حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی RedMagic ۷ از یک تراشه مستقل مخصوص بازی درکنار Snapdragon 8 Gen 1 بهره می‌برد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ZTE

ردمجیک به‌عنوان برند گیمینگ زیرمجموعه ZTE، درحال آماده شدن برای عرضه سری گوشی‌های هوشمند RedMagic ۷ خود است. رونمایی از این خانواده احتمالا در هفته آینده انجام خواهد شد. پیش از معرفی رسمی اما، این شرکت تاکنون شماری از مشخصات برجسته گوشی را به‌اشتراک گذاشته است. امروز نیز، ردمجیک به‌صورت رسمی اعلام کرده که از یک تراشه مستقل مخصوص در کنار چیپست اصلی آن یعنی Snapdragon 8 Gen 1 استفاده کرده است تا تجربه‌ي کاملا جدیدی را در پرداختن به بازی‌های مختلف در RedMagic ۷ به‌ارمغان آورد.

تراشه مخصوص بازی RedMagic ۷

ردمجیک با انتشار یک پوستر در حساب رسمی Weibo، استفاده گوشی گیمینگ RedMagic ۷ از تراشه جدید را تأیید کرد. درحال‌حاضر، ما می‌دانیم که قدرت RedMagic ۷ از چیپست Snapdragon 8 Gen 1 کوالکام تأمین می‌شود.

طبق گفته این شرکت، سیستم جدید به‌کمک تراشه داخلی Red Core آمده و انتظار می‌رود که به ارائه یک تجربه بهتر در مواردی شامل بهبود صدا، نور صفحه، لرزش و لمس درهنگام پرداختن به بازی‌های مختلف در این گوشی کمک کند.

تراشه مخصوص بازی RedMagic ۷

تراشه مخصوص بازی RedMagic ۷

پیش از این گفته می‌شد که دستگاه گیمینگ آینده ردمجیک دارای صفحه خنک‌کننده مایع VC با مساحت 4124 میلی‌مترمربع است. این گوشی همچنین از فناوری شارژ سریع 135 واتی پشتیبانی می‌کند و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی دارد.

RedMagic ۷ با حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 عرضه خواهد شد. این دستگاه با سیستم‌عامل اندروید 12 در خارج از جعبه ارائه شده و دارای رابط کاربری اختصاصی گوشی‌های RedMagic نیز مي‌باشد.

به‌غیر از سخت‌افزار، RedMagic ۷7 از یک پنل نمایشگر 6.8 اینچی OLED با وضوح +Full-HD بهره می‌برد. صفحه‌نمایش استفاده شده در این دستگاه همچنین دارای رفرش‌ریت 165 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی بالاتری نسبت به نسل پیشین خود خواهد بود. این دستگاه همچنین دارای یک سیستم دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی تکی نیز می‌باشد که پیش از این نیز به‌صورت رسمی اعلام شد که نسخه‌ای خاص از آن، با یک دوربین سلفی زیر نمایشگر عرضه خواهد شد.

دیدگاه شما پیرامون استفاده ردمجیک از یک تراشه مخصوص بازی در گوشی گیمینگ RedMagic ۷ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

بعضی مواردش عالیه، رفرش 165 هرتز، فست شارژ135واتی، مساحت خنک کننده هم فکر کنم بزرگتر شده که حتما هم همینطوره، درمورد تراشه اختصاصی که توضحی داده نشده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی