حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعویض آسان میان حالت AR و VR یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های هدست اپل خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات، واقعیت افزوده (AR)

تحلیلگر معتبر اپل، Ming-Chi Kuo، اخیرا اعلام کرده است که هدست واقعیت ترکیبی این شرکت می‌تواند یک سوئیچ بی‌دردسر بین حالت‌های واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) ارائه دهد و به‌طور بالقوه تبدیل به یکی از نقاط کلیدی فروش این هدست شود.

تعویض آسان میان حالت AR و VR هدست اپل

هدست واقعیت افزوده و واقعیت مجازی اپل که مدت‌ها شایعات آن مطرح شده بود، سرانجام قرار است ازطریق یک دستگاه واحد شامل یک هدست واقعیت ترکیبی ارائه شود که هر دو محتویات AR و VR را با خود به‌همراه دارد. این قابلیت دوگانه می‌تواند راهی کلیدی برای اپل به‌منظور تصاحب این بازار باشد.

مینگ چی کو، تحلیلگر TF Securities، در روز یکشنبه در توییتی به بررسی کلی تجربه واقعیت افزوده و اینکه VR چگونه کار می‌کند، پرداخت. Kuo می‌گوید: «برای بسیاری از مردم، تصور اینکه سوئیچ روان بین واقعیت افزوده و واقعیت مجازی چه نوع تجربه‌ی نوآورانه‌ای می‌تواند ارائه دهد، دشوار است.»

این تحلیلگر ادامه می‌دهد که یک سوئیچ ساده و بی‌دردسر میان AR و VR می‌تواند “یکی از نکات کلیدی فروش این هدست” باشد.

تعویض آسان میان حالت AR و VR هدست اپل

تعویض آسان میان حالت AR و VR هدست اپل

در توئیت دوم، Kuo اصرار دارد که یک هدست واقعیت ترکیبی کامل “نه‌تنها سخت‌افزاری است که می‌تواند از AR و VR پشتیبانی کند، بلکه توانایی یکپارچه‌سازی AR و VR و تعویض آسان آن‌ها برای سناریوهای مختلف را به‌همراه دارد.” این باور به همین دلیل است که Kuo از “AR/MR” برای توصیف هدست استفاده می‌کند.

در گزارش‌های پیشین، اشاره شده بود که هدست اپل تاکنون برای هیئت‌مدیره‌ی این شرکت به‌طور اختصاصی به‌نمایش در‌آمده و قرار است در اوایل سال آینده میلادی به‌طور رسمی معرفی و مدتی پس از آن نیز در تعدادی محدود وارد بازار شود.

همچنین طبق گزارش‌ها، این هدست دچار یک مشکل در توسعه‌ی خود شده بود، اما ظاهراً اکنون به مرحله توسعه «پیشرفته» رسیده است.

دیدگاه شما پیرامون قابلیت تعویض آسان میان حالات واقعیت مجازی و واقعیت افزوده هدست اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی