حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جزئیاتی از IQOO 9 Pro افشا شد؛ حسگر انگشت اولتراسونیک در زیر نمایشگر +QHD خمیده

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | IQOO، شایعات

همانطور که در ترنجی برای شما نوشتیم سری iQOO9 در تاریخ 15 دی ماه 1400 در چین رونمایی خواهد شد. و اما امروز، این شرکت پوستر های جدیدی را برای تایید جزئیات نمایشگر گوشی iQOO 9 Pro منتشر کرد. طبق شایعات، iQOO 9 Pro دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی است. پوستر های رسمی تایید می کنند که این دستگاه به یک پنل آمولد LTPO با لبه هایی خمیده مجهز خواهد شد و دارای یک سوراخ پانچ در بالای صفحه نمایش و در قسمت مرکزی آن است.

جدیدترین تولید شرکت آیکو که iQOO 9 Pro نام دارد احتمالاً صفحه نمایشی با حاشیه های باریک خواهد داشت از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می کند. این شرکت تایید کرد که صفحه نمایش این دستگاه دارای نرخ نمونه برداری لمسی آنی کم نظیر 1000 هرتز، نسبت کنتراست 800000:1، روشنایی 1500 نیت، رنگ های 10 بیتی و تراکم پیکسلی 517ppi است. و این مجموعه مشخصات عالی به نظر می‌رسد.

 

iQOO 9 Pro

به نقل از منبع اما این مشخصات در نقطه‌ای جالبتر می‌شود که این نماینده آیکو مجهز به اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در زیر صفحه نمایش خود است که به کاربران اجازه می دهد قفل دستگاه را حتی با دست های چرب و خیس و کثیف باز کنند! علاوه بر آن، این تکنولوژی جدید اجازه می دهد تا کاربران را به راحتی از یک منطقه گسترده برای اسکن اثر انگشت خود استفاده کنند؛ منطقه‌ای به بزرگی 578 میلی‌متر مربع بر روی صفحه نمایش!

نمای پایین این دستگاه نیز نشان می دهد که دارای اسلات سیم کارت، پورت USB-C و حفره‌های بلندگو است.

حجم باتری IQOO 9 و IQOO 9 PRO و قابلیت‌های شارژ آنها مشخص شد

گزارش های دیگر نشان می دهد که این شرکت پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 را به عنوان قلب تپنده iQOO 9 Pro انتخاب کرده است و باتری 4700 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 120 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند، به این قلب تپنده قدرت خواهد داد. این دستگاه با اندروید 12 و مجهز به رابط کاربری OriginOS Ocean از پیش نصب شده است. این پرچمدار جذاب احتمالاً با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 عرضه شود.

در بخش دوربین اما انتظار می‌رود که ماژول دوربین پشتی این دستگاه دارای سنسور دوربین اصلی مدل GN5 سامسونگ با رزولوشن 50 مگاپیکسلی به کمک OIS گیلمبال باشد. این دوربین اصلی می‌تواند با سنسور 50 مگاپیکسلی JN1 سامسونگ همراه شود که زاویه فوق‌العاده عریض 150 درجه‌ای خواهد داشت! دوربین سوم نیز یک نمونه تله فوتو 16 مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال با زوم اپتیکال 2.5 برابری خواهد بود و به نظر در این بخش نیز آیکو دست پر به میدان آمده است.

 

مشخصات IQOO 9 Pro هر روز جذاب و جذاب‌تر می‌شود؟ منتظر رونمایی از این دستگاه هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری