حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت گوشی گیمینگ Redmagic 7 را تماشا کنید: یک گوشی با فن RGB داخلی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، تماشا کنید، مقاومت، نوبیا

گوشی های گیمینگ معمولا عملکرد خوبی در تست مقاومت JRE ندارند. امشب اما یکی از جدیدترین گوشی های گیمینگ بازار زیر دست وی قرار گرفته است. بیاید با هم تست مقاومت گوشی گیمینگ Redmagic 7 را تماشا کنیم. ردمجیک ۷ یک گوشی با فن RGB داخلی از برند نوبیا است که خود زیربرند ZTE محسوب می شود.

تست مقاومت گوشی گیمینگ Redmagic 7

فن RGB ردمجیک ۷ از نمای بقل

فن RGB ردمجیک ۷ از نمای بقل

نوبیا Redmagic 7 گوشی گیمینگ خاصی است. در حالی که در دنیای فناوری تلاش می شود لپتاپ های بدون فن تولید کنند، این برند موبایل با فن تولید می کند! به هر صورت اما فن این گوشی LED RGB دارد که در نوع خود زیباست. همچنین طراحی خاص قاب پشتی و دکمه های جانبی اضافی برای گیمینگ حتی آن را جذاب تر می کند.

پرسش اما اینجاست که از آن محفظه عبور هوا روی فریم کناری دستگاه، نقطه ضعفی برای مقاومت آن ایجاد شده است یا نه؟ پاسخ این پرسش در ویدیو زیر برای شما ارایه می شود:

 

 

همانطور که دیدید، در درجه اول این فن واقعا کار می کند. هرچند شاید این موضوع به خنک شدن بیشتر گوشی خیلی کمک عجیبی نکند اما بودنش حس خوبی به کاربر می دهد. خبر خوب اینکه این گوشی گیمینگ مثل اکثر گوشی های گیمینگ دیگر که در تست JRE شکستند، نشکست!

همینطور در برابر خط و خش و شعله هم عملکرد خوبی را از خود نشان داد. در کل می تواند گفت که گوشی های گیمینگ ردمجیک از نظر تست مقاومت نسبت به دیگر رقبا می تواند عملکرد خوبی داشته باشد. نظر شما درباره مقاومت ردمجیک ۷ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)