حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ مشخص شد: ۲۱ دی ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

مدتی هست که تراشه های پرچمدار مدیاتک Dimensity 9000 و کوالکام Snapdragon 8 Gen 1 معرفی شدند اما سامسونگ هنوز پردازنده پرچمدار موبایلی خود را برای سال 2022 عرضه نکرده است. امروز، این شرکت رسما اعلام کرد که طرفداران سامسونگ دیگر انتظار طولانی نخواهند داشت و نسل بعدی پردازنده Exynos به زودی رونمایی خواهد شد. بله، تاریخ معرفی تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ مشخص شده و ۲۱ دی ۱۴۰۰ خواهد بود.

تاریخ معرفی تراشه اگزینوس ۲۲۰۰

این شرکت از طریق توییتی با هشتگ #PlaytimeIsOver تاریخ معرفی رسمی تراشه جدید را اعلام کرد. این شرکت همچنین اعلام کرد که نسل بعدی پردازنده اگزینوس دارای پردازنده گرافیکی RDNA2 AMD است. چیپست آینده احتمالاً از همان فرآیند ساخت  ۴ نانومتری مورد استفاده در اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده خواهد کرد.

توییت رسمی سامسونگ برای تاریخ معرفی تراشه اگزینوس جدید

توییت رسمی سامسونگ برای تاریخ معرفی تراشه اگزینوس جدید

سامسونگ از چیپست Exynos 2200 در Galaxy S22، Galaxy S22+ و Galaxy S22 Ultra استفاده خواهد کرد. در حالی که این شرکت قول می دهد که Exynos 2200 عملکرد بازی را به طور قابل توجهی بهبود بخشد، این موضوع در صورتی که چیپست در بازارهای معدودی موجود باشد، اهمیت زیادی خواهد داشت.

شایعه شده است که سامسونگ از پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 در دستگاه های سری Galaxy S22 که در آمریکای شمالی، چین و هند عرضه خواهند شد، استفاده خواهد کرد. نسخه اروپایی و کره جنوبی گلکسی اس 22 احتمالاً دارای پردازنده Exynos 2200 خواهد بود.

تراشه گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ در ایران چه مدلی خواهد بود؟

طبق اطلاعات قبلی، Exynos 2200 دارای یک هسته CPU مدل Cortex-X2، سه هسته CPU مدل Cortex-A710 و چهار هسته CPU مدل Cortex-A510 خواهد بود. این تراشه دارای پردازنده گرافیکی AMD RDNA2 با ویژگی‌های HDR، ردیابی پرتو (یا Ray-tracing) و سایه‌زنی با نرخ متغیر است. تراشه آینده همچنین می تواند یک مودم 5G بهبود یافته، یک ISP بهتر و پردازش هوش مصنوعی بهبود یافته داشته باشد.

نظر شما چیست؟ این تراشه سامسونگ می تواند سال ۲۰۲۲ را برای کاربران زیباتر کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، جناب عطایی لیتوگرافی چیپ اسنپ رونوشتید44نانونتری که فکر کنم اشتباه تایپیه چون باید میزدید4نانومتری،
خب خود اگزینوس که از 990 به بعد بهتر عمل کرده و بهینه تر بوده، حالا باید دید اگزینوس2200 معرفی شده چطوریه بخصوص گرمای این چیپست تا با اسنپ8نسل 1 مقایسه بشه، چون هردوتراشه ساخت خود سامسونگ هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)