حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ماه معرفی وان پلاس ۱۰ پرو رسما تایید شد: اول ۲۰۲۲

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

به نظر می رسد که OnePlus محبوبیت همیشگی خود را ندارد. شاید دلیل را بتوان در دستگاه هایی دید که صحبت متفاوتی برای گفتن ندارند و عملا یک پکیج تکراری را مثل دیگر پرچمداران ارایه می کنند. هر چند به نظر نمی رسد که سال ۲۰۲۲ هم این روال بخواهد تغییر کند اما به هر حال OnePlus 10 Pro می تواند دستگاه مهمی برای این سال باشد. امروز ماه معرفی وان پلاس ۱۰ پرو رسما تایید شده و می دانیم که در ماه اول سال ۲۰۲۲ یا همان ژانویه معرفی خواهد شد.

ماه معرفی وان پلاس ۱۰ پرو

تایید ماه ژانویه برای معرفی وان پلاس ۱۰ پرو

تایید ماه ژانویه برای معرفی وان پلاس ۱۰ پرو

به تازگی و در ویبو پیت لاو تایید کرد که OnePlus 10 Pro در ماه ژانویه در چین عرضه خواهد شد. ما تا کنون می دانیم که OnePlus 10 Pro از چیپست کوالکام Snapdragon 8 Gen 1 قدرت می گیرد. سری OnePlus 10 حوالی فروردین ۱۴۰۱ در خارج از چین عرضه خواهد شد.

پرچمدار آینده وان پلاس یعنی OnePlus 10 Pro، یکی از موردانتظارترین گوشی های هوشمند سال 2022 است و به نظر می رسد که به زودی آن را خواهیم شناخت. امروز، مدیر عامل OnePlus آقای Pete Lau تایید کرد که OnePlus 10 Pro در ماه ژانویه وارد بازار خواهد شد.

پیت این خبر را در حساب شخصی خود در Weibo به اشتراک گذاشت و نوشت:

«در ژانویه می بینمت» همراه با هشتگ برای OnePlus 10 Pro

با این حال، جدول زمانی عرضه جهانی و دیگر بازارهای این گوشی هنوز مشخص نیست. انتظار می رود سری OnePlus 10 ابتدا در چین عرضه شود و مدتی بعد در بازارهای دیگر نیز عرضه شود.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد معرفی وان پلاس 10 مدل پایه وجود ندارد، اما می‌توان انتظار داشت که در همان رویداد در کنار همتای پرو خود معرفی شود، شاید هم نشود.

این شرکت در اوایل ماه جاری در جریان اجلاس فناوری اسنپدراگون کوالکام از سری OnePlus 10 رونمایی اولیه کرد. OnePlus همچنین تایید کرد که سری OnePlus 10 مجهز به جدیدترین و بهترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود.

وان پلاس و پرچمدارانش برای شما هنوز جذاب هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)