حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر هدست واقعیت ترکیبی اپل طراحی احتمالی آن را نشان می‌دهد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، رندر، واقعیت افزوده (AR)

تاکنون جزئيات ضدونقیضی از جزئيات هدست واقعیت ترکیبی (افزوده+مجازی) اپل شنیده‌ایم. از قدرت سخت‌افزاری گرفته تا ویژگی‌های نرم‌افزاری و حتی قیمت احتمالی آن. با این حال، اطلاعاتی پیرامون طراحی احتمالی این هدست تاکنون ارائه نشده بود. درادامه اما، خالق کانسپت‌های باکیفیت، Ian Zelbo، اخیرا رندر هدست واقعیت ترکیبی اپل را باتوجه به شایعات پیرامون آن منتشر کرده است که با اطلاعات معتبر منتشرشده توسط The Information در اوایل سال جاری، منطبق است. Zelbo این کانپست را “Apple View” نامیده و بیان می‌کند که هدست نهایی اپل باید طراحی مشابه با این داشته باشد.

رندر هدست واقعیت ترکیبی اپل

رندرهای Zelbo بهترین نگاه ما به آنچه می‌تواند یک طراحی تقریباً نهایی برای هدست واقعیت ترکیبی اپل باشد را نشان می‌دهد. آخرین شایعات حاکی از آن است که اپل قصد دارد هدست خود را در اواخر سال 2022، احتمالاً در کنار آیفون‌های سال آینده، رونمایی کند.

رندر هدست واقعیت ترکیبی اپل

رندر هدست واقعیت ترکیبی اپل

رندرها نشان می‌دهند که چگونه اپل بهترین عناصر طراحی AirPods Max و Apple Watch را برای ساخت هدست خود ادغام کرده است. هر دو محصول، دو مورد از بهترین و راحت‌ترین پوشیدنی‌های اپل به‌شمار می‌روند، بنابراین ترکیب عناصر موجود در آن‌ها بسیار منطقی است.

دراینجا نیز، می‌توانید ببینید که چگونه بند دور سر این هدست مشابه بند اپل واچ اسپورت بوده و دارای یک گیره فلزی مدور و یک حلقه برای امنیت و حفظ تعادل بیشتر آن است. همچنین به‌نظر می‌رسد که این هدست از همان آلومینیوم نقره‌ای ایرپاد مکس ساخته شده است و دارای یک پد مشبک نیز می‌باشد که دور چشم کاربران قرار می‌گیرد. در جلوی هدست نیز یک صفحه شیشه‌ای منحنی صاف قرار دارد.

پیش از این، گفته می‌شد که هدست واقعیت ترکیبی اپل که درحقیقت ادغام دو فناوری واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) با یکدیگر در یک دستگاه خواهد بود، بر بازی، رسانه و ارتباطات تمرکز داشته و شامل چندین ماژول حسگر سه‌بعدی بسیار حساس به‌منظور ارائه یک رابط‌کاربری مبتکرانه براساس حرکات دست و تشخیص اشیا می‌باشد.

همچنین طبق یادداشت‌های اخیر منتشرشده، هدست واقعیت افزوده اپل با وجود چالش‌های متعدد، مراحل نهایی توسعه خود را سپری کرده و هم‌اکنون نیز، در فاز دوره پیش از عرضه اولین نسل اپل واچ قرار دارد.

نظر شما در مورد رندرهای ایان از هدست شایعه‌شده اپل چیست؟ آیا برای ورود اپل به این بازار جدید هیجان‌زده هستید؟ طراحی و مشخصات احتمالی این هدست را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی