هسته ای شده است. لیست بنچمارک گیک بنچ همچنین مشخص می‌کند که تلفن هوشمند گیمینگ آینده ZTE دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم خواهد بود.

امتیازات گیک بنچ


همچنین مطابق انتظار، ردمجیک ۷ از بروزترین نسخه اندروید، یعنی اندروید ۱۲ برخوردار خواهد بود. متاسفانه لیست GeekBench مشخصات زیادی از این دستگاه را به اشتراک نمی‌گذارد. اما گواهی 3C چین در گذشته تأیید کرده بود که Nubia Red Magic 7 از باتری ۴,۴۰۰ میلی آمپری ساعتی به همراه فست شارژ ۱۶۵ وات استفاده خواهد کرد.

آن‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، ردمجیک ۷ دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی OLED با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود. همچنین انتظار داریم که گران قیمت ترین نسخه این تلفن هوشمند گیمینگ به ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود. برخی گزارش ها ادعا می‌کنند که بلک شارک ۵ با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس عرضه می‌شود. اما Nubia RedMagic 7 به جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام مجهز خواهد بود.

ردمجیک ۶

گفته می‌شود که این دستگاه در مجموع به چهار دوربین مجهز شده است. و سنسور دوربین اصلی رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی خواهد داشت. متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه و یا حتی رونمایی نوبیا رد مجیک ۷ در دست نیست. اما انتظار داریم که در آینده ای نزدیک مشخصات بیشتری از این گوشی هوشمند گیمینگ منتشر شود.

مشخصات کامل RedMagic 7 در میان داده های TENAA مشاهده‌ شد

با توجه به مشخصات فاش شده ردمجیک ۷ نظر شما درباره این تلفن هوشمند گیمینگ چیست؟ این دستگاه را ترجیح می‌دهید یا یکی از عضو های سری بلک شارک ۵ شیائومی را؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی