حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین سلفی زیرنمایشگر در یک مدل خاص از RedMagic 7 استفاده خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، نوبیا

سری RedMagic 7 قرار است ماه آینده، یعنی در اسفند ماه، رسمی شود و قبل از عرضه آن، شاهد لیست‌ها و افشا های متعددی برای این دستگاه بودیم. اوایل امروز، خود این شرکت نیز تصاویری از آن را به رسانه های اجتماعی منتشر کرد و طراحی این گوشی هوشمند را فاش کرد. اکنون، افشاگر معروف DigitalChatStation نشان می‌دهد که این سری ممکن است از دستگاهی با دوربین زیر صفحه نیز برخوردار باشد.

 

درست شنیدید؛ اطلاعات فاش شده بیان می کند که یکی از انواع سری RedMagic 7 دارای دوربین زیر نمایشگر خواهد بود. با این حال، این می تواند “اولین گوشی هوشمند گیمینگ با چنین فناوری دوربین زیر صفحه” باشد.

در گذشته، شایعه ارائه گوشی Z30 نوبیا را با این فناوری دیده بودیم. با این حال، این یک تلفن تحت نام تجاری گیمینگ RedMagic نبود. اما اکنون که فاش شده یک گوشی RedMagic ممکن است با چنین فناوری ارائه شود، می توان انتظار داشت که این گوشی به یک رقیب بزرگ در حوزه گیمینگ در بازار تبدیل شود. رقیبی که شاید تا مدت مشخصی بی‌رقیب باشد!

استفاده از دوربین زیر صفحه در RedMagic 7

علاوه بر این، گزارشات جدید مشخصات سری RedMagic 7 را به اشتراک می گذارد. این سری از گوشی های گیمینگ نوبیا با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه خواهند شد و با رم 18 گیگابایتی همراه خواهد بود. این گوشی هوشمند دارای یک فن خنک کننده فعال 20000 دور در دقیقه برای حفظ پایداری و کاهش دمای دستگاه در هنگام بازی است.

این سری دارای صفحه نمایش اولد با نرخ تازه سازی 165 هرتز می‌باشد و یکی از نکات برجسته آن نیز، فناوری شارژ سریع فوق سریع 165 واتی خواهد بود.

به گزارش منبع، جدا از این مشخصات، این دستگاه قبلاً در چند سایت صدور گواهینامه ظاهر شده و اطلاعات آن چندین بار به بیرون درز کرده است. RedMagic 7 دارای پنل 6.68 اینچی اولد با وضوح +FHD خواهد بود که باتری 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. این اسمارت فون دارای لنز اصلی 64 مگاپیکسلی است و توسط اندروید 12 اجرا می شود. تیزر های اخیر نشان داده است که این دستگاه دارای امتیاز آنتوتو 1101769 است که در حال حاضر بالاترین امتیاز در بین گوشی های گیمینگ محسوب می شود.

گوشی گیمینگ نوبیا RedMagic 7 چهار رکورد جدید را ثبت خواهد کرد

منتظر گوشی گیمینگ نوبیا هستید؟ برای من که این دستگاه هر روز جذاب و جذاب‌تر می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری