حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل مدیر ارتباطات AR متا را برای کار بر روی هدست واقعیت ترکیبی خود استخدام کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، واقعیت افزوده (AR)

ازآنجایی‌که شایعات در مورد هدست واقعیت ترکیبی اپل افزایش یافته است، گفته می‌شود که این شرکت سرپرست ارتباطات واقعیت افزوده متا را استخدام کرده است. همان‌طور که مارک گورمن از بلومبرگ در خبرنامه Power On خود گزارش می‌دهد، اپل اخیرا Andrea Schubert، مدیر ارتباطات و روابط عمومی متا، را به‌منظور کار بر روی برنامه‌های واقعیت افزوده به استخدام شرکت خود درآورده است.

استخدام مدیر ارتباطات AR متا توسط اپل

تاکنون بلومبرگ گزارش داده است که هدست AR اپل می‌تواند متن، ایمیل، نقشه، بازی و موارد دیگر را از طریق نمایشگرهای هولوگرافیک تعبیه‌شده در لنز آن نمایش دهد. سال گذشته، مارک گورمن فاش کرد که این شرکت دو استراتژی برای دستگاه‌های واقعیت افزوده خود دارد، یکی عینک AR و دیگری یک هدست AR/VR پیشرفته‌تر.

پیش از این عرضه، اپل شروع به استخدام متخصصان خود در یک ردیف کرده است. به من گفته شده است که این شرکت آندریا شوبرت، مدیر ارتباطات و روابط عمومی شرکت متا را برای تلاش‌های واقعیت افزوده خود استخدام کرده است.

آخرین شایعات حاکی از آن است که این دستگاه برای کاربران پیشرفته هدف قرار خواهد گرفت زیرا دارای دو نمایشگر 8K برای نمایش تصاویر با وضوح فوق‌العاده بالا است. مینگ چی کو معتقد است که هدست AR/VR اپل مجهز به حسگرهای سه‌بعدی پیشرفته خواهد بود که نه‌تنها می‌توانند اشیاء را در یک صحنه تشخیص دهند، بلکه حرکات دست کاربر را نیز شناسایی می‌کنند.

استخدام مدیر ارتباطات AR متا توسط اپل

استخدام مدیر ارتباطات AR متا توسط اپل

درحالی‌که او ابتدا استدلال می‌کرد که انتظار می‌رفت «عینک اپل» به‌شدت به آیفون متکی باشد، اکنون این تحلیلگر می‌گوید که این دستگاه دارای یک تراشه پیشرفته برای کار بدون تلفن در نزدیکی خود خواهد بود. گزارش دیگری از Kuo ادعا می‌کند که وزن این هدست حدود 350 گرم می‌باشد.

درحالی‌که منابع متعدد بر این باور بودند که هدست AR/VR اپل در سال 2020 معرفی خواهد شد، اکنون به‌نظر می‌رسد که این شرکت ممکن است برنامه‌هایی برای معرفی محصول جدید در سال 2022 داشته باشد.

درحال‌حاضر، محتمل‌ترین سناریو این است که هدست اپل در اواخر سال 2022 وارد فروشگاه‌ها خواهد شد. البته تا زمانی که اپل به‌طور رسمی دستگاه جدید را معرفی نکند، همه‌چیز می‌تواند تغییر کند؛ اما با استخدام روابط عمومی متا توسط اپل، این موضوع نشان می‌دهد که این شرکت در زمینه واقعیت افزوده واقعاً به سمت جلو حرکت می‌کند.

دیدگاه شما پیرامون استخدام مدیر ارتباطات واقعیت افزوده متا توسط اپل به‌منظور کار بر روی پروژه هدست واقعیت ترکیبی این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی