حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه جهانی RedMagic 7 Pro با دوربین زیر نمایشگر به زودی رونمایی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، نوبیا

ساعاتی پیش رد مجیک تایید کرد که نسخه برتر پرچمدار گیمینگ خود، RedMagic 7 Pro را کمتر از دو هفته دیگر به بازار های بین‌المللی معرفی می‌کند. این دستگاه اولین تولید ویژه بازیست که فناوری دوربین زیر نمایشگر (UDC) را با خود برای عاشقان تولیدات گیمینگ به همراه دارد. به گفته انی برند این فناوری رد مجیک 7 پرو را به یک “تولید مخصوص بازی با سطحی بالاتر” تبدیل می کند.

گوشی های سری Red Magic 7 رسما معرفی شدند: نسخه پرو با دوربین زیر نمایشگر و شارژر ۱۶۵ وات

می‌دانید که ردمجیک پیش از این دوگانه رد مجیک 7 و رد مجیک 7 پرو را معرفی کرده است. و می‌دانستیم که حداقل یکی از این گوشی‌ های هوشمند گیمینگ رده بالا برای سال 2022 در خارج از کشور چین نیز عرضه خواهد شد. با این حال، بسیاری از طرفداران آن ممکن بود که به امید نسخه حرفه ای و پریمیوم تر منتظر بوده باشند. اما اکنون خبر خوش برای ان دسته این است که این برند اعلام کرده است که احتمالا این صبر آنها نتایج مثبتی به همراه دارد، زیرا نسخه جهانی 7 پرو در راه است.

 

جدیدترین تیزر های این شرکت نشان میدهد که این دستگاه در واقع با همان صفحه نمایش همراه بادوربین زیر نمایشگر ( UDC ) در زمان عرضه اولیه در چین، به بازار های جهانی عرضه می‌شود. این یعنی فضای کامل و بی نقصی را برای بازی‌ های موبایلی در پنل جلویی 6.8 اینچی RedMagic 7 Pro در اختیار دارید. اگرچه این نسل اول دوربین های زیر صفحه در تولیدات ردمجیک است. به همین دلیل احتمالا شامل بعضی از کاستی ها در برخی مشخصات دیگر مانند کیفیت عکس های سلفی خواهد بود. البته کاربران احتمالاً با دانش به این موضوع و درک موانع و موارد این فناوری بسیار پیشرفته به سراغ این گوشی خواهند رفت.

نسخه جهانی RedMagic 7 Pro با دوربین زیر نمایشگر به زودی رونمایی خواهد شد

مشخصات خانواده RedMagic 7

رد مجیک پیش از این نام خود را به عنوان یک پرچمدار اندرویدی با یکی از بالاترین نرخ های به‌روزرسانی صفحه در این صنعت ثبت کرده است. بله ما راجع به رد مجیک 7 حرف می‌زنیم. این گوشی دارای نمایشگر 6.8 اینچی OLED با رزولوشن +FHD بوده که رفرش‌ ریت چشمگیر 165 هرتز را ارائه می‌دهد.اما با این حال، ردمجیک تشخیص داده است که با توجه به نمایشگر خاص RedMagic 7 Pro با دوربین زیر صفحه، تنها به نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 960 هرتز بسنده کند. اما حتماً کسانی هستند که ممکن باشد به دلیل عدم وجود یک پانچ مزاحم در وسط صفحه این نسخه را انتخاب کنند!

این دو پرچمدار گیمینگ در مشخصات داخلی خود دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 می‌باشند. همچنین اندروید 12 را نیز به همراه رابط ویژه گیمینگ ردمجیک در خارج از جعبه اجرا می‌کنند. این گوشی های هوشمند دارای یک ماژول دوربین سه‌گانه هستند که لنز اصلی آن شامل یک سنسور 64 مگاپیکسلی می‌شود. این لنز با یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی، ترکیب دوربین این پرچمداران را تکمیل می‌کند.

به طور ویژه، رد مجیک 7 پرو با پیکربندی هایی که تا 18 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی را شامل می‌شود، در چین عرضه می‌شود. اما به لطف گسترش با ویژگی رم مجازی، شما حتی می‌توانید میزان حافظه رم این دستگاه را به 24 گیگابایت نیز برسانید! البته هنوز هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا این نسخه ها نیز به بازار های جهانی می‌آیند یا خیر، وجود ندارد. RedMagic احتمالاً این نکته را در رویداد معرفی آینده خود در 24 فروردین ماه روشن خواهد کرد.

 

منتظر رد مجیک 7 پرو هستید؟ از دوربین های زیر صفحه با توجه به تازه‌وارد بودن آنها در دنیای تکنولوژی و کاستی های احتمالی مربوطه استقبال می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری