حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی میکس فولد ۲ از دو نمایشگر و نرخ رفرش بالا بهره می‌برد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

گوشی های هوشمند تاشو در چند ماه اخیر بسیار محبوب شده اند و فروش خوبی را تجربه می‌کنند. اما تنها دو برند از بازار تلفن های تاشو سهم خوبی را کسب کرده اند. گزارش اخیر DSCC نشان می‌دهد که سامسونگ و هواوی ۹۹ درصد از بازار گوشی های تاشو در سه ماهه سوم ۲۰۲۱ را در اختیار دارند. در حالی که سامسونگ ۹۳ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد، هواوی تنها به در اختیار داشتن ۶ درصد از این بازار بسنده کرده است. سایر برندهای سازنده گوشی های هوشمند تاشو از جمله شیائومی، موتورولا، مایکروسافت، TCL و غیره تنها ۱ درصد از این بازار را در اختیار دارند. افشای اطلاعاتی جدید درباره شیائومی میکس فولد ۲ نشان می‌دهد که این دستگاه دارای شماره مدل 22061218C است.

میکس فولد ۲ شیائومی با دوربین سلفی زیر نمایشگر عرضه می‌شود

گفته می‌شود شیائومی میکس فولد ۲ در نیمه دوم ۲۰۲۲ از راه خواهد رسید. بزرگترین نقطه ارتقای Xiaomi MIX Fold2 صفحه نمایش آن است. این دستگاه دارای دو صفحه نمایش داخلی و خارجی خواهد بود که از رفرش ریت بالایی برخوردارند. همان‌طور که می‌دانید فقط نمایشگر خارجی شیائومی میکس فولد از رفرش ریت ۹۰ هرتزی بهره مند است، و صفحه نمایش دیگر تنها نرخ رفرش ۶۰ هرتزی دارد. میکس فولد ۲ این ویژگی نسل قبل را ارتقاء خواهد بخشید. همچنین گفته می‌شود این محصول به دوربین زیر صفحه نمایش نیز مجهز خواهد بود.

مدل نامبر Xiaomi MIX Fold 2

تنها گوشی هوشمند شیائومی که در حال حاضر از دوربین سلفی زیر نمایشگر برخوردار است، Xiaomi MIX 4 نام دارد. اگر Xiaomi MIX Fold 2 نیز از این فناوری استفاده کند، تجربه تماشای فیلم، بازی و سایر صحنه‌ها با این دستگاه بسیار جذاب خواهد بود.

از نظر مشخصات فنی، انتظار می‌رود دستگاه تاشو آینده شیائومی به قدرتمندترین تراشه کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 1 مجهز باشد. این تراشه، عملکرد بدون لگ و بی نقص دستگاه مذکور را تضمین می‌کند.

آیا مشخصات Xiaomi MIX Fold را به خاطر دارید؟

همان‌طور که وب‌سایت GizChina نیز اشاره کرده است، دستگاه تاشو فعلی شیائومی دارای تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ است. این گوشی هوشمند حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۶ گیگابایت حافظه رم دارد. دوربین اصلی این دستگاه مانند بسیاری دیگر از محصولات رده بالای اخیر شیائومی دارای سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی است. همچنین یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو/ماکرو و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید، مجموعه دوربین های موجود در قاب پشتی این تلفن هوشمند را تشکیل می‌دهند.

گلکسی زد فولد ۳ باعث شده تا شیائومی در برنامه گوشی تاشو خود تجدیدنظر کند

نظر شما چیست؟ آیا شیائومی میکس فولد ۲ می‌تواند مانند گوشی های نسل سوم تاشو سامسونگ، رکورد های فروش را جابجا کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی