حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گیمینگ نوبیا RedMagic 7 چهار رکورد جدید را ثبت خواهد کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، نوبیا

گوشی گیمینگ RedMagic 7 مدتی است در کارخانه شایعات سروصدا به پا می کند. طبق تیزرهای رسمی، گوشی گیمینگ نوبیا RedMagic 7 چهار رکورد جدید را ثبت خواهد کرد. البته اکثر آنها درباره عملکرد سخت افزاری است.

گوشی گیمینگ نوبیا RedMagic 7

به صورت رسمی گفته می شود که RedMagic 7 با چهار رکورد همراه خواهد بود که هنوز در هیچ گوشی گیمینگ دیده نشده است.

سری گیمینگ ZTE یعنی نوبیا Red Magic آماده است تا عضو جدید خود را با نام RedMagic 7 عرضه کند. اکنون و قبل از عرضه رسمی، این شرکت چهار عددی را به نمایش گذاشته است که در آنها RedMagic 7 آتی در مقایسه با رقبا دست بالا را دارد. علاوه بر این، DigitalChatStation تصویر آداپتور شارژ سریع 165 واتی این گوشی را نیز به اشتراک گذاشته است.

شارژر ۱۶۵ وات RedMagic 7

شارژر ۱۶۵ وات RedMagic 7

برند گیمینگ RegMagic در Weibo چهار پوستر را منتشر کرده که در تصویر اصلی مطلب آن ها را می بینید. قابل ذکر است که این گوشی هوشمند در چهار بخش مختلف بالاترین ارقام را دارد. در ابتدا، این شرکت امتیاز “41279” تلفن را نشان می دهد که ظاهراً عملکرد سیستم خنک کننده را نشان می دهد.

علاوه بر این، این تلفن دارای پشتیبانی از شارژ سریع 165 واتی است که دوباره سریع‌ترین پشتیبانی از شارژ برای هر تلفن تجاری تا به امروز خواهد بود.

برند RedMagic همچنین رقم “1101769” را به نمایش گذاشت که چیزی جز امتیاز بنچمارک AnTuTu دستگاه نیست. این امتیاز در مقایسه با امتیاز 1061361 در Moto Edge X30 که به تازگی عرضه شده، بسیار چشمگیر است چرا که همان تراشه در RedMagic 7 هم حاضر هست.

در نهایت، این شرکت همچنین عدد “100 درصد” را به نمایش گذاشت که می تواند 100 درصد طیف رنگی P3 را در این گوشی نشان دهد.

آداپتور شارژ سریع بزرگ به نظر می رسد و عبارت “165W” روی آن نوشته شده است. طبق گواهینامه های قبلی، این گوشی هوشمند دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این شارژر سریع 165 واتی برای شارژ دستگاه تا 50 درصد تنها در 5 دقیقه برنامه ریزی شده است.

ردمجیک ۷ با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در GeekBench مشاهده شد

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به وجود تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 1 و 18 گیگابایت رم اشاره کرد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی FHD+ با پنل OLED و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود. این دستگاه در تست Geekbench با اندروید 12 دیده شده است.

نظر شما درباره این گوشی گیمینگ جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)